SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik liet mij even gaan. Als verontschuldiging ben je bij dezen welkom op het verjaardagsfeest van Johannes, GGMM en mij, bij René thuis.
Nee joh, vanaf maandag een dalende lijn..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vond dit de beste van de 3 eigenlijk
Tja hoe kan je na al die jaren nog origineel blijven, als je elke leuke anekdote uit ieders leven wel eens hebt verteld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
VI Oranje zal nooit meer de klasse halen van 2010. Dat was 1 en al spontane geniale tv. 2012 en nu is het allemaal wat geforceerd..
Directie van RTL eist dat ze op tv komenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Drxx het volgende:
Wat wil VI nou bereiken hiermee, met al deze mongolen? Laatst ook nog Gordon, morgen Jan Smit... Wat mis ik hier???
Gijpie moet gewoon weer wat nieuwe anekdotes verzinnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja hoe kan je na al die jaren nog origineel blijven, als je elke leuke anekdote uit ieders leven wel eens hebt verteld.
Ik ga een felicitatie topic voor je maken op VBL over zeven minuten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eddy Wally, de Voice of Europe, had dit niks gevonden.
RTl 4quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Drxx het volgende:
Wat wil VI nou bereiken hiermee, met al deze mongolen? Laatst ook nog Gordon, morgen Jan Smit... Wat mis ik hier???
Het lage IQ dat nodig is om dit soort gasten te waarderen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Drxx het volgende:
Parijs tegen Nicequote:
Wat een kanjerbezems zeg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Directie van RTL eist dat ze op tv komen
Ik kijk uit naar wat ongetwijfeld mijn favoriete cadeau gaat worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga een felicitatie topic voor je maken op VBL over zeven minuten.
Komt gewoon door RTL, de reguliere uitzendingen zijn dat nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
VI Oranje zal nooit meer de klasse halen van 2010. Dat was 1 en al spontane geniale tv. 2012 en nu is het allemaal wat geforceerd..
Ik ben niet zo sterkquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik hiervoor zou klappen mag Pax/Littlerabbit/Mortaxx mij in elkaar slaan.
Als er dan ook zo'n nobuddy komt optreden loop ik linea recta naar de barquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik hiervoor zou klappen mag Pax/Littlerabbit/Mortaxx mij in elkaar slaan.
I'm flatteredquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het lage IQ dat nodig is om dit soort gasten te waarderen?
BELCHINEES FIX!twitter:TijlMTBeckand twitterde op woensdag 11-06-2014 om 13:21:21Ja hoor! 'Dit Keer' is uitgeroepen tot beste WK-lied door sterren.nl!Dank voor het stemmen! En gefeliciteerd met jullie goede smaak! reageer retweet
Die ontvang je de 17e pas! Of wanneer was dat feest nou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar wat ongetwijfeld mijn favoriete cadeau gaat worden.
fixedquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Die Tijl Beckand verdient wel een lifetime ban op FOK.
Ik ga niet weg bij die bar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er dan ook zo'n nobuddy komt optreden loop ik linea recta naar de bar
Permbanquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Die Tijl Beckand verdient wel een note op FOK.
Nee manquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf erbij. VI is over zijn hoogtepunt heen en moet stoppen na dit WK
money.gifquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon lekker naar RTL7 dan? Waarom opeens op 4?
Wat moeten we dan op maandag en vrijdagavond?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meer kijkers op 4, meer geld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon lekker naar RTL7 dan? Waarom opeens op 4?
Ik sta naast jequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet weg bij die bar.
fixedquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf erbij. VI: Oranje is over zijn hoogtepunt heen en moet stoppen na dit WK
Laat ze met iets nieuws komen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat moeten we dan op maandag en vrijdagavond?
Zal wel gewoon beter worden als ze echt ergens over kunnen praten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik betrap mezelf er ook op dat het me minder boeit.. kijk ook niet altijd meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon een talkshow als Barend en van Dorp.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gewoon beter worden als ze echt ergens over kunnen praten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Lemsterr het volgende:
Vi oranje was 4 jaar geleden ook gewoon op 7 toch
Ja, zonder verplichte gastenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Lemsterr het volgende:
Vi oranje was 4 jaar geleden ook gewoon op 7 toch
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Talkshow kan nog best wel goed werken. Gewoon over van alles hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon een talkshow als Barend en van Dorp.
Derksen is altijd scherp bij KvdB. Gewoon 30% voetbal 30 % actualiteit en de rest schijtlolligheden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talkshow kan nog best wel goed werken. Gewoon over van alles hebben.
#TeamGriftequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.
Bij VI Oranje:
- Te veel kutgasten, geen inbreng. Bij zo'n Dijkstra valt het initiatief meteen positief op.
- Te veel sponsoritems. (Alsof ze niet genoeg verdienen zonder die kutitems)
- Te geforceerd gedoe van Genee, die blijkbaar een ander publiek wil bedienen op RTL 4 ipv de ouwe lullen verhalen van RTL 7.
- Nog geen wedstrijdjes, maar weer geen beelden.
Als het gewone VI de beelden weer krijgt wordt het weer ouderwets genieten, en anders weer mooi improviseren.
Ik heb gesproken.
Allemaal luisteren naar de Nor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.
Bij VI Oranje:
- Te veel kutgasten, geen inbreng. Bij zo'n Dijkstra valt het initiatief meteen positief op.
- Te geforceerd gedoe van Genee, die blijkbaar een ander publiek wil bedienen op RTL 4 ipv de ouwe lullen verhalen van RTL 7.
Als het gewone VI de beelden weer krijgt wordt het weer ouderwets genieten, en anders weer mooi improviseren.
Ik heb gesproken.
Dat met die kaartjes is echt een flop inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond trouwens die duif en dat bal schieten leuker dan de kaartjes versturen.
Genee kan dat ook wel presenteren en Gijp heeft vast ook wel een mening over actuele zaken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derksen is altijd scherp bij KvdB. Gewoon 30% voetbal 30 % actualiteit en de rest schijtlolligheden.
Real rapquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij VI Oranje:
Ik heb gesproken.
Doe eens normaal Stijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was een mensonterend einde. Mensonterend. VI-hooliganonterend. De trouwe VI-kijker is vandaag psychisch mishandeld.
Plegen een hoop mensjes zelfmoord hier, als VI stopt en ze op maandag en vrijdagavond ineens niets meer te zien hebben op het zoldertje...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags_kwartiertje moeten we vooral serieus nemen.
en het stamcafequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond trouwens die duif en dat bal schieten leuker dan de kaartjes versturen.
En al die sponsoritems als die kutselfies boeit ook niemand. Gelukkig zitten de krantjes er nog in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat met die kaartjes is echt een flop inderdaad
Jij vindt het blijkbaar ook nodig om iedere uitzending te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plegen een hoop mensjes zelfmoord hier, als VI stopt en ze op maandag en vrijdagavond ineens niets meer te zien hebben op het zoldertje...
Jij als fan van de Lama's gaat dit natuurlijk weer bagatelliseren.quote:
Alleen de vrijdagquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar ook nodig om iedere uitzending te kijken.
Nee hoor. Je zag dat Tijl de hele uitzending zich ongemakkelijk voelde en hij maakte grappen waar zelfs ik niet om moest lachen. Maar je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij als fan van de Lama's gaat dit natuurlijk weer bagatelliseren.
mensonterend prietpraat hoe kan iemand zoveel onzin verkondigen in twintig minuten kutscheetquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zag dat Tijl de hele uitzending zich ongemakkelijk voelde en hij maakte grappen waar zelfs ik niet om moest lachen. Maar je kan ook overdrijven.
dat ze lekker wegblijvenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ach van dat soort slechte WK-nummers zijn er deze zomer alleen al veel te veel van gemaakt. Dat krijg je elke 2 jaar die teringonzin.
1 plek lijkt gereserveerd voor het incest-clubje van RTL. De andere gast is vaak wel te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Redactie en Genee staan niet meer midden in de maatschappij. Maken het programma als politicus/pauw&witteman. Weten de juiste snaar niet te raken en gaan daardoor overacten. Er zijn tientallen gasten die vast graag willen komen (wel naar vioranje niet naar reguliere vi) maar blijkbaar kunnen ze die toch niet goed genoeg benaderen of is het typische journalistieke luiheid door maar simpelweg een oude gast te vragen die toch wel komt.
Gewoon wat voetbaltrainers kunnen ze wel vragen toch. 4 jaar terug had je ook veel meer diversiteit onder de voetbalgasten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Redactie en Genee staan niet meer midden in de maatschappij. Maken het programma als politicus/pauw&witteman. Weten de juiste snaar niet te raken en gaan daardoor overacten. Er zijn tientallen gasten die vast graag willen komen (wel naar vioranje niet naar reguliere vi) maar blijkbaar kunnen ze die toch niet goed genoeg benaderen of is het typische journalistieke luiheid door maar simpelweg een oude gast te vragen die toch wel komt.
Johan stond aan de basis van Tijl's carričrequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Gruisman het volgende:
Waar komt die goeie band tussen Johan en Tijl vandaan. Verder wel een vermakelijke sjo
Johan heeft Tijl toch ontdekt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Gruisman het volgende:
Waar komt die goeie band tussen Johan en Tijl vandaan. Verder wel een vermakelijke sjo
Hier met die piemelquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / VI.gif verzameltopic #1
Gieren met die spruitjes.
Ze houden allebei van slechte muziek.. zoiets zal het wel zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Gruisman het volgende:
Barbara Barendquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig heeft er nog geen vrouw aan tafel gezeten.
Hopelijk komt Babs nog even langsquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig heeft er nog geen vrouw aan tafel gezeten.
niet zo gek, dit is een van de weinige programma's waar de gast slechts een bijrol heeft. Die moet een chemie hebben met de grote 3/4 anders wordt het zoiets als met tijl vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Is Johan ook al de tweelingbroer van Wim Kieft?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sierd ook toch, neusje voor talent
oh wat ergquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat nummer was toch gewoon satire. Ik vond het wel grappig eigenlijk.
quote:
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuwquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn de gasten van de tweede week al bekend?
Elke dag ellende dus op Boskamp en Boszhard naquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
[..]
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft & John Williams
Woensdag 18 juni: Hans Kraay junior & John de Mol
Niks mis met de voetbalgasten maar al dat RTL4 tuig zit toch helemaal niemand op te wachten? Er is toch niemand fan van John van den Heuvel of John Williams?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
[..]
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft & John Williams
Woensdag 18 juni: Hans Kraay junior & John de Mol
Boszhardquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke dag ellende dus op Boskamp en Boszhard na
ach , hij valt nog mee vergeleken met de rest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BoszhardMet zijn irritante geschreeuw de vorige VI Oranje editie
Vond hem twee jaar terug een van de irritantste gasten. De meeste RTL4 sterren houden tenminste hun bek dicht als ze niks zinnigs te melden hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ach , hij valt nog mee vergeleken met de rest.
Prem was de irritantste.. die naam ben ik nog niet tegengekomen dus die zal wel niet komenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond hem twee jaar terug een van de irritantste gasten. De meeste RTL4 sterren houden tenminste hun bek dicht als ze niks zinnigs te melden hebben.
Tijl mocht van mij voorgoed zwijgenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond hem twee jaar terug een van de irritantste gasten. De meeste RTL4 sterren houden tenminste hun bek dicht als ze niks zinnigs te melden hebben.
Was Prem er 2 jaar terug ook dan? Hij was ook wel heel debiel jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Prem was de irritantste.. die naam ben ik nog niet tegengekomen dus die zal wel niet komen
Dat mogen al die RTL4 lui wel in VI Oranje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijl mocht van mij voorgoed zwijgen
en Anthony Kamerling.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Prem er 2 jaar terug ook dan? Hij was ook wel heel debiel ja
[..]
Dat mogen al die RTL4 lui wel in VI Oranje.
Bas Muijs zal ook wel weer komen. Of Ferry Doedels.
Kan ook 2010 geweest zijn.. weet niet preciesquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muijs en doedels zeker. Albert Verlinde ook erbijquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dat mogen al die RTL4 lui wel in VI Oranje.
Bas Muijs zal ook wel weer komen. Of Ferry Doedels.
Je loopt met je eigen domheid te koop. Dan wil ik Himmler, Hitler, Goering en Stalin ook regelmatig zien aanschuiven. Brengt wat gewicht in de weegschaal.quote:
Hopelijk geen Bart Chabot want aan zijn verhalen is vaak geen touw vast te knopen. In tegenstelling tot Antonie.quote:
Jezjov erbij . Scheetwedstrijd met Derksenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop. Dan wil ik Himmler, Hitler, Goering en Stalin ook regelmatig zien aanschuiven. Brengt wat gewicht in de weegschaal.
Of die dikke royalty-deskundige van RTL Boulevard. Moet er wel een takelwagen aanwezig zijn bij het Steigerberger Kurhaus in Den Haag/ Scheveningen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Muijs en doedels zeker. Albert Verlinde ook erbij
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk geen Bart Chabot want aan zijn verhalen is vaak geen touw vast te knopen. In tegenstelling tot Antonie.
Dit. Wat een neppe irritante man is dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BoszhardMet zijn irritante geschreeuw de vorige VI Oranje editie
Die dikke past niet eens in een normale dienstautoquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die dikke royalty-deskundige van RTL Boulevard. Moet er wel een takelwagen aanwezig zijn bij het Steigerberger Kurhaus in Den Haag/ Scheveningen.
Helemaal niemand van rtl 4quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Is Thomas Acda niet iets? Of desnoods die hazenlip dude? Of Theo maassen? Guido Weijers? Die dude van Editie NL is ook goeie: jeroen latijnhouwers. Of iemand die in sportmarketing zit (bob v oosterhout).
Raoul Heertjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Is Thomas Acda niet iets? Of desnoods die hazenlip dude? Of Theo maassen? Guido Weijers? Die dude van Editie NL is ook goeie: jeroen latijnhouwers. Of iemand die in sportmarketing zit (bob v oosterhout).
Sowieso als je over wedstrijden kan praten schiet het op natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit. Wat een neppe irritante man is dat.
Ik denk trouwens dat de sfeer in de show vanzelf wat leuker wordt als Oranje een paar keer wint, maar dat zit er dit jaar ook niet in denk ik..
Nee die komt pas 14 februari.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Valentijn zal toch niet komen hopelijk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dijkshoornquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Maarten van Rossem weer eens aan moet schuiven, heel RTL4-kijkend Nederland is wel geďnteresseerd in het antwoord op de vraag of hij zich van onderen wel wast.
Stiekem een keer in het publiek zitten en dan opeens dansend aan tafel komen zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
John Troost moet toch ook wel 'n keer door de beveiliging kunnen komen?
Daar zijn we toch Nederlanders voor godverdommequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een hoop gejank over de gasten steeds man. Typisch Nederlandse jankerds hier. Echt, iets minder azijnzeikerij mag ook wel
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een hoop gejank over de gasten steeds man. Typisch Nederlandse jankerds hier. Echt, iets minder azijnzeikerij mag ook wel
Bij zaken waar die verstand van heeft absoluut, wanneer die gaat zeiken over voetbal wat minder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarten van Rossem is echt een eindbaas.
Goede tieten wel. Maar volgens mij schrik je je de pleuris als je er in de ochtend naast wakker wordt.quote:
Ja, verschrikkelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn we toch Nederlanders voor godverdomme
Oja dat was ook een leuke fase van VI met dat gedoe bij Ajaxquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bij zaken waar die verstand van heeft absoluut, wanneer die gaat zeiken over voetbal wat minder.
Dit was wel echt![]()
Alsjeblieft niet zeg. Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 gast per uitzending doen, waarom nu weer 2. Dat is ook niet het format waaraan ze gewend zijn dus de overschakeling is groot.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Tijl heeft al bewezen dat het drama is in deze setting. Hij past gewoon niet bij die humor als persoon en karakter én hij heeft geen verstand van voetbal. Dan ben je al gedoemd om te mislukken. De andere gasten moeten het nog laten blijken, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:
Van Rossem was een ramp bij VI-Oranje afgelopen keer. Hij sloeg volledig door in zijn eigen typetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bij zaken waar die verstand van heeft absoluut, wanneer die gaat zeiken over voetbal wat minder.
Dit was wel echt![]()
Deze post zal je blijven achtervolgen tot in je graf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat nummer was toch gewoon satire. Ik vond het wel grappig eigenlijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn die naaktfotos van Escha trouwens ergens online te vinden?
Ben wel nieuwsgierig nu.
Bij vlagen vermakelijk, soms ook erg saai.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet gekeken gisteren, als student-af en beginnende arbeider trek ik het helaas niet meer om elke dag tot middernacht op te blijven
Dus: waard om terug te kijken??
Nee was de slechtste tot nu toequote:Op donderdag 12 juni 2014 08:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet gekeken gisteren, als student-af en beginnende arbeider trek ik het helaas niet meer om elke dag tot middernacht op te blijven
Aldus de man die 11 seconden een minuut stilte houdt voor Mandela.quote:FIFA-voorzitter Blatter haalt uit naar Van Praag
Sepp Blatter heeft woensdagavond in zijn persconferentie na afloop van het FIFA-congres hard uitgehaald naar onder anderen Michael van Praag.
De voorzitter van de KNVB verzocht de 78-jarige Zwitser dinsdag om zich komend jaar niet opnieuw verkiesbaar te stellen als FIFA-preses.
Dat deed Van Praag in aanwezigheid van Blatter. Ook Greg Dyke, die aan het hoofd staat van de Engelse voetbalbond FA, meldde dat de Zwitser volgend jaar moet aftreden.
"In mijn leven heb ik nog niet zoiets meegemaakt dat van zo weinig respect getuigt", aldus Blatter woensdagavond tijdens een persconferentie in Săo Paulo. "Niet op het veld en niet in mijn huis."
De bestuurder kondigde eerder op de dag aan dat hij zich verkiesbaar zal stellen voor een nieuwe termijn. "Mijn missie is nog niet voltooid, dat zeg ik jullie."
En al de hele ochtend 10x dezelfde schijt over je heen krijgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat slecht dat NOS ochtendprogramma trouwens. Die Auke Kok s-t-t-t-ottert nog meer dan Miss Montreal. En dan zo'n taylor swift wannabe erbij. zzzzz
Dat lijkt ook de enige oplossingquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:29 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik hoop nog elke dag dat die man de volgende ochtend niet meer wakker wordt.
"Als robben die kans had gemaakt, was het dan anders gegaan"?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En al de hele ochtend 10x dezelfde schijt over je heen krijgen.
Die Auke Kok doet zichzelf ook voor als 57 jaar maar volgens mij is ´ie gewoon 43 jaar oiodquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
"Als robben die kans had gemaakt, was het dan anders gegaan"?
ECHT... mens...
Een kans makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
"Als robben die kans had gemaakt, was het dan anders gegaan"?
ECHT... mens...
11 seconden is al te veel voor een terrorist.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer Sepp Blatter Bash
[..]
Aldus de man die 11 seconden een minuut stilte houdt voor Mandela.
Hij heeft overigens ook het voorstel gedaan dat trainers 2 keer per wedstrijd de scheids kunnen challengen op beslissingen, door naar videobeelden te kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer Sepp Blatter Bash
[..]
Aldus de man die 11 seconden een minuut stilte houdt voor Mandela.
Ja ze komen hun "plaatje" promoten. Ik kan me niet voorstellen dat Tijl het leuk vindt om daar te gaan zitten.quote:
Ze heeft een leuk gezicht, maar ze moet wel wat meer bamihapjes eten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Escha heeft wel zeg maar geen bos hout voor de deur, meer zeg maar ja...sprokkelhout.
Origineel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen uit de hoofdstad zijn ook gewoon misplaatst arrogant. Het is daar een godvergeten werklozenparadijs met stront aan alle muren en pis tegen alle deuren. Hoeren met dikke spuiten in de armen die strompelend over bruggetjes op zoek zijn naar de volgende armoedzaaier die ze leeg kunnen zuigen in ruil voor een volgende shot. Op de dam schuift een eenzame loonarbeider een broodje frikandel in zijn met gele tanden versierde mik en likt zijn vette vingers af terwijl hij met een van geilheid verschoten blik zijn broekslang in bedwang probeert te houden als er een deerne in strakke spijkerbroek langs drentelt. De burgemeester hangt zijn ketting aan de deurknop van het openbare toilet alvorens hij z'n confectiebroek en witte slip laat zakken om een dikke ambtelijke drol te draaien. Een drietal dikbuikige duiven waggelen als tientonners op tandenstokers rond de patatkraam van Piet en verdrinken zichzelf in een klodder mayonaise. Och arme, weet waar u aan begint voor u een bezoek brengt aan dit lustoord voor de lage levensvormen, dit paradijs voor de paupers en plebejers, deze hemel van heroďnehoertjes en hansworsten.
Ah joh dat is toch goed man, Jan Smit. De voorzitter van jouw cluppie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef hafcfan het volgende:
Ben wel klaar met die gasten. Nog nooit zo'n slecht einde als gisteren gezien. Voor het eerst, maar de voorkeur geven aan voorbeschouwingen van wedstrijden. Rene is nog steeds leuk en Johan ook, maar vanavond ook weer Jan Smit![]()
![]()
Rot toch op joh
Ze ziet er uit alsof ze die erna gelijk weer uitkotst...quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ze heeft een leuk gezicht, maar ze moet wel wat meer bamihapjes eten.
Dat dacht ik toen ze die Snickers at van de week in het openingsfilmpje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze ziet er uit alsof ze die erna gelijk weer uitkotst...
Was het maar zo'n feest. Moet wel zo'n over het paard getilde RTL ster zijn. De zanger Jan smit dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah joh dat is toch goed man, Jan Smit. De voorzitter van jouw cluppie.
Ivo Niehequote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Welke BN'ers buiten de voetballerij zien jullie wel graag aan tafel?
Laat ik maar beginnen met:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Origineel hoor
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.
Het gewoon op Tommie en Sierd houden en je zit goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Die ja.quote:
Andries Knevel mag wel een keer langskomen, maar dat kan alleen op zaterdag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
Bij Vioranje komt die zeker niettwitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 12-06-2014 om 12:50:56Straks samen met #RonalddeBoer in #RTLBoulevard over opening WK... leuk met zo'n voetbalexpert als hij! reageer retweet
Prima kerel. Dat soort gasten zouden wat toevoegen. Snap niet waarom RTL dat zelf ook niet inziet. Ze weten dat ze kijker verliezen met Thijl, Gordon enzovoort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Andries Knevel mag wel een keer langskomen, maar dat kan alleen op zaterdag.
Nou ja, ze verliezen de iets serieuzere kijker, de VI-Hooligan zeg maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prima kerel. Dat soort gasten zouden wat toevoegen. Snap niet waarom RTL dat zelf ook niet inziet. Ze weten dat ze kijker verliezen met Thijl, Gordon enzovoort.
Henk Bres? Lekkah ordinair ovah voetbal lulle ja toch, moe gewoon kennah.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel wat oud voetballers willen zien of oud scheidsrechters. Van de zogenaamde BN'ers zou ik behalve de al genoemde niet zo snel meer iemand weten eigenlijk.
Oud hooligans zijn niet welkom.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Henk Bres? Lekkah ordinair ovah voetbal lulle ja toch, moe gewoon kennah.
Zou wel lachuh zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Henk Bres? Lekkah ordinair ovah voetbal lulle ja toch, moe gewoon kennah.
JA.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:25 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er ook een openings ceremonie als in de OS? En hoelaat komt die op tv en waar?
Johnny de Mol past er wel goed bij denk ik. Ik vind verder ook die andere Jakhals wel grappig. Die dikke.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
Zelf gejat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen uit de hoofdstad zijn ook gewoon misplaatst arrogant. Het is daar een godvergeten werklozenparadijs met stront aan alle muren en pis tegen alle deuren. Hoeren met dikke spuiten in de armen die strompelend over bruggetjes op zoek zijn naar de volgende armoedzaaier die ze leeg kunnen zuigen in ruil voor een volgende shot. Op de dam schuift een eenzame loonarbeider een broodje frikandel in zijn met gele tanden versierde mik en likt zijn vette vingers af terwijl hij met een van geilheid verschoten blik zijn broekslang in bedwang probeert te houden als er een deerne in strakke spijkerbroek langs drentelt. De burgemeester hangt zijn ketting aan de deurknop van het openbare toilet alvorens hij z'n confectiebroek en witte slip laat zakken om een dikke ambtelijke drol te draaien. Een drietal dikbuikige duiven waggelen als tientonners op tandenstokers rond de patatkraam van Piet en verdrinken zichzelf in een klodder mayonaise. Och arme, weet waar u aan begint voor u een bezoek brengt aan dit lustoord voor de lage levensvormen, dit paradijs voor de paupers en plebejers, deze hemel van heroďnehoertjes en hansworsten.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke dag ellende dus op Boskamp en Boszhard na
Die gasten kosten niets, lekker goedkoop dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prima kerel. Dat soort gasten zouden wat toevoegen. Snap niet waarom RTL dat zelf ook niet inziet. Ze weten dat ze kijker verliezen met Thijl, Gordon enzovoort.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
Frank Evenblijquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BlatterGODquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
En anders gooien ze er gewoon een Blatter momentje in.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je dat zien op die website dan? Alleen als je meedoet of wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp laat Kameroen door de groepsfase komen, die zijn namelijk groot en sterk.
Dit idd. Ik zie dat NL 1 dat programma met Schut uitzendt. De ceremonie op NL 3 ofzo? Ik zie studio sport staan op nl 3 via tvgids.nl, maar dat kan ook wat anders zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:25 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er ook een openings ceremonie als in de OS? En hoelaat komt die op tv en waar?
Ik ook met Assou-Ekotto, Song, Chopou-Moting en Eto'o komen die de groep wel door. En anders gaan ze weer staken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp laat Kameroen door de groepsfase komen, die zijn namelijk groot en sterk.
Ik doe mee dus waarschijnlijk wel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien op die website dan? Alleen als je meedoet of wat?
Dit keer had hij het zelf ingevuld toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een webredacteur zal het wel voor Johan hebben ingevuld.
Naar hij zegt wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit keer had hij het zelf ingevuld toch.
Linkje van die ranking?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe mee dus waarschijnlijk wel?
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:08 schreef Zipportal het volgende:
Steun voor Blatter brokkelt af. Johan kom er maar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |