Gewoon een talkshow als Barend en van Dorp.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gewoon beter worden als ze echt ergens over kunnen praten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Lemsterr het volgende:
Vi oranje was 4 jaar geleden ook gewoon op 7 toch
Ja, zonder verplichte gastenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Lemsterr het volgende:
Vi oranje was 4 jaar geleden ook gewoon op 7 toch
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf erbij. VI is over zijn hoogtepunt heen en moet stoppen na dit WK
Talkshow kan nog best wel goed werken. Gewoon over van alles hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon een talkshow als Barend en van Dorp.
Derksen is altijd scherp bij KvdB. Gewoon 30% voetbal 30 % actualiteit en de rest schijtlolligheden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talkshow kan nog best wel goed werken. Gewoon over van alles hebben.
#TeamGriftequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.
Bij VI Oranje:
- Te veel kutgasten, geen inbreng. Bij zo'n Dijkstra valt het initiatief meteen positief op.
- Te veel sponsoritems. (Alsof ze niet genoeg verdienen zonder die kutitems)
- Te geforceerd gedoe van Genee, die blijkbaar een ander publiek wil bedienen op RTL 4 ipv de ouwe lullen verhalen van RTL 7.
- Nog geen wedstrijdjes, maar weer geen beelden.
Als het gewone VI de beelden weer krijgt wordt het weer ouderwets genieten, en anders weer mooi improviseren.
Ik heb gesproken.
Allemaal luisteren naar de Nor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oneens, reguliere VI is ondanks de afwezigheid van de beelden nog vaak een topshow, of in ieder geval vermakelijk.
Bij VI Oranje:
- Te veel kutgasten, geen inbreng. Bij zo'n Dijkstra valt het initiatief meteen positief op.
- Te geforceerd gedoe van Genee, die blijkbaar een ander publiek wil bedienen op RTL 4 ipv de ouwe lullen verhalen van RTL 7.
Als het gewone VI de beelden weer krijgt wordt het weer ouderwets genieten, en anders weer mooi improviseren.
Ik heb gesproken.
Dat met die kaartjes is echt een flop inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond trouwens die duif en dat bal schieten leuker dan de kaartjes versturen.
Genee kan dat ook wel presenteren en Gijp heeft vast ook wel een mening over actuele zaken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derksen is altijd scherp bij KvdB. Gewoon 30% voetbal 30 % actualiteit en de rest schijtlolligheden.
Real rapquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij VI Oranje:
Ik heb gesproken.
Doe eens normaal Stijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was een mensonterend einde. Mensonterend. VI-hooliganonterend. De trouwe VI-kijker is vandaag psychisch mishandeld.
Plegen een hoop mensjes zelfmoord hier, als VI stopt en ze op maandag en vrijdagavond ineens niets meer te zien hebben op het zoldertje...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags_kwartiertje moeten we vooral serieus nemen.
en het stamcafequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond trouwens die duif en dat bal schieten leuker dan de kaartjes versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |