1312quote:
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef ze al twee weken te eten en krijg dit ervoor terug.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.
Een soort kutpolitie sinds enkele dagen zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je zelf ook wel een soort van politie bent, maar dan online, misschien creëerde dat sympathie.
Yup... wordt nu een latte machiato voor me gehaaldquote:
Naast dat het wel grappig is, is het ook wel een beetje raar.quote:
hmm, liever koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup... wordt nu een latte machiato voor me gehaald
Het is geen ranja ofzoquote:
nee, melk met smaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen ranja ofzo![]()
Kak, ik kan de printer niet vinden, dus ik kan niks uitprinten.
Keuze uit 5 miljoen printers_
Zal ik de ICT desk bellen?
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus Christus, als je had gelegen zou ik denken dat je opgebaard lag in de afscheidsruimte van een uitvaartcentrum. Helemaal met die macabere achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop naar de printer en check welke het is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen ranja ofzo![]()
Kak, ik kan de printer niet vinden, dus ik kan niks uitprinten.
Keuze uit 5 miljoen printers_
Zal ik de ICT desk bellen?
quote:
quote:
joepie ik mag vandaag naar het zuidoosten #FMLquote:Het zuiden en oosten van het land krijgt dinsdagmiddag opnieuw te maken met onweersbuien.
Altijd zoveel onweer hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
joepie ik mag vandaag naar het zuidoosten #FML
nergens last vanquote:
hey Chaiquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar om half 6 vanochtend niet. Werd wakker.
hier om 4 uur.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar om half 6 vanochtend niet. Werd wakker.
ziet er srs niet menselijk uit. Kenki engquote:
Hier heeft het boven de trap ook lekker naar binnen geregend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier om 4 uur.
toch maar opgestaan om het raam dicht te maken
Ben je vandaag vrij dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Thuis heel mooimaar op werk kan ik nu niet meer fokken
Nee, ik doe het toch gewoon hehehequote:
A lions should have would do thinks unless even high power is watching with yousquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 10-06-2014 11:56:27 ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]GekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gauw weer weg geklikt nadat ik tietjes zag.quote:
ah ja, dat is wel weer een nadeel dat dat nu weer magquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gauw weer weg geklikt nadat ik tietjes zag.
Ja, nou ja... het is moeilijk om te zeggen maar idd... het is geweldig maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dat is wel weer een nadeel dat dat nu weer mag
Geregeld voor je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:02 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil een prive eiland ergens in de caribbean.
Bedankt xoxo ik zet de G6 alvast aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geregeld voor je.
Ik dm je de x y coördinaten
Ja, nou ja... geweldig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja... het is moeilijk om te zeggen maar idd... het is geweldig maar toch ook weer niet
Nou ja.. prima dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |