Johnny de Mol past er wel goed bij denk ik. Ik vind verder ook die andere Jakhals wel grappig. Die dikke.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Welke BN'ers buiten de voetballerij zien jullie wel graag aan tafel?
Laat ik maar beginnen met:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
Zelf gejat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen uit de hoofdstad zijn ook gewoon misplaatst arrogant. Het is daar een godvergeten werklozenparadijs met stront aan alle muren en pis tegen alle deuren. Hoeren met dikke spuiten in de armen die strompelend over bruggetjes op zoek zijn naar de volgende armoedzaaier die ze leeg kunnen zuigen in ruil voor een volgende shot. Op de dam schuift een eenzame loonarbeider een broodje frikandel in zijn met gele tanden versierde mik en likt zijn vette vingers af terwijl hij met een van geilheid verschoten blik zijn broekslang in bedwang probeert te houden als er een deerne in strakke spijkerbroek langs drentelt. De burgemeester hangt zijn ketting aan de deurknop van het openbare toilet alvorens hij z'n confectiebroek en witte slip laat zakken om een dikke ambtelijke drol te draaien. Een drietal dikbuikige duiven waggelen als tientonners op tandenstokers rond de patatkraam van Piet en verdrinken zichzelf in een klodder mayonaise. Och arme, weet waar u aan begint voor u een bezoek brengt aan dit lustoord voor de lage levensvormen, dit paradijs voor de paupers en plebejers, deze hemel van heroïnehoertjes en hansworsten.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke dag ellende dus op Boskamp en Boszhard na
Die gasten kosten niets, lekker goedkoop dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prima kerel. Dat soort gasten zouden wat toevoegen. Snap niet waarom RTL dat zelf ook niet inziet. Ze weten dat ze kijker verliezen met Thijl, Gordon enzovoort.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
Frank Evenblijquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
Raoul Heertje
Erik Dijkstra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BlatterGODquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
En anders gooien ze er gewoon een Blatter momentje in.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je dat zien op die website dan? Alleen als je meedoet of wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp laat Kameroen door de groepsfase komen, die zijn namelijk groot en sterk.
Dit idd. Ik zie dat NL 1 dat programma met Schut uitzendt. De ceremonie op NL 3 ofzo? Ik zie studio sport staan op nl 3 via tvgids.nl, maar dat kan ook wat anders zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:25 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er ook een openings ceremonie als in de OS? En hoelaat komt die op tv en waar?
Ik ook met Assou-Ekotto, Song, Chopou-Moting en Eto'o komen die de groep wel door. En anders gaan ze weer staken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp laat Kameroen door de groepsfase komen, die zijn namelijk groot en sterk.
Ik doe mee dus waarschijnlijk wel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien op die website dan? Alleen als je meedoet of wat?
Dit keer had hij het zelf ingevuld toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een webredacteur zal het wel voor Johan hebben ingevuld.
Naar hij zegt wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit keer had hij het zelf ingevuld toch.
Linkje van die ranking?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe mee dus waarschijnlijk wel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |