E3?quote:
Adventure Timequote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
uit welke vage anime komt die gif nou weer?
heb je the boondocks nou al gekeken?quote:
Dan maakt hij maar tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch helemaal geen tijd voor.
Haha nee echt heh.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch helemaal geen tijd voor.
Ze zijn allebei gewoon vet stoned.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een raar schilderij.
moest lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een raar schilderij.
Vind je? Ik vind het leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
is echt een kutserie trouwens
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Japan is echt raarrrr.
En die arme walvissenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Beetje de hele wereld verneuken met hun gare kerncentrale.
Kutnummer is dat.quote:
Nee.quote:
Ik ben nog aan het revalideren van de vorige keer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tijd voor een fistfight weer dan
Herkenbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stel het masturberen ook al de hele dag uit.
Boeie.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
Oh kut. Ik begin nu het 3FM-topic en de KLB SC een beetje door elkaar te halen.
Krijg je met dat Pinkpop gezeik
Die recordpoging was echt beregezellig man.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Giel Beelen bedoel je? Zo ja:________________!
Sowieso al "Beelengod"quote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef sperzieboontjes het volgende:
Giel Beelen is een van de stomste personen ooit.
Doe niet zo raar joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Is dit Giel Beelen of toch Hoink
• Dit is Giel fucking Beelen
• Dit is Stijn... Euh Hoink
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij hebt nog nooit een foto van Hoink gezien blijkbaarquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oké doei.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef SlugGuts het volgende:
Geen radio hebben. Probleem opgelost lijkt me zo.
Ik vind het wel raar dat je enerzijds altijd inzit over je eigen anonimiteit maar wel met voornamen van andere users rondstrooit. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een foto van Hoink gezien blijkbaar![]()
hehequote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Gridlockachtig.
Hoink linkt zelf naar zijn Facebook enzo. Hij doet er verder niet mysterieus overquote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je enerzijds altijd inzit over je eigen anonimiteit maar wel met voornamen van andere users rondstrooit. Maar goed, ieder z'n ding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je enerzijds altijd inzit over je eigen anonimiteit maar wel met voornamen van andere users rondstrooit. Maar goed, ieder z'n ding.
Is wel wat anders in mijn ogen, maar goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink linkt zelf naar zijn Facebook enzo. Hij doet er verder niet mysterieus over
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]Sowieso is dat dom gifje want geen grape soda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Foto's of informatie van anderen 'lekken' vind ik ook niet kunnen, maar dit leek me best onschuldigquote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is wel wat anders in mijn ogen, maar goed.
En op zijn bord ligt ook al geen kipquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dat dom gifje want geen grape soda.
Is ook wel zo, maar ik ben in een afzetterige bui.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Foto's of informatie van anderen 'lekken' vind ik ook niet kunnen, maar dit leek me best onschuldig
Bieberboi?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Is die Bieberboi ook Hoink trouwens?
Wie is dat?quote:
Nee. En nu erover op houden. Was een grapje tussen deadprez en mij, en anderen die daar meer vanaf weten.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Is die Bieberboi ook Hoink trouwens?
Niks mis mee inderdaad.quote:
oké man.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. En nu erover op houden. Was een grapje tussen deadprez en mij, en anderen die daar meer vanaf weten.
Geen klopjacht.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nog een tip van jou die ik nog niet ken misschien?
Een voornaam ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik ben niet degene die zijn naam hier post.
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die je zelf ook zo graag rondstrooit niet?
Jullie zijn allemaal goed one love.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier verder nog niks gepost, dus ik ben goed, zak slecht.
oh! Nice! Klinkt goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deed me hier wel wat aan denken qua sfeer.
Hoi Mourad.quote:
Ja, het smaakt echt heerlijk. Mag ik nog een beetje extra aardappels?quote:
Geloof ik is over het algemeen bekend dat mijn voornaam Peter is.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier verder nog niks gepost, dus ik ben goed, zak slecht.
Wijngaard is m'n achternaam, Nederlandse countrymuziek m'n faam.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, jij heet waarschijnlijk gewoon Henk of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Huh, wat, oké.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik is over het algemeen bekend dat mijn voornaam Peter is.
Hoewel de knolzetting wel al lang is plaatsgevonden is de opbrengst nog wat mager op dit tijdstip, hoewel met dit weer, vooral met de gevalle regen, het erg groeizaam weer is. Ik kan je enkel oude aardappels aanbieden.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het smaakt echt heerlijk. Mag ik nog een beetje extra aardappels?
Kijk even post boven jequote:
Nee laat maar, ben zelf al een oude aardappel, hahahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel de knolzetting wel al lang is plaatsgevonden is de opbrengst nog wat mager op dit tijdstip, hoewel met dit weer, vooral met de gevalle regen, het erg groeizaam weer is. Ik kan je enkel oude aardappels aanbieden.
Dat al ijlen noemenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Volgens mij begin je een beetje te ijlen, maar goed, het zal wel.
quote:
Ach, best gezellig met voelbieter en deadprinses toch?quote:
Je weet niet hoe sexy ik dit soort praat vind.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee laat maar, ben zelf al een oude aardappel, hahahaha![]()
![]()
Ganz toll.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, best gezellig met voelbieter en deadprinses toch?
Oké, sfeerspons.quote:
Vind je aardappels over het algemeen gewoon heel sexy of wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet niet hoe sexy ik dit soort praat vind.
Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind had je beter niet zo gelijerig kunnen doen toen er twee topics waren. Maar goed, het zal wel.quote:
Ik vind aardappels een tof gewas ja. Heb er altijd met plezier mee gewerkt. Tegenwoordig werk ik niet meer op bedrijven maar kijk op een afstandje toe. Mis het met de handen werken wel heel erg.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je aardappels over het algemeen gewoon heel sexy of wat?
Hey. :$quote:
Misschien heeft Chloroform nog wat werk voor jequote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
Mis het met de handen werken wel heel erg.
Ik weet wel iets waarbij je met je handen kunt werken.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind aardappels een tof gewas ja. Heb er altijd met plezier mee gewerkt. Tegenwoordig werk ik niet meer op bedrijven maar kijk op een afstandje toe. Mis het met de handen werken wel heel erg.
God krijgen we die onzin weer. Zit je nogal dwars he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind had je beter niet zo gelijerig kunnen doen toen er twee topics waren. Maar goed, het zal wel.
quote:Geen resultaat voor ' gelijerig '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Haha, was eerder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waarbij je met je handen kunt werken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gratis woordenboek, ben je pauper of zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Modus het volgende:
[..]
God krijgen we die onzin weer. Zit je nogal dwars he?
Tevens:
[..]
Hij lijkt serieus op iemand die ik ken.quote:
Vroegtijdige knolzettingquote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waarbij je met je handen kunt werken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meid, wat een toestanden.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gratis woordenboek, ben je pauper of zo?
Ik vind het gewoon wat verwarrend met je, dat is alles.
Ik zit mobiel en met al die smileys gaat dat niet zo snel.quote:
Oh, ok, dan was jij eerder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en met al die smileys gaat dat niet zo snel.
Hihi geen idee wat banu is.quote:
Ahw, lief dit. :$$$quote:
Thieme was vroeger vast veel knapper.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
leuk meisjen wel, lijkt een beetje op een jonge marianne thieme
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thieme was vroeger vast veel knapper.
Super fijn nummer inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef Yiha het volgende:
[..]
Lsd tripje nemen en denken dat we op Woodstock zijn.
heb ik met deze sound.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef Yiha het volgende:
[..]
Lsd tripje nemen en denken dat we op Woodstock zijn.
Wat een teleurstelling dit.quote:
quote:
Een toffe mixtape waar ik naar luisterde.quote:
wat een held he die jacco.. dat hele album is superniceeeeequote:
Een van de weinige nieuwe albums waar ik echt in kan kruipen eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
wat een held he die jacco.. dat hele album is superniceeeee
Nice.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Een toffe mixtape waar ik naar luisterde.
En dit, zag ik toen ik net eens opzocht wat het betekende: http://en.wikipedia.org/wiki/Banu_(name)
Daarom worden"'moeilijke" woorden ook wel eens dure woorden genoemd.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gratis woordenboek, ben je pauper of zo?
Oh, leuk feitjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daarom worden"'moeilijke" woorden ook wel eens dure woorden genoemd.
Komt omdat je dan opeens moet betalen voor een woordenboek.
jezzzzzz i doquote:
Heb m'n stoelen nog niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe bevalt de tafel? Eet je er lekker aan?
Dat was eigenlijk geen feitje, gewoon een hersenspinsel omdat mijn hoofd zulke verbanden legtquote:
Gvd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n stoelen nog niet.![]()
Hoe is het met je pijnbehandelingen?
quote:
Ja gewoon, kauwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd.Hoe eet je nu dan? Op de bank?
Gaat de goede kant op. Moet zelf nog extra dingen doen om het helemaal goed te krijgen, maar ben niet compleet kreupel meer.
Flo Rida is toch een rapper?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
Als mensen het met mij willen hebben over dance of house kom ik altijd aan met platen als deze
Vaak hebben ze het dus over Flo Rida of Tiësto ofzo![]()
Ja, maar tegenwoordig boeien die verschillen niet zo zodra het allemaal op de grote commerciële hoop zit.quote:
Wat voor tafel en stoelen zijn het?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon, kauwen.
Op de bank ja.Maar volgende week komen m'n stoelen.
Nice man.Moet je oefeningen doen?
Lichte houtkleur tafel en stoelen zijn zwart met armleuningen en houten poten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat voor tafel en stoelen zijn het?
Ja, eigenlijk vooral aangepaste versies van de oefeningen die ik altijd al deed.
Ah. Nu weet ik nog niks. Ik kom ze gewoon bekijken. Kan ik je er gelijk op gooien. Tijdens het gevecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lichte houtkleur tafel en stoelen zijn zwart met armleuningen en houten poten.
Ah okay, mooi dat dat goed gaat allemaal. Kunnen we alsnog een keer vechten. :$$
Dan eet je er 1 keer aan en dan ligt ie 3 weken later vol met opladers, sleutels, bonnetjes en nog te openen post, en ruim je het alleen op als moeders langskomt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lichte houtkleur tafel en stoelen zijn zwart met armleuningen en houten poten.
Ah okay, mooi dat dat goed gaat allemaal. Kunnen we alsnog een keer vechten. :$$
Nee, precies. Is goed hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah. Nu weet ik nog niks. Ik kom ze gewoon bekijken. Kan ik je er gelijk op gooien. Tijdens het gevecht.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan eet je er 1 keer aan en dan ligt ie 3 weken later vol met opladers, sleutels, bonnetjes en nog te openen post, en ruim je het alleen op als moeders langskomt..
Haha Modus is een sloddervos.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan eet je er 1 keer aan en dan ligt ie 3 weken later vol met opladers, sleutels, bonnetjes en nog te openen post, en ruim je het alleen op als moeders langskomt..
Wilde hetzelfde tegen jou zeggen.quote:
Het zijn juist altijd vrouwen die er een rotzooi van maken, Modus weet er niks van.quote:
Alleen die 2e van rechts is wel leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk PLS naar de entourage die hij heeft meegenomen.
[..]
Wow.
Zou dit niet pikken Modus.
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg, waarom mogen er hier weer tetten gepost worden dan?
quote:
Ik zie een luchtbed, 2 van die haribo dingen, martini glas, rond ding en een varen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Banner bevat nu ook de toegestaande tepels.
Zeker 15 seconden lopen zoeken naar een varkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zie een luchtbed, 2 van die haribo dingen, martini glas, rond ding en een varen.
Haha, nou het zou een varkenssnuit kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker 15 seconden lopen zoeken naar een varken.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Banner bevat nu ook de toegestaande tepels.
zin in jouw haribo snoepjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:19 schreef Modus het volgende:
http://nos.nl/video/658902-na-regen-komt-metallica.html
Die gast op 0:32.. 1800%
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso fokker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waaromquote:
Te sexy voor deze stratenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er nog goed vanaf gekomen. Normaal ga je iets van 15 jaar de bak in na het betasten van minderjarige schoolmeisjes.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Te sexy voor deze stratenwhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje overdreven bedrag daarvoor
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Te sexy voor deze stratenPik jij dat??? Hoezo geef je hem geld tsss wolla ben jy mietje ofso :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ACABquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
whutbeetje overdreven bedrag daarvoor
Topic was al een uur of 5 dicht, Einstein.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ook, moest al opletten altijd dat niemand meekijkt en nu dit erbij
quote:
Geef ze al twee weken te eten en krijg dit ervoor terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pik jij dat??? Hoezo geef je hem geld tsss wolla ben jy mietje ofso :s
Gelukkig check jij de oude topics nog voor postsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Topic was al een uur of 5 dicht, Einstein.
1312quote:
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef ze al twee weken te eten en krijg dit ervoor terug.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.
Een soort kutpolitie sinds enkele dagen zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.
Yup... wordt nu een latte machiato voor me gehaaldquote:
Naast dat het wel grappig is, is het ook wel een beetje raar.quote:
hmm, liever koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup... wordt nu een latte machiato voor me gehaald
Het is geen ranja ofzoquote:
nee, melk met smaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen ranja ofzo![]()
Kak, ik kan de printer niet vinden, dus ik kan niks uitprinten.
Keuze uit 5 miljoen printers_
Zal ik de ICT desk bellen?
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus Christus, als je had gelegen zou ik denken dat je opgebaard lag in de afscheidsruimte van een uitvaartcentrum. Helemaal met die macabere achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop naar de printer en check welke het is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen ranja ofzo![]()
Kak, ik kan de printer niet vinden, dus ik kan niks uitprinten.
Keuze uit 5 miljoen printers_
Zal ik de ICT desk bellen?
quote:
quote:
joepie ik mag vandaag naar het zuidoosten #FMLquote:Het zuiden en oosten van het land krijgt dinsdagmiddag opnieuw te maken met onweersbuien.
Altijd zoveel onweer hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
joepie ik mag vandaag naar het zuidoosten #FML
nergens last vanquote:
hey Chaiquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar om half 6 vanochtend niet. Werd wakker.
hier om 4 uur.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar om half 6 vanochtend niet. Werd wakker.
ziet er srs niet menselijk uit. Kenki engquote:
Hier heeft het boven de trap ook lekker naar binnen geregend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier om 4 uur.
toch maar opgestaan om het raam dicht te maken
Ben je vandaag vrij dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Thuis heel mooimaar op werk kan ik nu niet meer fokken
Nee, ik doe het toch gewoon hehehequote:
A lions should have would do thinks unless even high power is watching with yousquote:
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 10-06-2014 11:56:27 ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]GekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gauw weer weg geklikt nadat ik tietjes zag.quote:
ah ja, dat is wel weer een nadeel dat dat nu weer magquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gauw weer weg geklikt nadat ik tietjes zag.
Ja, nou ja... het is moeilijk om te zeggen maar idd... het is geweldig maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dat is wel weer een nadeel dat dat nu weer mag
Geregeld voor je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:02 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil een prive eiland ergens in de caribbean.
Bedankt xoxo ik zet de G6 alvast aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geregeld voor je.
Ik dm je de x y coördinaten
Ja, nou ja... geweldig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja... het is moeilijk om te zeggen maar idd... het is geweldig maar toch ook weer niet
Nou ja.. prima dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |