Nee man. Cata was slechter.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte xpac man. Misschien zelfs slechter dan cata
heb geen tijd meer helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar WoD. Raids worden wel weer 25 man only.
Amsterdam-noordquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga oldschool nederhop luisteren
ik begin bij THC
Doe deze dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga oldschool nederhop luisteren
ik begin bij THC
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.quote:
Is niet nodig, ze kennen je al als die jongen uit Delft die mij selfies heeft gestuurd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom mee. Stel mij maar voor als die moderator van het forum waar je 100 posts per dag zet.
kloptquote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lekkere beat, goede lyrics. Goede rappers.
klopt, ik doe dat toevallig ook vrij vaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu naar Jessica Alba.
johannes_vermeer vindt dit leuk.
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lekkere beat, goede lyrics. Goede rappers.
Gereageerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe deze dan.
[..]
VBL / Falende PSV-coach : Mislukte EK-96 lag aan de Ajacieden.
Fresku ook wel tochquote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.
Fresku ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Per.Verz rapt/spreekt zowaar netjes ABN.
PerVerz komt uit Den Bosch.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Stomme Brabander.
[..]
Sterke reactie.
Dankje, en nu ga ik rukken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Stomme Brabander.
[..]
Sterke reactie.
Valt wel mee, als hij het aanzet wel ja maar in de meeste tracks vrijwel niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van zijn accent, iets wat Fresku wel degelijk sterk heeft.
Sowieso.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |