1312quote:
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef ze al twee weken te eten en krijg dit ervoor terug.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.
Een soort kutpolitie sinds enkele dagen zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.
Yup... wordt nu een latte machiato voor me gehaaldquote:
Naast dat het wel grappig is, is het ook wel een beetje raar.quote:
hmm, liever koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup... wordt nu een latte machiato voor me gehaald
Het is geen ranja ofzoquote:
nee, melk met smaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen ranja ofzo![]()
Kak, ik kan de printer niet vinden, dus ik kan niks uitprinten.
Keuze uit 5 miljoen printers_
Zal ik de ICT desk bellen?
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus Christus, als je had gelegen zou ik denken dat je opgebaard lag in de afscheidsruimte van een uitvaartcentrum. Helemaal met die macabere achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop naar de printer en check welke het is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen ranja ofzo![]()
Kak, ik kan de printer niet vinden, dus ik kan niks uitprinten.
Keuze uit 5 miljoen printers_
Zal ik de ICT desk bellen?
quote:
quote:
joepie ik mag vandaag naar het zuidoosten #FMLquote:Het zuiden en oosten van het land krijgt dinsdagmiddag opnieuw te maken met onweersbuien.
Altijd zoveel onweer hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
joepie ik mag vandaag naar het zuidoosten #FML
nergens last vanquote:
hey Chaiquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar om half 6 vanochtend niet. Werd wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |