quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je nu kan zuipen met dikke Engelsen?
ZIjn daar niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso drinkt allang niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.quote:
waarquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.
Nauwelijks, dus ze waren er wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x geweest, nauwelijks dikke engelse wijven gezien. Hoe vaak ben jij er geweest JR? Ik bedoel maar zo.
Het moet echt kut zijn om Hongaars te zijn. Zo weinig invloeden hebben dat je je dan maar Fins moet voelen.quote:This is a realy masterpiece! I'm glad for this is coming from Finland cause I'm hungarian and I heard that the hungarians appeared after the combination between huns and finland people
Ja, maar dat is anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ze waren er wel.
En ik ben vaak genoeg in all-inclusive bullshit geweest met allemaal dikke Engelsen en moffen.
Misschien willen ze het wel, maar is het niet "stoer" om iets cultureels te doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je geen vrienden hebt die wat anders willen dan zuipen in zuid-europa.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten wij RL beste vrienden worden Rens.
Wij zijn broeders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus wel met Rens, maar niet met Smoofie??
Garantie op mooi weer en gewillige chicks.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel vinden op een stedentrip denk ik zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Garantie op mooi weer en gewillige chicks.
Valt reuze mee. Jij gaat zeker naar die pauper hotels.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ze waren er wel.
En ik ben vaak genoeg in all-inclusive bullshit geweest met allemaal dikke Engelsen en moffen.
Daar gaat je kans om tovenaar te worden buiten Azeroth.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Garantie op mooi weer en gewillige chicks.
Gewoon glaasje limonade nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb hier flessen wijn staan, moeilijke avond.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om tovenaar te worden buiten Azeroth.
Nou zo pauper vond ik het allemaal niet. Maar er lopen op die toeristische plekken altijd veel dikke Engelsen, Nederlanders en moffen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Jij gaat zeker naar die pauper hotels.
Gewoon uit de kast komen. Fris begin en opnieuw maagdquote:
Volgens mij heb ik wotlk nog even gespeeld.quote:
Goed wereldbeeld heb jij wel. Ik ben 7x in all in zooi geweest in Mexico, Indonesie en Turkije. In Turkije waren russen en normale duitsers, in mexico waren wat engelsen. Maar nauwelijks dikkequote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zo pauper vond ik het allemaal niet. Maar er lopen op die toeristische plekken altijd veel dikke Engelsen, Nederlanders en moffen.
Ik ben maar één keer naar zo'n soort hotel geweest en nu ga ik dus terug. Normaal staan we op de camping of in een appartement.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zo pauper vond ik het allemaal niet. Maar er lopen op die toeristische plekken altijd veel dikke Engelsen, Nederlanders en moffen.
Mijn vrienden willen juist niet per se naar zuid europa maar liever naar oost europa.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je geen vrienden hebt die wat anders willen dan zuipen in zuid-europa.
who loves orange soda?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een film met Kenan and Kell erin gezien
Ik kom mee. Stel mij maar voor als die moderator van het forum waar je 100 posts per dag zet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vrienden willen juist niet per se naar zuid europa maar liever naar oost europa.
hoezo nietquote:Op maandag 9 juni 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bulgarije, Roemenië, Polen het trekt mij allemaal niet.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bulgarije, Roemenië, Polen het trekt mij allemaal niet.
Gewoon naar Servie gaan. Vriendelijk mensen, schitterende steden en nooit onrustquote:Op maandag 9 juni 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Tsjechië vond ik ook maar niks. Al is Praag wel baas.
Pandaria viel me echt mee moet ik zeggen . Geweldige soundtracks en genocide van pandaberen, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon uit de kast komen. Fris begin en opnieuw maagd
[..]
Volgens mij heb ik wotlk nog even gespeeld.
Slechte xpac man. Misschien zelfs slechter dan cataquote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pandaria viel me echt mee moet ik zeggen . Geweldige soundtracks en genocide van pandaberen, wat wil je nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |