Slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:53 schreef Casanova34 het volgende:
Staat ze bijvoorbeeld samen met een jongen en gaat die even naar de wc, loop er dan naartoe en zeg bijvoorbeeld 'jullie zijn samen echt een leuk stel' zij zal antwoorden wat lief van je dankje, Of nee wij zijn geen stel hoor hij is gewoon en vriend! Bingo die andere jongen zal ze nooit meer aankijken en jij hebt vrij spel!
Een echte versierpoging is altijd fake.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:00 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld
Dit ligt er veel te dik bovenop en is best wel fake.
Doe jij eens iets aan je gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Wat een toepasselijk topic trouwens. Afgelopen zondag op straat aangesproken door een gast (waarschijnlijk een fokker ofzo): "Joh, misschien een vreemde vraag, maarruh ik zag je net langs lopen en vind je erg schattig... hoe heet je eigenlijk?"...bla bla bla "Ben je Frans?" "Ben je Duits?" "Wat? Turks? Echt? En dat zonder snor?" Wat een reactie godverdomme![]()
Op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer waarna ik liet weten dat ik geen interesse had. Meneer werd boos"Ik vind het heel asociaal dat jij je zo in het openbaar begeeft als je niet op zoek bent naar een relatie..." Pardon? Hoezo vrouw onvriendelijk op klaarlichte dag. Waarom zijn Nederlandse mannen van die enorme horken? Alsjeblieft mannen, doe er wat aan
Alleen als je zelf nogal fake bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een echte versierpoging is altijd fake.
Helemaal niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen als je zelf nogal fake bent.
Iemand aanspreken, nummer en date regelen en oprechte interesse hebben is net zo goed versieren. Wat daarna komt is niet zo relevant. Alsof je alleen die 2 opties hebt.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Situatie 1: Je komt iemand tegen, die je blijkbaar leuk vind en in de loop van weken leer je elkaar kennen raakt verliefd en raakt in een relatie verzeilt.
Situatie 2: Je doet net alsof en doet dat in 5 minuten.
Situatie 2 is versieren, dat is altijd fake.
Dat ligt er aan hoe je het regelt. Als je gewoon zegt "Hoi je ziet er leuk uit mag ik je nummer" ben je natuurlijk niet aan het versieren. Dan zeg je gewoon wat jouw bedoeling is.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iemand aanspreken, nummer en date regelen en oprechte interesse hebben is net zo goed versieren.
Dan kijk je zelf blijkbaar ook regelmatig. Anders kan jij dat natuurlijk nooit zien. Maar jij bent natuurlijk de Catch of the Dayquote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Oh wat haat ik dat.Steeds blijven kijken maar geen actie ondernemen. Pleur dan maar op.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kijk je zelf blijkbaar ook regelmatig. Anders kan jij dat natuurlijk nooit zien. Maar jij bent natuurlijk de Catch of the Day
Precies.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kijk je zelf blijkbaar ook regelmatig. Anders kan jij dat natuurlijk nooit zien. Maar jij bent natuurlijk de Catch of the Day
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik me wel bij aansluiten. En zorg in ieder geval dat je lacht. Als je een beetje in je glas staat te turen en niks tegen je vrienden zegt dan ben je ook saai bezig. (de meeste) meisjes willen geen saaie man.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef lauwwxxx het volgende:
Sowieso een drankje ophebben, dan gaat het praten sowieso makkelijker. En dan gewoon een goeie openingszin gebruiken ofzo, niet zo'n afgezaagde, daar knapt ieder meisje op af. Als je een goeie hebt, dan kan je er misschien een gesprek aan vastknopen
Het prinsessen-syndroomquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Nooit dat ik op een jongen zou afstappen. Never.
Ja meid je zou zelf eens afstappen op een jongen, van de gekke natuurlijk je verdient beter.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Oh wat haat ik dat.Steeds blijven kijken maar geen actie ondernemen. Pleur dan maar op.
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:42 schreef TheMechanic het volgende:
Gewoon op af lopen en jezelf voorstellen. Daarna praten over iets dat toepasselijk is, dus bijvoorbeeld iets over de locatie waar je bent. Zo makkelijk is dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |