Die ontvang je de 17e pas! Of wanneer was dat feest nou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar wat ongetwijfeld mijn favoriete cadeau gaat worden.
fixedquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Die Tijl Beckand verdient wel een lifetime ban op FOK.
Ik ga niet weg bij die bar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er dan ook zo'n nobuddy komt optreden loop ik linea recta naar de bar
Permbanquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Die Tijl Beckand verdient wel een note op FOK.
Nee manquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf erbij. VI is over zijn hoogtepunt heen en moet stoppen na dit WK
money.gifquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon lekker naar RTL7 dan? Waarom opeens op 4?
Wat moeten we dan op maandag en vrijdagavond?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meer kijkers op 4, meer geld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon lekker naar RTL7 dan? Waarom opeens op 4?
Ik sta naast jequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet weg bij die bar.
fixedquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf erbij. VI: Oranje is over zijn hoogtepunt heen en moet stoppen na dit WK
Laat ze met iets nieuws komen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat moeten we dan op maandag en vrijdagavond?
Zal wel gewoon beter worden als ze echt ergens over kunnen praten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik betrap mezelf er ook op dat het me minder boeit.. kijk ook niet altijd meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon een talkshow als Barend en van Dorp.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gewoon beter worden als ze echt ergens over kunnen praten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Lemsterr het volgende:
Vi oranje was 4 jaar geleden ook gewoon op 7 toch
Ja, zonder verplichte gastenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Lemsterr het volgende:
Vi oranje was 4 jaar geleden ook gewoon op 7 toch
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Talkshow kan nog best wel goed werken. Gewoon over van alles hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon een talkshow als Barend en van Dorp.
Derksen is altijd scherp bij KvdB. Gewoon 30% voetbal 30 % actualiteit en de rest schijtlolligheden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talkshow kan nog best wel goed werken. Gewoon over van alles hebben.
#TeamGriftequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.
Bij VI Oranje:
- Te veel kutgasten, geen inbreng. Bij zo'n Dijkstra valt het initiatief meteen positief op.
- Te veel sponsoritems. (Alsof ze niet genoeg verdienen zonder die kutitems)
- Te geforceerd gedoe van Genee, die blijkbaar een ander publiek wil bedienen op RTL 4 ipv de ouwe lullen verhalen van RTL 7.
- Nog geen wedstrijdjes, maar weer geen beelden.
Als het gewone VI de beelden weer krijgt wordt het weer ouderwets genieten, en anders weer mooi improviseren.
Ik heb gesproken.
Allemaal luisteren naar de Nor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.
Bij VI Oranje:
- Te veel kutgasten, geen inbreng. Bij zo'n Dijkstra valt het initiatief meteen positief op.
- Te geforceerd gedoe van Genee, die blijkbaar een ander publiek wil bedienen op RTL 4 ipv de ouwe lullen verhalen van RTL 7.
Als het gewone VI de beelden weer krijgt wordt het weer ouderwets genieten, en anders weer mooi improviseren.
Ik heb gesproken.
Dat met die kaartjes is echt een flop inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond trouwens die duif en dat bal schieten leuker dan de kaartjes versturen.
Genee kan dat ook wel presenteren en Gijp heeft vast ook wel een mening over actuele zaken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derksen is altijd scherp bij KvdB. Gewoon 30% voetbal 30 % actualiteit en de rest schijtlolligheden.
Real rapquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij VI Oranje:
Ik heb gesproken.
Doe eens normaal Stijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was een mensonterend einde. Mensonterend. VI-hooliganonterend. De trouwe VI-kijker is vandaag psychisch mishandeld.
Plegen een hoop mensjes zelfmoord hier, als VI stopt en ze op maandag en vrijdagavond ineens niets meer te zien hebben op het zoldertje...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags_kwartiertje moeten we vooral serieus nemen.
en het stamcafequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond trouwens die duif en dat bal schieten leuker dan de kaartjes versturen.
En al die sponsoritems als die kutselfies boeit ook niemand. Gelukkig zitten de krantjes er nog in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat met die kaartjes is echt een flop inderdaad
Jij vindt het blijkbaar ook nodig om iedere uitzending te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plegen een hoop mensjes zelfmoord hier, als VI stopt en ze op maandag en vrijdagavond ineens niets meer te zien hebben op het zoldertje...
Jij als fan van de Lama's gaat dit natuurlijk weer bagatelliseren.quote:
Alleen de vrijdagquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar ook nodig om iedere uitzending te kijken.
Nee hoor. Je zag dat Tijl de hele uitzending zich ongemakkelijk voelde en hij maakte grappen waar zelfs ik niet om moest lachen. Maar je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij als fan van de Lama's gaat dit natuurlijk weer bagatelliseren.
mensonterend prietpraat hoe kan iemand zoveel onzin verkondigen in twintig minuten kutscheetquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zag dat Tijl de hele uitzending zich ongemakkelijk voelde en hij maakte grappen waar zelfs ik niet om moest lachen. Maar je kan ook overdrijven.
dat ze lekker wegblijvenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ach van dat soort slechte WK-nummers zijn er deze zomer alleen al veel te veel van gemaakt. Dat krijg je elke 2 jaar die teringonzin.
1 plek lijkt gereserveerd voor het incest-clubje van RTL. De andere gast is vaak wel te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Redactie en Genee staan niet meer midden in de maatschappij. Maken het programma als politicus/pauw&witteman. Weten de juiste snaar niet te raken en gaan daardoor overacten. Er zijn tientallen gasten die vast graag willen komen (wel naar vioranje niet naar reguliere vi) maar blijkbaar kunnen ze die toch niet goed genoeg benaderen of is het typische journalistieke luiheid door maar simpelweg een oude gast te vragen die toch wel komt.
Gewoon wat voetbaltrainers kunnen ze wel vragen toch. 4 jaar terug had je ook veel meer diversiteit onder de voetbalgasten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Redactie en Genee staan niet meer midden in de maatschappij. Maken het programma als politicus/pauw&witteman. Weten de juiste snaar niet te raken en gaan daardoor overacten. Er zijn tientallen gasten die vast graag willen komen (wel naar vioranje niet naar reguliere vi) maar blijkbaar kunnen ze die toch niet goed genoeg benaderen of is het typische journalistieke luiheid door maar simpelweg een oude gast te vragen die toch wel komt.
Johan stond aan de basis van Tijl's carrièrequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Gruisman het volgende:
Waar komt die goeie band tussen Johan en Tijl vandaan. Verder wel een vermakelijke sjo
Johan heeft Tijl toch ontdekt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Gruisman het volgende:
Waar komt die goeie band tussen Johan en Tijl vandaan. Verder wel een vermakelijke sjo
Hier met die piemelquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / VI.gif verzameltopic #1
Gieren met die spruitjes.
Ze houden allebei van slechte muziek.. zoiets zal het wel zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Gruisman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |