Een voornaam ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik ben niet degene die zijn naam hier post.
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die je zelf ook zo graag rondstrooit niet?
Jullie zijn allemaal goed one love.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier verder nog niks gepost, dus ik ben goed, zak slecht.
oh! Nice! Klinkt goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deed me hier wel wat aan denken qua sfeer.
Hoi Mourad.quote:
Ja, het smaakt echt heerlijk. Mag ik nog een beetje extra aardappels?quote:
Geloof ik is over het algemeen bekend dat mijn voornaam Peter is.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier verder nog niks gepost, dus ik ben goed, zak slecht.
Wijngaard is m'n achternaam, Nederlandse countrymuziek m'n faam.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, jij heet waarschijnlijk gewoon Henk of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Huh, wat, oké.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik is over het algemeen bekend dat mijn voornaam Peter is.
Hoewel de knolzetting wel al lang is plaatsgevonden is de opbrengst nog wat mager op dit tijdstip, hoewel met dit weer, vooral met de gevalle regen, het erg groeizaam weer is. Ik kan je enkel oude aardappels aanbieden.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het smaakt echt heerlijk. Mag ik nog een beetje extra aardappels?
Kijk even post boven jequote:
Nee laat maar, ben zelf al een oude aardappel, hahahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel de knolzetting wel al lang is plaatsgevonden is de opbrengst nog wat mager op dit tijdstip, hoewel met dit weer, vooral met de gevalle regen, het erg groeizaam weer is. Ik kan je enkel oude aardappels aanbieden.
Dat al ijlen noemenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Volgens mij begin je een beetje te ijlen, maar goed, het zal wel.
quote:
Ach, best gezellig met voelbieter en deadprinses toch?quote:
Je weet niet hoe sexy ik dit soort praat vind.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee laat maar, ben zelf al een oude aardappel, hahahaha![]()
![]()
Ganz toll.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, best gezellig met voelbieter en deadprinses toch?
Oké, sfeerspons.quote:
Vind je aardappels over het algemeen gewoon heel sexy of wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet niet hoe sexy ik dit soort praat vind.
Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind had je beter niet zo gelijerig kunnen doen toen er twee topics waren. Maar goed, het zal wel.quote:
Ik vind aardappels een tof gewas ja. Heb er altijd met plezier mee gewerkt. Tegenwoordig werk ik niet meer op bedrijven maar kijk op een afstandje toe. Mis het met de handen werken wel heel erg.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je aardappels over het algemeen gewoon heel sexy of wat?
Hey. :$quote:
Misschien heeft Chloroform nog wat werk voor jequote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
Mis het met de handen werken wel heel erg.
Ik weet wel iets waarbij je met je handen kunt werken.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind aardappels een tof gewas ja. Heb er altijd met plezier mee gewerkt. Tegenwoordig werk ik niet meer op bedrijven maar kijk op een afstandje toe. Mis het met de handen werken wel heel erg.
God krijgen we die onzin weer. Zit je nogal dwars he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind had je beter niet zo gelijerig kunnen doen toen er twee topics waren. Maar goed, het zal wel.
quote:Geen resultaat voor ' gelijerig '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Haha, was eerder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waarbij je met je handen kunt werken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gratis woordenboek, ben je pauper of zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Modus het volgende:
[..]
God krijgen we die onzin weer. Zit je nogal dwars he?
Tevens:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |