quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je nu kan zuipen met dikke Engelsen?
ZIjn daar niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso drinkt allang niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.quote:
waarquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.
Nauwelijks, dus ze waren er wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.
Het moet echt kut zijn om Hongaars te zijn. Zo weinig invloeden hebben dat je je dan maar Fins moet voelen.quote:This is a realy masterpiece! I'm glad for this is coming from Finland cause I'm hungarian and I heard that the hungarians appeared after the combination between huns and finland people
Ja, maar dat is anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ze waren er wel.
En ik ben vaak genoeg in all-inclusive bullshit geweest met allemaal dikke Engelsen en moffen.
Misschien willen ze het wel, maar is het niet "stoer" om iets cultureels te doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je geen vrienden hebt die wat anders willen dan zuipen in zuid-europa.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten wij RL beste vrienden worden Rens.
Wij zijn broeders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus wel met Rens, maar niet met Smoofie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |