Directie van RTL eist dat ze op tv komenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Drxx het volgende:
Wat wil VI nou bereiken hiermee, met al deze mongolen? Laatst ook nog Gordon, morgen Jan Smit... Wat mis ik hier???
Gijpie moet gewoon weer wat nieuwe anekdotes verzinnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja hoe kan je na al die jaren nog origineel blijven, als je elke leuke anekdote uit ieders leven wel eens hebt verteld.
Ik ga een felicitatie topic voor je maken op VBL over zeven minuten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eddy Wally, de Voice of Europe, had dit niks gevonden.
RTl 4quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Drxx het volgende:
Wat wil VI nou bereiken hiermee, met al deze mongolen? Laatst ook nog Gordon, morgen Jan Smit... Wat mis ik hier???
Het lage IQ dat nodig is om dit soort gasten te waarderen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Drxx het volgende:
Parijs tegen Nicequote:
Wat een kanjerbezems zeg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Directie van RTL eist dat ze op tv komen
Ik kijk uit naar wat ongetwijfeld mijn favoriete cadeau gaat worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga een felicitatie topic voor je maken op VBL over zeven minuten.
Komt gewoon door RTL, de reguliere uitzendingen zijn dat nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
VI Oranje zal nooit meer de klasse halen van 2010. Dat was 1 en al spontane geniale tv. 2012 en nu is het allemaal wat geforceerd..
Ik ben niet zo sterkquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik hiervoor zou klappen mag Pax/Littlerabbit/Mortaxx mij in elkaar slaan.
Als er dan ook zo'n nobuddy komt optreden loop ik linea recta naar de barquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik hiervoor zou klappen mag Pax/Littlerabbit/Mortaxx mij in elkaar slaan.
I'm flatteredquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het lage IQ dat nodig is om dit soort gasten te waarderen?
BELCHINEES FIX!twitter:TijlMTBeckand twitterde op woensdag 11-06-2014 om 13:21:21Ja hoor! 'Dit Keer' is uitgeroepen tot beste WK-lied door sterren.nl!Dank voor het stemmen! En gefeliciteerd met jullie goede smaak! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |