hier om 4 uur.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar om half 6 vanochtend niet. Werd wakker.
ziet er srs niet menselijk uit. Kenki engquote:
Hier heeft het boven de trap ook lekker naar binnen geregend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier om 4 uur.
toch maar opgestaan om het raam dicht te maken
Ben je vandaag vrij dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Thuis heel mooimaar op werk kan ik nu niet meer fokken
Nee, ik doe het toch gewoon hehehequote:
A lions should have would do thinks unless even high power is watching with yousquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 10-06-2014 11:56:27 ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]GekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gauw weer weg geklikt nadat ik tietjes zag.quote:
ah ja, dat is wel weer een nadeel dat dat nu weer magquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gauw weer weg geklikt nadat ik tietjes zag.
Ja, nou ja... het is moeilijk om te zeggen maar idd... het is geweldig maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dat is wel weer een nadeel dat dat nu weer mag
Geregeld voor je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:02 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil een prive eiland ergens in de caribbean.
Bedankt xoxo ik zet de G6 alvast aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geregeld voor je.
Ik dm je de x y coördinaten
Ja, nou ja... geweldig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja... het is moeilijk om te zeggen maar idd... het is geweldig maar toch ook weer niet
Nou ja.. prima dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |