Nee man. Cata was slechter.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte xpac man. Misschien zelfs slechter dan cata
heb geen tijd meer helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar WoD. Raids worden wel weer 25 man only.
Amsterdam-noordquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga oldschool nederhop luisteren
ik begin bij THC
Doe deze dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga oldschool nederhop luisteren
ik begin bij THC
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.quote:
Is niet nodig, ze kennen je al als die jongen uit Delft die mij selfies heeft gestuurd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom mee. Stel mij maar voor als die moderator van het forum waar je 100 posts per dag zet.
kloptquote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lekkere beat, goede lyrics. Goede rappers.
klopt, ik doe dat toevallig ook vrij vaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu naar Jessica Alba.
johannes_vermeer vindt dit leuk.
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lekkere beat, goede lyrics. Goede rappers.
Gereageerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe deze dan.
[..]
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.
Fresku ook wel tochquote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.
Fresku ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.
PerVerz komt uit Den Bosch.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Stomme Brabander.
[..]
Sterke reactie.
Dankje, en nu ga ik rukken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Stomme Brabander.
[..]
Sterke reactie.
Valt wel mee, als hij het aanzet wel ja maar in de meeste tracks vrijwel niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van zijn accent, iets wat Fresku wel degelijk sterk heeft.
Sowieso.quote:
2PAC 2014!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was toch een theorie dat tupac niet dood is?
wel intelligentquote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
ACh, zo'n lief mannetje was het natuurlijk niet.
hij woont in hongarijequote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beter dadrock ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tupac, Rap en gangstah bullshit__________________________________!
Zeg eens , waar hou jij van?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spring van een brugquote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rap ligt mij ook niet maar zeggen dat alle rap kut is gaat wel heel ver.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor boeken vind je leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
zoek een nieuw boek om te lezen
lang geleden dat ik zonder boek zat
Ajacied422quote:Op maandag 9 juni 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie beheert de VBL SC subleague in de WK pool?
Er is ook een theorie dat Johannes Vermeer niet dood is, maar hij op het fok forum te vinden is.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede rockmuziek.quote:
Wat ben je toch weer "stoer" Rens.quote:
Ik heb het ook niet over alle rap.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rap ligt mij ook niet maar zeggen dat alle rap kut is gaat wel heel ver.
Dat is wel heel erg al vind ik die gast van de VK nog weleens wat zinnigs zeggenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Studio Voetbal van gisteren terugkijken.
RIP
Hey JR ik ben begonnen met Game of Thrones kijken. Jij vindt dit leukquote:Op maandag 9 juni 2014 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Studio Voetbal van gisteren terugkijken.
RIP
Geld wat hij kost in fm niet waard.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jo boys, iemand hier ervaring met València?
Het wat forum?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is ook een theorie dat Johannes Vermeer niet dood is, maar hij op het fok forum te vinden is.
Leukquote:Op maandag 9 juni 2014 12:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hey JR ik ben begonnen met Game of Thrones kijken. Jij vindt dit leuk
Doe eens goed lezen! Staat in de spoilerquote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
Wie heeft de Autistenlijst verwijderd? Knut is hier niet blij mee.
Ik poep in m'n broekje van t lachenquote:
Tot nu toe, na drie afleveringen, bevalt het me prima ja. Leuker dan Non-Stop lijkt me niet het moeilijkste, maar beter dan Breaking Bad zal het vast niet worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LeukGoT is zo mogelijk nog leuker dan Non-Stop.
Dat einde met Jan Mulderquote:Op maandag 9 juni 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg al vind ik die gast van de VK nog weleens wat zinnigs zeggen
Helemaal niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 12:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hey JR ik ben begonnen met Game of Thrones kijken. Jij vindt dit leuk
Ontloopt elkaar niet veel hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tot nu toe, na drie afleveringen, bevalt het me prima ja. Leuker dan Non-Stop lijkt me niet het moeilijkste, maar beter dan Breaking Bad zal het vast niet worden.
Wat vind je van die blonde? JR schijnt haar wel leuk te vinden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tot nu toe, na drie afleveringen, bevalt het me prima ja. Leuker dan Non-Stop lijkt me niet het moeilijkste, maar beter dan Breaking Bad zal het vast niet worden.
Cersei is ook wel leuk ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van die blonde? JR schijnt haar wel leuk te vinden.
Het is alleen nog wel wat verwarrend omdat ik niet precies weet wie wie isquote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat einde met Jan Mulder
[..]
Helemaal niks mis mee inderdaad
[..]
Ontloopt elkaar niet veel hoor.
Wat een lekker wijf is datquote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van die blonde? JR schijnt haar wel leuk te vinden.
Daarom is het ook wel lastig inkomen opzich. Omdat er heel veel personages zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 13:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is alleen nog wel wat verwarrend omdat ik niet precies weet wie wie isMaar dat komt vanzelf wel denk ik
Ik wel. En ik ga daarna pas de nieuwste GoT episode kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Duurt tot 12 uur, dus weet nog niet of ik dat vol ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |