E3?quote:
Adventure Timequote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
uit welke vage anime komt die gif nou weer?
heb je the boondocks nou al gekeken?quote:
Dan maakt hij maar tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch helemaal geen tijd voor.
Haha nee echt heh.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch helemaal geen tijd voor.
Ze zijn allebei gewoon vet stoned.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een raar schilderij.
moest lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een raar schilderij.
Vind je? Ik vind het leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
is echt een kutserie trouwens
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Japan is echt raarrrr.
En die arme walvissenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Beetje de hele wereld verneuken met hun gare kerncentrale.
Kutnummer is dat.quote:
Nee.quote:
Ik ben nog aan het revalideren van de vorige keer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tijd voor een fistfight weer dan
Herkenbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stel het masturberen ook al de hele dag uit.
Boeie.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
Oh kut. Ik begin nu het 3FM-topic en de KLB SC een beetje door elkaar te halen.
Krijg je met dat Pinkpop gezeik
Die recordpoging was echt beregezellig man.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Giel Beelen bedoel je? Zo ja:________________!
Sowieso al "Beelengod"quote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef sperzieboontjes het volgende:
Giel Beelen is een van de stomste personen ooit.
Doe niet zo raar joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Is dit Giel Beelen of toch Hoink
• Dit is Giel fucking Beelen
• Dit is Stijn... Euh Hoink
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij hebt nog nooit een foto van Hoink gezien blijkbaarquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oké doei.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef SlugGuts het volgende:
Geen radio hebben. Probleem opgelost lijkt me zo.
Ik vind het wel raar dat je enerzijds altijd inzit over je eigen anonimiteit maar wel met voornamen van andere users rondstrooit. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een foto van Hoink gezien blijkbaar![]()
hehequote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Gridlockachtig.
Hoink linkt zelf naar zijn Facebook enzo. Hij doet er verder niet mysterieus overquote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je enerzijds altijd inzit over je eigen anonimiteit maar wel met voornamen van andere users rondstrooit. Maar goed, ieder z'n ding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je enerzijds altijd inzit over je eigen anonimiteit maar wel met voornamen van andere users rondstrooit. Maar goed, ieder z'n ding.
Is wel wat anders in mijn ogen, maar goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink linkt zelf naar zijn Facebook enzo. Hij doet er verder niet mysterieus over
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]Sowieso is dat dom gifje want geen grape soda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Foto's of informatie van anderen 'lekken' vind ik ook niet kunnen, maar dit leek me best onschuldigquote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is wel wat anders in mijn ogen, maar goed.
En op zijn bord ligt ook al geen kipquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dat dom gifje want geen grape soda.
Is ook wel zo, maar ik ben in een afzetterige bui.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Foto's of informatie van anderen 'lekken' vind ik ook niet kunnen, maar dit leek me best onschuldig
Bieberboi?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Is die Bieberboi ook Hoink trouwens?
Wie is dat?quote:
Nee. En nu erover op houden. Was een grapje tussen deadprez en mij, en anderen die daar meer vanaf weten.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Is die Bieberboi ook Hoink trouwens?
Niks mis mee inderdaad.quote:
oké man.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. En nu erover op houden. Was een grapje tussen deadprez en mij, en anderen die daar meer vanaf weten.
Geen klopjacht.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nog een tip van jou die ik nog niet ken misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |