Flo Rida is toch een rapper?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
Als mensen het met mij willen hebben over dance of house kom ik altijd aan met platen als deze
Vaak hebben ze het dus over Flo Rida of Tiësto ofzo![]()
Ja, maar tegenwoordig boeien die verschillen niet zo zodra het allemaal op de grote commerciële hoop zit.quote:
Wat voor tafel en stoelen zijn het?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon, kauwen.
Op de bank ja.Maar volgende week komen m'n stoelen.
Nice man.Moet je oefeningen doen?
Lichte houtkleur tafel en stoelen zijn zwart met armleuningen en houten poten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat voor tafel en stoelen zijn het?
Ja, eigenlijk vooral aangepaste versies van de oefeningen die ik altijd al deed.
Ah. Nu weet ik nog niks. Ik kom ze gewoon bekijken. Kan ik je er gelijk op gooien. Tijdens het gevecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lichte houtkleur tafel en stoelen zijn zwart met armleuningen en houten poten.
Ah okay, mooi dat dat goed gaat allemaal. Kunnen we alsnog een keer vechten. :$$
Dan eet je er 1 keer aan en dan ligt ie 3 weken later vol met opladers, sleutels, bonnetjes en nog te openen post, en ruim je het alleen op als moeders langskomt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lichte houtkleur tafel en stoelen zijn zwart met armleuningen en houten poten.
Ah okay, mooi dat dat goed gaat allemaal. Kunnen we alsnog een keer vechten. :$$
Nee, precies. Is goed hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah. Nu weet ik nog niks. Ik kom ze gewoon bekijken. Kan ik je er gelijk op gooien. Tijdens het gevecht.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan eet je er 1 keer aan en dan ligt ie 3 weken later vol met opladers, sleutels, bonnetjes en nog te openen post, en ruim je het alleen op als moeders langskomt..
Haha Modus is een sloddervos.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan eet je er 1 keer aan en dan ligt ie 3 weken later vol met opladers, sleutels, bonnetjes en nog te openen post, en ruim je het alleen op als moeders langskomt..
Wilde hetzelfde tegen jou zeggen.quote:
Het zijn juist altijd vrouwen die er een rotzooi van maken, Modus weet er niks van.quote:
Alleen die 2e van rechts is wel leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk PLS naar de entourage die hij heeft meegenomen.
[..]
Wow.
Zou dit niet pikken Modus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |