Dijkshoornquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Maarten van Rossem weer eens aan moet schuiven, heel RTL4-kijkend Nederland is wel geïnteresseerd in het antwoord op de vraag of hij zich van onderen wel wast.
Stiekem een keer in het publiek zitten en dan opeens dansend aan tafel komen zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
John Troost moet toch ook wel 'n keer door de beveiliging kunnen komen?
Daar zijn we toch Nederlanders voor godverdommequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een hoop gejank over de gasten steeds man. Typisch Nederlandse jankerds hier. Echt, iets minder azijnzeikerij mag ook wel
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een hoop gejank over de gasten steeds man. Typisch Nederlandse jankerds hier. Echt, iets minder azijnzeikerij mag ook wel
Bij zaken waar die verstand van heeft absoluut, wanneer die gaat zeiken over voetbal wat minder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarten van Rossem is echt een eindbaas.
Goede tieten wel. Maar volgens mij schrik je je de pleuris als je er in de ochtend naast wakker wordt.quote:
Ja, verschrikkelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn we toch Nederlanders voor godverdomme
Oja dat was ook een leuke fase van VI met dat gedoe bij Ajaxquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bij zaken waar die verstand van heeft absoluut, wanneer die gaat zeiken over voetbal wat minder.
Dit was wel echt![]()
Alsjeblieft niet zeg. Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 gast per uitzending doen, waarom nu weer 2. Dat is ook niet het format waaraan ze gewend zijn dus de overschakeling is groot.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Is Thomas Acda niet iets? Of desnoods die hazenlip dude? Of Theo maassen? Guido Weijers? Die dude van Editie NL is ook goeie: jeroen latijnhouwers. Of iemand die in sportmarketing zit (bob v oosterhout).
Tijl heeft al bewezen dat het drama is in deze setting. Hij past gewoon niet bij die humor als persoon en karakter én hij heeft geen verstand van voetbal. Dan ben je al gedoemd om te mislukken. De andere gasten moeten het nog laten blijken, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:
Van Rossem was een ramp bij VI-Oranje afgelopen keer. Hij sloeg volledig door in zijn eigen typetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bij zaken waar die verstand van heeft absoluut, wanneer die gaat zeiken over voetbal wat minder.
Dit was wel echt![]()
Deze post zal je blijven achtervolgen tot in je graf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat nummer was toch gewoon satire. Ik vond het wel grappig eigenlijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn die naaktfotos van Escha trouwens ergens online te vinden?
Ben wel nieuwsgierig nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |