SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jawel lekker zwemmen in het zwembad, aan het strand liggen, 24/7 zuipen & vreten en elke avond uitgaan. Mooi man.quote:
lijkt me saaiquote:Op maandag 9 juni 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel lekker zwemmen in het zwembad, aan het strand liggen, 24/7 zuipen & vreten en elke avond uitgaan. Mooi man.
Nee. Is juist veel meer relaxed dan een typische jongerenvakantie in Lloret/Cherso. Al wil ik dat ooit wel een keertje meemaken.quote:
Daar zou ik helemaal niet dood gevonden willen worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Is juist veel meer relaxed dan een typische jongerenvakantie in Lloret/Cherso. Al wil ik dat ooit wel een keertje meemaken.
Daar wordt Rob Geus niet vrolijk van.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal niet dood gevonden willen worden.
Toen jij 18 was waar ging jij toen heen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal niet dood gevonden willen worden.
Dat is nog geen maand geleden toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen jij 18 was waar ging jij toen heen?
Ik vraag waar Inso heen ging toen hij 18 was. Hij is nu toch 20quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nog geen maand geleden toch?
Niet doen. Fuck educatie, zodra de wereld instort heb je niks meer aan je papiertje.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Konijn, ik moet dinsdag a.s. een verslag inleveren waarvan ik denk ik nog 20 paginas moet typen, in het engels
Fake dat je een ziekte hebtquote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Konijn, ik moet dinsdag a.s. een verslag inleveren waarvan ik denk ik nog 20 paginas moet typen, in het engels
Citytrips tochquote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen jij 18 was waar ging jij toen heen?
19quote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag waar Inso heen ging toen hij 18 was. Hij is nu toch 20.
Het blijft verdacht stil aan de kant van Inso.
Deze worden inspireren mijn diep. Ik stop meteen met mijn opleiding.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen. Fuck educatie, zodra de wereld instort heb je niks meer aan je papiertje.
Hoezoquote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hmmmmm... nee man dat doe ik wel als ik 25 ben.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is geen 4 havo, als je dat doet is het gewoon pech.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze worden inspireren mijn diep. Ik stop meteen met mijn opleiding.
Ik heb het eigenlijk altijd met huisjes/festivals gedaan. Bakken in een exotisch land en de clubs ingaan is toch niet mijn ding.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hmmmmm... nee man dat doe ik wel als ik 25 ben.
Gewoon naar het heilige land gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik doe mee. Ik ga in de tussentijd wel op de veiling werken of zo. Beter schiet die doomsday een beetje op.
Azerothquote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon naar het heilige land gaan.
Bulgarije
In steden kun je ook zuipen en je kan nog met een kater cultureel doel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik nu de leeftijd heb van andere soort vakantie ja toch.
Kan morgen ook nog.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Aan mn verslag zitten of niets doen?
Help mij beslissen.
Verslag. Morgen niets doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Aan mn verslag zitten of niets doen?
Help mij beslissen.
gewoon chilling zetten in een stad beetje dingen bekijken savonds zuipenquote:
Met een groep vrienden? Denk dat niemand dat wilt hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon chilling zetten in een stad beetje dingen bekijken savonds zuipen
rare groep vriendenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met een groep vrienden? Denk dat niemand dat wilt hoor.
Houd je bek. Ik weiger morgen slecht weer te accepteren bij jou in Amsterdamquote:Op maandag 9 juni 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik volg het advies van insom op. Morgen toch kut weer.
Die willen gewoon allemaal lekker zuipen in Zuid-Europa. Logisch toch.quote:
Wat moet je ook in Polen doenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn familie verwacht dat ik naar Polen kom deze zomer.
Maar denk niet dat ik ga
Niet echt. Zuipen kun je thuis ookquote:Op maandag 9 juni 2014 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
Die willen gewoon allemaal lekker zuipen in Zuid-Europa. Logisch toch.
Heb daar vrij weinig te doen inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je nu kan zuipen met dikke Engelsen?
ZIjn daar niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso drinkt allang niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.quote:
waarquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.
Nauwelijks, dus ze waren er wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.
Het moet echt kut zijn om Hongaars te zijn. Zo weinig invloeden hebben dat je je dan maar Fins moet voelen.quote:This is a realy masterpiece! I'm glad for this is coming from Finland cause I'm hungarian and I heard that the hungarians appeared after the combination between huns and finland people
Ja, maar dat is anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ze waren er wel.
En ik ben vaak genoeg in all-inclusive bullshit geweest met allemaal dikke Engelsen en moffen.
Misschien willen ze het wel, maar is het niet "stoer" om iets cultureels te doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je geen vrienden hebt die wat anders willen dan zuipen in zuid-europa.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten wij RL beste vrienden worden Rens.
Wij zijn broeders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus wel met Rens, maar niet met Smoofie??
Garantie op mooi weer en gewillige chicks.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel vinden op een stedentrip denk ik zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Garantie op mooi weer en gewillige chicks.
Valt reuze mee. Jij gaat zeker naar die pauper hotels.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ze waren er wel.
En ik ben vaak genoeg in all-inclusive bullshit geweest met allemaal dikke Engelsen en moffen.
Daar gaat je kans om tovenaar te worden buiten Azeroth.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Garantie op mooi weer en gewillige chicks.
Gewoon glaasje limonade nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb hier flessen wijn staan, moeilijke avond.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om tovenaar te worden buiten Azeroth.
Nou zo pauper vond ik het allemaal niet. Maar er lopen op die toeristische plekken altijd veel dikke Engelsen, Nederlanders en moffen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Jij gaat zeker naar die pauper hotels.
Gewoon uit de kast komen. Fris begin en opnieuw maagdquote:
Volgens mij heb ik wotlk nog even gespeeld.quote:
Goed wereldbeeld heb jij wel. Ik ben 7x in all in zooi geweest in Mexico, Indonesie en Turkije. In Turkije waren russen en normale duitsers, in mexico waren wat engelsen. Maar nauwelijks dikkequote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zo pauper vond ik het allemaal niet. Maar er lopen op die toeristische plekken altijd veel dikke Engelsen, Nederlanders en moffen.
Ik ben maar één keer naar zo'n soort hotel geweest en nu ga ik dus terug. Normaal staan we op de camping of in een appartement.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zo pauper vond ik het allemaal niet. Maar er lopen op die toeristische plekken altijd veel dikke Engelsen, Nederlanders en moffen.
Mijn vrienden willen juist niet per se naar zuid europa maar liever naar oost europa.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je geen vrienden hebt die wat anders willen dan zuipen in zuid-europa.
who loves orange soda?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een film met Kenan and Kell erin gezien
Ik kom mee. Stel mij maar voor als die moderator van het forum waar je 100 posts per dag zet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vrienden willen juist niet per se naar zuid europa maar liever naar oost europa.
hoezo nietquote:Op maandag 9 juni 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bulgarije, Roemenië, Polen het trekt mij allemaal niet.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bulgarije, Roemenië, Polen het trekt mij allemaal niet.
Gewoon naar Servie gaan. Vriendelijk mensen, schitterende steden en nooit onrustquote:Op maandag 9 juni 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Tsjechië vond ik ook maar niks. Al is Praag wel baas.
Pandaria viel me echt mee moet ik zeggen . Geweldige soundtracks en genocide van pandaberen, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon uit de kast komen. Fris begin en opnieuw maagd
[..]
Volgens mij heb ik wotlk nog even gespeeld.
Slechte xpac man. Misschien zelfs slechter dan cataquote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pandaria viel me echt mee moet ik zeggen . Geweldige soundtracks en genocide van pandaberen, wat wil je nog meer?
Nee man. Cata was slechter.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte xpac man. Misschien zelfs slechter dan cata
heb geen tijd meer helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar WoD. Raids worden wel weer 25 man only.
Amsterdam-noordquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga oldschool nederhop luisteren
ik begin bij THC
Doe deze dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga oldschool nederhop luisteren
ik begin bij THC
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.quote:
Is niet nodig, ze kennen je al als die jongen uit Delft die mij selfies heeft gestuurd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom mee. Stel mij maar voor als die moderator van het forum waar je 100 posts per dag zet.
kloptquote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lekkere beat, goede lyrics. Goede rappers.
klopt, ik doe dat toevallig ook vrij vaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu naar Jessica Alba.
johannes_vermeer vindt dit leuk.
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lekkere beat, goede lyrics. Goede rappers.
Gereageerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe deze dan.
[..]
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.
Fresku ook wel tochquote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.
Fresku ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.
PerVerz komt uit Den Bosch.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Stomme Brabander.
[..]
Sterke reactie.
Dankje, en nu ga ik rukken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Stomme Brabander.
[..]
Sterke reactie.
Valt wel mee, als hij het aanzet wel ja maar in de meeste tracks vrijwel niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van zijn accent, iets wat Fresku wel degelijk sterk heeft.
Sowieso.quote:
2PAC 2014!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was toch een theorie dat tupac niet dood is?
wel intelligentquote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
ACh, zo'n lief mannetje was het natuurlijk niet.
hij woont in hongarijequote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beter dadrock ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tupac, Rap en gangstah bullshit__________________________________!
Zeg eens , waar hou jij van?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spring van een brugquote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rap ligt mij ook niet maar zeggen dat alle rap kut is gaat wel heel ver.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor boeken vind je leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
zoek een nieuw boek om te lezen
lang geleden dat ik zonder boek zat
Ajacied422quote:Op maandag 9 juni 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie beheert de VBL SC subleague in de WK pool?
Er is ook een theorie dat Johannes Vermeer niet dood is, maar hij op het fok forum te vinden is.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede rockmuziek.quote:
Wat ben je toch weer "stoer" Rens.quote:
Ik heb het ook niet over alle rap.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rap ligt mij ook niet maar zeggen dat alle rap kut is gaat wel heel ver.
Dat is wel heel erg al vind ik die gast van de VK nog weleens wat zinnigs zeggenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Studio Voetbal van gisteren terugkijken.
RIP
Hey JR ik ben begonnen met Game of Thrones kijken. Jij vindt dit leukquote:Op maandag 9 juni 2014 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Studio Voetbal van gisteren terugkijken.
RIP
Geld wat hij kost in fm niet waard.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jo boys, iemand hier ervaring met València?
Het wat forum?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is ook een theorie dat Johannes Vermeer niet dood is, maar hij op het fok forum te vinden is.
Leukquote:Op maandag 9 juni 2014 12:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hey JR ik ben begonnen met Game of Thrones kijken. Jij vindt dit leuk
Doe eens goed lezen! Staat in de spoilerquote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
Wie heeft de Autistenlijst verwijderd? Knut is hier niet blij mee.
Ik poep in m'n broekje van t lachenquote:
Tot nu toe, na drie afleveringen, bevalt het me prima ja. Leuker dan Non-Stop lijkt me niet het moeilijkste, maar beter dan Breaking Bad zal het vast niet worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LeukGoT is zo mogelijk nog leuker dan Non-Stop.
Dat einde met Jan Mulderquote:Op maandag 9 juni 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg al vind ik die gast van de VK nog weleens wat zinnigs zeggen
Helemaal niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 12:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hey JR ik ben begonnen met Game of Thrones kijken. Jij vindt dit leuk
Ontloopt elkaar niet veel hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tot nu toe, na drie afleveringen, bevalt het me prima ja. Leuker dan Non-Stop lijkt me niet het moeilijkste, maar beter dan Breaking Bad zal het vast niet worden.
Wat vind je van die blonde? JR schijnt haar wel leuk te vinden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tot nu toe, na drie afleveringen, bevalt het me prima ja. Leuker dan Non-Stop lijkt me niet het moeilijkste, maar beter dan Breaking Bad zal het vast niet worden.
Cersei is ook wel leuk ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van die blonde? JR schijnt haar wel leuk te vinden.
Het is alleen nog wel wat verwarrend omdat ik niet precies weet wie wie isquote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat einde met Jan Mulder
[..]
Helemaal niks mis mee inderdaad
[..]
Ontloopt elkaar niet veel hoor.
Wat een lekker wijf is datquote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van die blonde? JR schijnt haar wel leuk te vinden.
Daarom is het ook wel lastig inkomen opzich. Omdat er heel veel personages zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 13:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is alleen nog wel wat verwarrend omdat ik niet precies weet wie wie isMaar dat komt vanzelf wel denk ik
Ik wel. En ik ga daarna pas de nieuwste GoT episode kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Duurt tot 12 uur, dus weet nog niet of ik dat vol ga maken
Laat eens hier heen komen, Hier is het nou sauna.quote:
Ja hier ook. Helaas helpt het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat eens hier heen komen, Hier is het nou sauna.
Waar?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook kijken naar Wim Kieft die gaat wandelen.
Lijkt me best leuk opzich.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond Nederland2, KRO de Wandeling met Wim Kieft. Ik heb wat informatie in het VI Oranje topic gezet.
Al ga ik dan misschien ook film of Family Guy kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint om 18:55 volgens mij.
Volgens mij pas om 22:30.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al ga ik dan misschien ook film of Family Guy kijken.
VI Oranje begint gewoon 20.30 toch?
Ik ben bijna klaar met Breaking Bad. Hoe ontweek jij het zwarte gat?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al ga ik dan misschien ook film of Family Guy kijken.
VI Oranje begint gewoon 20.30 toch?
Volgens mij begon vorig jaar nadat de laatste BB episode was uitgezonden ook the Walking Dead weer. Wel een stuk minder toen maar gewoon andere serie kijken is genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met Breaking Bad. Hoe ontweek jij het zwarte gat?
Ik wil Orange is the new black hierna een kans geven maar ik ben bang dat het een wijvenserie is.
From Dusk Till Dawn is tot de grote draai in het plot ook wel leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij begon vorig jaar nadat de laatste BB episode was uitgezonden ook the Walking Dead weer. Wel een stuk minder toen maar gewoon andere serie kijken is genoeg.
Orange is the New Black wil ik ook nog wel een keer proberen. Zeker nu ik bij ben met Californication
inderdaad wel leuk, daarna wordt die briljantquote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
From Dusk Till Dawn is tot de grote draai in het plot ook wel leuk.
Zou 't nie doenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef Adames het volgende:
oh de serie bedoel je waarschijnlijk, moet ik nog kijken
Inmiddels meer slechte dingen gemaakt dan goede.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer, die Rodriguez wordt steeds minder een helds
dat is de schuld van coldplay en nickelbackquote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inmiddels meer slechte dingen gemaakt dan goede.
Dat Robert Rodriguez kutflms maakt?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de schuld van coldplay en nickelback
Oh, ik dacht de Islam.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de schuld van coldplay en nickelback
oh wacht, ik las verkeerdquote:
Was dat Rodriguez jaquote:Op maandag 9 juni 2014 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wacht, ik las verkeerd
nee, dat is de schuld van zijn kinderen
spy kids
the adventures of sharkboy and lava girl![]()
![]()
Waarom zou je uberhaupt zulke films kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
die is echt niet normaal kut
heb hem afgekeken, maar zelden was het zo een pijniging
vroeg ik me naderhand ook afquote:Op maandag 9 juni 2014 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt zulke films kijken?
twitter:NUsport twitterde op maandag 09-06-2014 om 14:26:04AC Milan bevestigt dat Clarence Seedorf ontslagen is als coach en Filippo Inzaghi zijn taken overneemt. reageer retweet
niet geheel verrassendquote:Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef Heeinz het volgende:
twitter:NUsport twitterde op maandag 09-06-2014 om 14:26:04AC Milan bevestigt dat Clarence Seedorf ontslagen is als coach en Filippo Inzaghi zijn taken overneemt. reageer retweet
belachelijk welquote:Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef Heeinz het volgende:
Valt best mee, maar nu is het gewoon erg. Met Halo, (misschien) Crackdown en GoW kom je er niet.quote:
Ik vind alleen de nieuwe Civ vet eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee, maar nu is het gewoon erg. Met Halo, (misschien) Crackdown en GoW kom je er niet.
Is een rts toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind alleen de nieuwe Civ vet eigenlijk
Heb je ook al die patches en extra mods?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind alleen de nieuwe Civ vet eigenlijk
Alleen de expansionsquote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb je ook al die patches en extra mods?
Civ is inderdaad een bazenspel, alleen een potje met vrienden duurt al snel ~16 uur.
Pff da's lang geleden. ¤20-25 de gramquote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens saind, hoeveel betaal jij voor reteketet ketapret.
Aah oke. Nu net zoals ik drugsvrij toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja kende niet echt mensen die keta in bulk kochten. Vooral pillen en pep
God oh God oh Godquote:Jordy Clasie lijkt nog steeds af te stevenen op een basisplaats in het eerste WK-duel van Nederland met Spanje.
Tijdens de besloten training van maandag, die vanuit dicht bij de accommodatie gelegen gebouwen aardig te volgen was, werd Clasie ingedeeld bij de eerste elf.
Zijn concurrent Jonathan De Guzman is weer volledig fit, maar de speler van Swansea City zat bij de reserveploeg.
Oranje en Spanje staan vrijdag tegenover elkaar in Salvador. Het duel begint om 21.00 uur.
Dit probleem had je niet met Furby erbijquote:Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder Blind naast De Jong zetten en Kongolo linksback
Louis fapt op de Eredivisiequote:Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit probleem had je niet met Furby erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, nu je wat ouder begint te worden, heb je nog leuke vriendinnen voor Smoofie? Ik beloof je dat ik dan 1 van je vriendinnetjes voor je regel.
Uit hun Chauvinistische kuthol.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Syntix het volgende:
gvd, waar komen opeens al die kneusjes vandaan in het WK gedeelte
Link. Ik jaag ze weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Syntix het volgende:
gvd, waar komen opeens al die kneusjes vandaan in het WK gedeelte
Ja, maar normaal posten ze ook niet in het VBL gedeelte en dan opeens wel in WKquote:
Dat chauvinisme wordt ook door alles op de TV gestimuleerdquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, maar normaal posten ze ook niet in het VBL gedeelte en dan opeens wel in WKdonder daar dan ook gewoon op.
het is idd om te kotsenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat chauvinisme wordt ook door alles op de TV gestimuleerd.
Om te kotsen.
WK / [Groep D] - Uruguay, Engeland, Italië, Costa Ricaquote:
Laatste keer was anderhalf jaar geleden denk ik. En 3,5 jaar dat ik iets anders dan pillen op hebquote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)at_op_het_veld_.html\
Wtf is dit dan.* Smoofie
[..]
Aah oke. Nu net zoals ik drugsvrij toch?
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Tom egbers net bij de NOS. Gvd wat een faal
netjesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste keer was anderhalf jaar geleden denk ik. En 3,5 jaar dat ik iets anders dan pillen op heb
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijvenquote:
Kwam te vroeg in beeld. Zei toen "wacht ff" ging ie op een blaadje kijkenquote:
Jeetje!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kwam te vroeg in beeld. Zei toen "wacht ff" ging ie op een blaadje kijken
in het bos?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |