Laat eens hier heen komen, Hier is het nou sauna.quote:
Ja hier ook. Helaas helpt het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat eens hier heen komen, Hier is het nou sauna.
Waar?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook kijken naar Wim Kieft die gaat wandelen.
Lijkt me best leuk opzich.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond Nederland2, KRO de Wandeling met Wim Kieft. Ik heb wat informatie in het VI Oranje topic gezet.
Al ga ik dan misschien ook film of Family Guy kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint om 18:55 volgens mij.
Volgens mij pas om 22:30.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al ga ik dan misschien ook film of Family Guy kijken.
VI Oranje begint gewoon 20.30 toch?
Ik ben bijna klaar met Breaking Bad. Hoe ontweek jij het zwarte gat?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al ga ik dan misschien ook film of Family Guy kijken.
VI Oranje begint gewoon 20.30 toch?
Volgens mij begon vorig jaar nadat de laatste BB episode was uitgezonden ook the Walking Dead weer. Wel een stuk minder toen maar gewoon andere serie kijken is genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met Breaking Bad. Hoe ontweek jij het zwarte gat?
Ik wil Orange is the new black hierna een kans geven maar ik ben bang dat het een wijvenserie is.
From Dusk Till Dawn is tot de grote draai in het plot ook wel leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij begon vorig jaar nadat de laatste BB episode was uitgezonden ook the Walking Dead weer. Wel een stuk minder toen maar gewoon andere serie kijken is genoeg.
Orange is the New Black wil ik ook nog wel een keer proberen. Zeker nu ik bij ben met Californication
inderdaad wel leuk, daarna wordt die briljantquote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
From Dusk Till Dawn is tot de grote draai in het plot ook wel leuk.
Zou 't nie doenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef Adames het volgende:
oh de serie bedoel je waarschijnlijk, moet ik nog kijken
Inmiddels meer slechte dingen gemaakt dan goede.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer, die Rodriguez wordt steeds minder een helds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |