abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:35:55 #1
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140808995
Waar ik écht totaal geen zin in heb. Het is van online vrienden van mijn vriend. Ik heb ze 1 keer eerder gezien en toen voelde ik me al rot, omdat ik niemand kende.

Ik ben niet zo'n persoon die "gezellig" met een vreemde gaat staan babbelen. Hell no, waar moet ik het over hebben?!

Maar weet nu al dat ik het niet hoef te vragen om niet mee te hoeven. Vriend wil graag dat ik mee ga en zou teleurgesteld zijn als ik niet mee zou willen.

Voor hem is het anders. Hij is gewoon normaal qua sociaal contact. Gaat gesprekken aan enzo.

Waarom is sociaal contact zo moeilijk voor mij? :{

Was ik maar een biologisch kind van mijn ouders en had ik maar de genen van mijn vader. Echt, die man lult met iedereen. Tis een gave!
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 16:37:38 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_140809043
quote:
Waarom is sociaal contact zo moeilijk voor mij?
autisme
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140809113
Dan zeg je dat je niet gaat.

Ik zeg sinds een paar jaar ook altijd etentjes af en zeg gewoon eerlijk dat ik er geen zin in heb. Mensen vinden dat echt niet raar ofzo.
pi_140809199
Mijn regel is simpel en iedereen om me heen kent me: ik doe wat ik wil
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:45:04 #5
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_140809226
Waarom zo moeilijk doen :') zeik niet zo, ga gewoon mee en drink het liefst wat alcohol (ivm communiceren) en je hoeft op niemand af te stappen, dat gebeurt vanzelf wel en dan beantwoord je gewoon zijn vragen. Wellicht denk je op de terugrit; het was toch best leuk! :)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:48:58 #6
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140809314
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Was ik maar een biologisch kind van mijn ouders en had ik maar de genen van mijn vader. Echt, die man lult met iedereen.
Vraag hem om tips dan.
pi_140809647
Autistisch much?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:04:01 #8
427012 Brummetje2.0
pi_140809698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:45 schreef Druppelss het volgende:
Waarom zo moeilijk doen :') zeik niet zo, ga gewoon mee en drink het liefst wat alcohol (ivm communiceren) en je hoeft op niemand af te stappen, dat gebeurt vanzelf wel en dan beantwoord je gewoon zijn vragen. Wellicht denk je op de terugrit; het was toch best leuk! :)
Ik ben de bob. Ik heb mijn rijbewijs gehaald, zodat mijn vriend ook eens wat zou kunnen drinken (zoals op feestjes/etentjes als deze). Zelf drink ik sporadisch. Maar alcohol heeft niet dat effect op mij.

Ik wil geen teleurgestelde vriend, dan zou ik me haast net zo rot voelen als dat ik wel mee zou gaan. Dus reacties met "Ga niet" kunnen achterwege blijven. Dat is geen optie voor mij.

Helemaal afzeggen kan wellicht wel, maar ben bang dat mijn vriend dat ook niet leuk gaat vinden.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:06:19 #9
427012 Brummetje2.0
pi_140809744
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:48 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Vraag hem om tips dan.
Ik heb zat tips gehoord, maar het werkt gewoon niet bij mij. Er zit iets niet goed en daarom lukt het me niet een gesprek te starten, aan te gaan, vol te houden of wat dan ook.
pi_140809837
Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Je kan dit soort dingen wel gaan ontlopen, maar daar is het ook niet mee opgelost (want het zal altijd terug komen) en daar wordt denk ik niemand gelukkiger van. Je moet er denk ik wat ervaring in krijgen en je sociale angsten op zij zetten. Waar ben je bang voor?
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_140809920
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik ben de bob. Ik heb mijn rijbewijs gehaald, zodat mijn vriend ook eens wat zou kunnen drinken (zoals op feestjes/etentjes als deze). Zelf drink ik sporadisch. Maar alcohol heeft niet dat effect op mij.

Ik wil geen teleurgestelde vriend, dan zou ik me haast net zo rot voelen als dat ik wel mee zou gaan. Dus reacties met "Ga niet" kunnen achterwege blijven. Dat is geen optie voor mij.

Helemaal afzeggen kan wellicht wel, maar ben bang dat mijn vriend dat ook niet leuk gaat vinden.
MAW TS word gebruikt door haar vriend
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:19:41 #12
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140810109
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik heb zat tips gehoord, maar het werkt gewoon niet bij mij. Er zit iets niet goed en daarom lukt het me niet een gesprek te starten, aan te gaan, vol te houden of wat dan ook.
Nou ja, dan heb je misschien geen leuke avond maar ach... het duurt maar een paar uur toch?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:21:24 #13
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_140810159
Tips zijn er niet, dit moet jezelf oplossen (door gewoon te doen). Ging het maar zo makkelijk, als je ergens meezit een bericht op een forum plaatsen en binnen een dag je antwoord hebben en het probleem is voorbij!

Ik heb (in die enkele keren dat ze voorkomen) ook nooit veel zin in verjaardagen enzo, als ik dan weer zo'n dag heb waar ik niks te melden heb doe ik dat ook niet, zowel wordt t meestal toch wel een leuke avond.

Ps; ook op jou heeft alcohol zo'n effect, maar aangezien je maar sporadisch wat drinkt kN je het ook niet weten natuurlijk). Nogmaals; niet zeiken en gewoon gaan. Geen zin heeft iedereen welleens niet.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:33:22 #14
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_140810522
Wat wil je nu horen dan?
Je gaat er toch heen, dan kun je er alleen maar het beste van maken.
En uiteindelijk zal het achteraf toch wel meevallen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_140810847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

autisme
Introvert is ook een optie.
Somebody that I used to know
pi_140810916
Ik loop voor mijn werk heel veel borrels af, dwing mijzelf om te praten met mensen die ik nog niet ken, en niet steeds met dezelfde mensen die ik al ken. Iedereen denkt dat het een gave is, maar ook ik moet elke keer over een drempeltje en zou het liefst niet gaan. Elke keer als ik er ben, wil ik niet meer naar huis omdat het altijd gezellig wordt. Contact met mensen is deels je eigen angsten overwinnen en je realiseren dat die ander dat ook heeft. Heel soms heb je een kut avond. Zoiets als een oefenwedstrijd van oranje helemaal moeten uitkijken. Jammer en volgende keer beter.
pi_140812150
Ja, of je gaat het in ieder geval gewoon proberen, of je houdt op met die zeiktopics over je asociale persoonlijkheid. Het wordt inmiddels een beetje vermoeiend.

Wat we hier ook zeggen, je doet er toch geen fuck mee, onder de noemer 'Dat is echt geen optie hoor'. Je lijkt op een klein zeikerig kind.

Wat dit topic dan ook in R&P doet is me een raadsel, maar het is iig fijn dat je dan even uit KLB opgerot bent.
"Pools are perfect for holding water"
pi_140812171
Mensen die meteen autisme roepen. :')

R&P lijkt steeds meer bashgevoelig te worden.

Aan TS: Probeer er op voorhand niet zoveel over na te denken. Dus de vorige keer was ongemakkelijk, maar je doet je vriend er een plezier mee. Focus je niet op de ongemakkelijke gesprekken die je voor je gevoel moet voeren. Denk aan eten met je vriend. Ja, er zijn andere mensen bij, maar het zijn mensen die hij kent en dus zal hij het meeste met ze praten. Voel je nergens toe verplicht. Misschien haalt het druk van je schouders als je het gevoel van iets 'moeten' vervangt door er gewoon te 'zijn'. Want dat is het enige wat je vriend wil, dat je erbij bent. Je hoeft geen gangmaker te zijn. Het maakt niet uit als je niet zoveel praat, niemand die je daarop zal veroordelen en zeker niet die online vrienden die je toch vrijwel nooit ziet.

Succes. :) Ben ook geen ster in small talk met onbekende mensen. Als je wat meer introvert bent is dat lastig, laat staan als er een mate van sociale angst bij komt kijken.
pi_140812765
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:33 schreef Luxuria het volgende:
Wat wil je nu horen dan?
Je gaat er toch heen, dan kun je er alleen maar het beste van maken.
En uiteindelijk zal het achteraf toch wel meevallen.
Dit dus!
S. 2014
J. 2016
pi_140818102
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

zie het als een mooie gelegenheid om te oefenen. Bedenk anders van tevoren een onderwerp waar je over kan praten.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:14:55 #21
427012 Brummetje2.0
pi_140819141
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Introvert is ook een optie.
Beide is helemaal feest. Een (extreem) introverte autist...
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:26:11 #22
427012 Brummetje2.0
pi_140819447
Wat voor mij ook een punt is, is dat mijn vriend rookt. En hij dat niet binnen doet als dat niet mag. Dus gaat hij naar buiten. Ik rook niet. Maar als hij dan gaat roken, laat hij me wel alleen. En dat vind ik zó kut... Omdat ik dan helemaal het gevoel krijg dat ik móét praten met iemand. Wat me (zoals altijd) niet lukt.

Iemand zei: "Het is niet erg als je niet praat." Dat is het helaas wel. Mensen vinden het nog altijd raar als ik niet met ze praat. Dat zie ik, dat voel ik, dat merk ik.

Op mijn vorige werk begonnen mensen overduidelijk te laten merken dat ze me niet mochten, omdat ik niet met ze praatte.

Het is geen kwestie van oefensituaties, wat ik ook doe/probeer: het lukt me nooit om net zoals de anderen gezellig te praten met iedereen. Niet als ik van tevoren bedenk waar ik het over kan gaan hebben, niet als ik toch probeer te praten met iemand, niet als iemand mij aanspreekt, gewoon niet. :{
pi_140819462
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Beide is helemaal feest. Een (extreem) introverte autist...
Dan weet je iig waar het vandaan komt, maar lost alsnog niets op. De enige manier waarop die dingen makkelijker voor je kunnen worden, is helaas door het vaker te doen. Gooi jezelf in het diepe en wees niet te streng voor jezelf.
pi_140819485
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Wat voor mij ook een punt is, is dat mijn vriend rookt. En hij dat niet binnen doet als dat niet mag. Dus gaat hij naar buiten. Ik rook niet. Maar als hij dan gaat roken, laat hij me wel alleen. En dat vind ik zó kut... Omdat ik dan helemaal het gevoel krijg dat ik móét praten met iemand. Wat me (zoals altijd) niet lukt.

Iemand zei: "Het is niet erg als je niet praat." Dat is het helaas wel. Mensen vinden het nog altijd raar als ik niet met ze praat. Dat zie ik, dat voel ik, dat merk ik.

Op mijn vorige werk begonnen mensen overduidelijk te laten merken dat ze me niet mochten, omdat ik niet met ze praatte.

Het is geen kwestie van oefensituaties, wat ik ook doe/probeer: het lukt me nooit om net zoals de anderen gezellig te praten met iedereen. Niet als ik van tevoren bedenk waar ik het over kan gaan hebben, niet als ik toch probeer te praten met iemand, niet als iemand mij aanspreekt, gewoon niet. :{
Je kan mee naar buiten gaan roken? Niet om mee te roken, maar gewoon. Als dat scheelt...
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:42:46 #25
427012 Brummetje2.0
pi_140819866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:42 schreef probeer het volgende:
Ja, of je gaat het in ieder geval gewoon proberen, of je houdt op met die zeiktopics over je asociale persoonlijkheid. Het wordt inmiddels een beetje vermoeiend.

Wat we hier ook zeggen, je doet er toch geen fuck mee, onder de noemer 'Dat is echt geen optie hoor'. Je lijkt op een klein zeikerig kind.

Wat dit topic dan ook in R&P doet is me een raadsel, maar het is iig fijn dat je dan even uit KLB opgerot bent.
Ik zal nooit ophouden met topics openen. Als ik dat wil open ik een topic, ook in KLB. Als JIJ het niet wil zien, lees je het lekker niet! Zo simpel is het. :)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:43:48 #26
427012 Brummetje2.0
pi_140819886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan mee naar buiten gaan roken? Niet om mee te roken, maar gewoon. Als dat scheelt...
Ik denk dat ik dat bij het etentje wel ga doen.
pi_140820155
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

autisme
pi_140825721
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik zal nooit ophouden met topics openen. Als ik dat wil open ik een topic, ook in KLB. Als JIJ het niet wil zien, lees je het lekker niet! Zo simpel is het. :)
Precies dat trieste 'ikke ikke ikke' gedrag dat ik bedoel. Klein irritant kind.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 8 juni 2014 @ 10:29:23 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_140825761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die meteen autisme roepen. :')
True, maar op het moment dat je je meer dan een maand van tevoren al zo druk zit te maken over een lullig avondje doorbijten is er wel iets niet helemaal in de haak.
Ik ga naar huis.
pi_140826055
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:29 schreef nietzman het volgende:

[..]

True, maar op het moment dat je je meer dan een maand van tevoren al zo druk zit te maken over een lullig avondje doorbijten is er wel iets niet helemaal in de haak.
Tel daarbij op dat TS gewoon lichtelijk zwak begaafd is en de conclusie lijkt mij volkomen terecht.
pi_140826201
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:29 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja dat het niet normaal is lijkt me duidelijk. Maar dan kan je ook 'gewoon' last hebben van sociale fobie of iets anders. Mensen roepen mijns inziens te snel autisme zonder dat ze weten wat het precies inhoudt. "Oh iemand heeft moeite met sociaal contact? Autist." "Oh iemand heeft geen vrienden? Autist." Er zijn tal van mogelijke oorzaken en als het zo makkelijk was om een diagnose te stellen dan zou er geen 6 jaar lange studie aan gewijd zijn.

Bovendien impliceert het roepen van autisme dat er dus niks aan te doen is. Dat het onoverkomelijk is dat TS dit ervaart 'want ze heeft autisme'. Ja, het is chronisch, maar je kan er natuurlijk wel beter mee leren omgaan.
  zondag 8 juni 2014 @ 11:35:43 #32
338319 ZarB
Piña colada
pi_140826887
Met online vrienden? Fokkers?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:57:37 #33
427012 Brummetje2.0
pi_142205558
Update:

Ik had tóch besloten om niet mee te gaan. En dit ook gezegd tegen vriend. Zijn reactie was al: "Zullen we het later nog over hebben?" (Wat uiteindelijk toch niet gebeurd, want hij komt er nooit op terug.)

Nu is het dus die bewuste dag. En loopt hij tegen iedereen te verkondigen dat WE straks naar een etentje gaan. :{

En dit is niet de eerste keer. Meneer luistert gewoon NIET naar wat ik aangeef. :( En dat maakt me zo enorm kwaad. :(

Ik ga NIET mee, punt!

Het zijn ZIJN vrienden, niet de mijne en ik heb geen enkele behoefte om ze te leren kennen. En om mee te moeten omdat meneer dat zo graag wil, totaal ondermijnend wat MIJN gevoel erbij is.

Ik weet dat hij moeite heeft met luisteren/horen in alle opzichten, maar zulke dingen is gewoon te respectloos voor woorden. Ik heb het godverdomme duidelijk aangegeven, met onderbouwing!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:03:45 #34
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142205712
Jij wilde ook kinderen en dat wou hij ook niet. Heb je ook in toegegeven, dus dit zal je ook wel doen. Ik snap zijn standpunt wel.
Prrrrr
pi_142205725
Wees eens niet zo eigenwijs en doe je vriend een plezier. Dan kun jij genieten van het eten en mag je de mensen nog steeds negeren ;)
pi_142205791
quote:
Dat zie ik, dat voel ik, dat merk ik.

Dus met een ander praten kun je niet, maar je kan wel invullen wat ze van je denken? Dat klopt niet geheel lijkt me :) Als je niet met ze praat kom je niet te weten wat ze over je denken (op wat lichamelijke acties na dan)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:11:40 #37
427012 Brummetje2.0
pi_142205898
Nee, hier ga ik écht niet (weer) in toegeven. Ik blijf bij mijn standpunt. Dan wordt vriend maar lekker pissig, I don't care. Hij heeft alleen zichzelf - en wellicht de anderen op het etentje - ermee.

En nee, ik ga ook niet "gezellig" mee om mijn vriend een plezier te doen. Dat heb ik veel te vaak gedaan in mijn leven. Dat is voorbij. Ik kom nu eens voor mezelf op en blijf daarbij.
pi_142206127
Maar je reageert niet op wat ik zeg. Jij kan bepalen wat een ander van je vindt, maar je kan er niet mee praten. Ik vind dat vreemd.
pi_142206278
Tja, dan ga je niet. Ik neem aan dat je volwassen genoeg bent om zo'n beslissing te kunnen nemen. Het kan alleen dus zijn dat je vriend er dan niet blij mee is :P
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:43:18 #40
427012 Brummetje2.0
pi_142206577
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Maar je reageert niet op wat ik zeg. Jij kan bepalen wat een ander van je vindt, maar je kan er niet mee praten. Ik vind dat vreemd.
Denken te zien wat een ander van me vindt gezien zijn of haar gezicht/uitdrukking.

En ja ik vind het ook nog altijd vreemd, maar het lukt me gewoon niet. Soms zelfs niet met mijn eigen familie.

Het is nu eindelijk echt duidelijk voor m'n vriend dat ik niet meega. Gelukkig valt de boosheid mee bij hem (ik heb hem gewezen op het gesprek wat we al gehad hebben), maar leuk vindt ie het niet. Tsja, ik vind ook weleens iets niet leuk...

Duidelijk is wel dat mijn vriend te allen tijde met mij mee zou gaan, ook al vindt hij het he-le-maal niks wat ik wil doen. :') Yeah right. :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:45:58 #41
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142206632
De tering. Saaie doos. Niet eens de basis van communiceren onder de knie hebben. Hoe communiceer je met je vriend dan? Online zeker? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142206734
Ik zou gewoon meegaan, zie het als een gunst voor je vriend, en misschien zouden zijn vrienden ook wel is zijn vriendin willen ontmoeten? En weten met wie hij samen is? :)
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:51:51 #43
425789 Ranph
Gewoon niet
pi_142206787
Maak het uit.
pi_142207295
Klinkt als een gezellige goede succesvolle relatie.
pi_142207426
Waarom doe je zo moeilijk? Al staat je iets tegen dan doe je dat toch niet? Je moet nooit iets tegen je zin in doen..
pi_142207545
TS is iemand die heel onzeker word als ze aangesproken word in de bus of trein.
Daarom zet TS als ware autist meteen muziek op en kijkt de rest van de reis geforceerd naar buiten.
pi_142207548
Klein kind :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:27:52 #48
427012 Brummetje2.0
pi_142207735
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering. Saaie doos. Niet eens de basis van communiceren onder de knie hebben. Hoe communiceer je met je vriend dan? Online zeker? :')
HIJ is degene die niet kan communiceren. HIJ is degene waarvan het gesprek het ene oor in en het andere oor uit gaat. HIJ is degene die niets (belangrijks) kan onthouden

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik zou gewoon meegaan, zie het als een gunst voor je vriend, en misschien zouden zijn vrienden ook wel is zijn vriendin willen ontmoeten? En weten met wie hij samen is? :)
Ik heb al zo vaak een dergelijke gunst verleend. Allemaal met 1 uitkomst: Ik voel me ontzettend kut.
Ze hebben me ontmoet, een aantal jaar geleden. Das meer dan genoeg.

quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken! :') Jij weet geen fuck van onze relatie af!! Jij weet er geen fuck vanaf wat ik allemaal al voor vriend gedaan heb!! Dus hou je fucking smoel!

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is iemand die heel onzeker word als ze aangesproken word in de bus of trein.
Daarom zet TS als ware autist meteen muziek op en kijkt de rest van de reis geforceerd naar buiten.
Heb je daar problemen mee? Zo ja: jouw probleem, niet het mijne.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:29:23 #49
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142207763
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

HIJ is degene die niet kan communiceren. HIJ is degene waarvan het gesprek het ene oor in en het andere oor uit gaat. HIJ is degene die niets (belangrijks) kan onthouden

[..]

Ik heb al zo vaak een dergelijke gunst verleend. Allemaal met 1 uitkomst: Ik voel me ontzettend kut.
Ze hebben me ontmoet, een aantal jaar geleden. Das meer dan genoeg.

[..]

Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken! :') Jij weet geen fuck van onze relatie af!! Jij weet er geen fuck vanaf wat ik allemaal al voor vriend gedaan heb!! Dus hou je fucking smoel!

[..]

Heb je daar problemen mee? Zo ja: jouw probleem, niet het mijne.
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prrrrr
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:30:38 #50
427012 Brummetje2.0
pi_142207786
Hij is trouwens net weg. En heeft afscheid genomen alsof hij een jaar weg zou gaan. ( :')) Hij kon maar niet weggaan.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:31:41 #51
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142207808
Als jullie beiden elkaar niet kunnen luchten of zien, waarom zijn jullie dan bij elkaar? _O-
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:32:39 #52
427012 Brummetje2.0
pi_142207836
Ergens wel lief natuurlijk, maar geeft ook aan dat hij niks zonder me kan en wil doen.

En dat is me godverdomme toch benauwend!

Krijg je spontaan bindingsangst van...
pi_142208026
quote:
Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken! Jij weet geen fuck van onze relatie af!! Jij weet er geen fuck vanaf wat ik allemaal al voor vriend gedaan heb!! Dus hou je fucking smoel!

:') de PI zegt genoeg. Je lijkt me echt een wonderleuke vriendin om te hebben zeg.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Duidelijk is wel dat mijn vriend te allen tijde met mij mee zou gaan, ook al vindt hij het he-le-maal niks wat ik wil doen. :') Yeah right. :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee, ik ga ook niet "gezellig" mee om mijn vriend een plezier te doen. Dat heb ik veel te vaak gedaan in mijn leven. Dat is voorbij. Ik kom nu eens voor mezelf op en blijf daarbij.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nu is het dus die bewuste dag.

en ik heb geen enkele behoefte om ze te leren kennen.

Een etentje (dus een avond op je tanden bijten voor je vriend) is al te veel. Kennelijk. En je denkt dat hij ook niet dat hij iets voor jou over zou hebben.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:39:34 #54
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142208036
Misschien blijft ie wel een jaar weg, of nog langer. Heb jij weer lekker de ruimte!
Prrrrr
pi_142208040
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:

Krijg je spontaan bindingsangst van...
Oh joepie, nog een stoornis erbij, kon je wel gebruiken!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:46:56 #56
427012 Brummetje2.0
pi_142208297
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:') de PI zegt genoeg. Je lijkt me echt een wonderleuke vriendin om te hebben zeg.

[..]

[..]

[..]

Een etentje (dus een avond op je tanden bijten voor je vriend) is al te veel. Kennelijk. En je denkt dat hij ook niet dat hij iets voor jou over zou hebben.
Ik had niet eens een PI. :')

En ja, dat is - voor nu - idd even te veel. Ook dat heb ik prima onderbouwd. Dat jij dat niet wil lezen of overheen leest is niet mijn probleem!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:47:08 #57
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142208310
Ik hoop maar voor die vriend dat er ook dames aanwezig zijn vandaag. Levert vast mooie topics op in de toekomst. :)
pi_142208332
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik had niet eens een PI. :')

En ja, dat is - voor nu - idd even te veel. Ook dat heb ik prima onderbouwd. Dat jij dat niet wil lezen of overheen leest is niet mijn probleem!
Ik doelde op mijn PI :) maar hoe je over je toekomstige ex-vriend praat, bijvoorbeeld dat hij niet iets voro jou over zou hebben, daar doel ik op :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:49:53 #59
427012 Brummetje2.0
pi_142208409
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik hoop maar voor die vriend dat er ook dames aanwezig zijn vandaag. Levert vast mooie topics op in de toekomst. :)
Die zijn er, allemaal mét partner. :+

En mij boeit het niet wat hij met een ander doet. Ik heb zo iemand gebeld waar ik al heel lang iets leuks mee wil doen...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:51:56 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142208493
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

En mij boeit het niet wat hij met een ander doet. Ik heb zo iemand gebeld waar ik al heel lang iets leuks mee wil doen...
Doe dat dan gewoon. Jesus hé, waarom zijn jullie de verplichting aangegaan om elkaar dagelijks te irriteren tot het punt dat één van beide het echt niet meer ziet zitten? De seks moet wel heel bijzonder zijn als ik in een dergelijke wurgconstructie (lees: relatie) zou willen blijven zitten.

Doe elkaar gewoon een lol en begin met leven, zonder elkaar in een vorm van een relatie.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:52:44 #61
358523 IkStampOpTacos
pi_142208525
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Die zijn er, allemaal mét partner. :+

Tuurlijk meid. Alsof die gast zit te wachten op zo'n egoïst. :')
-
pi_142209243
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Doe dat dan gewoon. Jesus hé, waarom zijn jullie de verplichting aangegaan om elkaar dagelijks te irriteren tot het punt dat één van beide het echt niet meer ziet zitten? De seks moet wel heel bijzonder zijn als ik in een dergelijke wurgconstructie (lees: relatie) zou willen blijven zitten.

Doe elkaar gewoon een lol en begin met leven, zonder elkaar in een vorm van een relatie.
Al zou TS driemaal daags al jewensen vervullen....... :r

Psychisch gestoord mormel, maar haar vriend zal wel van hetzelfde kaliber zijn. Er zijn toch nog geen kinderen uit deze relatie voortgekomen? Want die kunnen na 6 maanden enkeltje gesticht nemen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:23:07 #63
427012 Brummetje2.0
pi_142209687
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik doelde op mijn PI :) maar hoe je over je toekomstige ex-vriend praat, bijvoorbeeld dat hij niet iets voro jou over zou hebben, daar doel ik op :)
Waar zeg ik dat?

Ik heb juist gezegd dat hij tot in het belachelijke iets voor mij over heeft en dat dat ontzettend benauwend is.

Ga maar na hoe JIJ het zou vinden: voor/na werk en in het weekend áltijd samen zijn. Niet alleen naar je vrienden kunnen ff biertje doen, want je vriendin wil mee. Ze wil alles samendoen, ook boodschappen, naar de markt, enz. Mee naar jouw familie en je moet mee naar haar familie.

Leuk he, zo'n benauwende relatie en alles samen doen?

Nee. }:|

Het is heel gezond om af en toe iets APART van elkaar te doen.
pi_142209838
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:23 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Ik heb juist gezegd dat hij tot in het belachelijke iets voor mij over heeft en dat dat ontzettend benauwend is.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Duidelijk is wel dat mijn vriend te allen tijde met mij mee zou gaan, ook al vindt hij het he-le-maal niks wat ik wil doen. Yeah right.
Hier zeg je dat, of je weet niet wat "Yeah right." is.

quote:
Ga maar na hoe JIJ het zou vinden: voor/na werk en in het weekend áltijd samen zijn. Niet alleen naar je vrienden kunnen ff biertje doen, want je vriendin wil mee. Ze wil alles samendoen, ook boodschappen, naar de markt, enz. Mee naar jouw familie en je moet mee naar haar familie.

Leuk he, zo'n benauwende relatie en alles samen doen?

Nee. }:|

Het is heel gezond om af en toe iets APART van elkaar te doen.
Nee, dat hoef ik niet - wij hebben een gezonde relatie waar we zowel samn als alleen dingen doen. Maar als mijn vrouw er op staat dat ik me ga naar iets waar ik totaal geen zin in heb - komen wij daar samen uit en hoef ik niet online naar meningen te vragen.

Het lijkt nu alsof je mij probeert te overtuigen van je gelijk, dat moet je bij je vriend doen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:46:25 #65
427012 Brummetje2.0
pi_142210487
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet, want ik respecteer hem daarin. Hij wil een monogame relatie.

Wij zijn een relatie aangegaan omdat we van elkaar houden, de ander liefhebben. Omdat we om elkaar geven. Omdat we gelukkig zijn met elkaar. Omdat we oud willen worden met elkaar.

Seks is er nauwelijks en juist daaraan merk ik dat het hem echt om mij gaat. Hij respecteert mij daarin en wacht wanneer ik wel wil. O+

Echt: over het algemeen hebben wij echt wel een leuke relatie! Anders waren we niet bij elkaar hoor. Ik ben niet zo gek om in een rotrelatie te (blijven) zitten. Dan ben je gewoon dom bezig en vergooi je je leven.

Met mijn ex, dat was pas een kutrelatie! En die heb ik dan ook voorgoed gedag gezegd.

Maar dit is een we-zijn-de-ware-voor-elkaar-relatie.

Want hoe stom je me ook vindt: ook ik verdien een leuke relatie. Want voor diegene ben ik WEL leuk! Ook al kun je je dat niet/nauwelijks voorstellen. ;)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:51:20 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142210631
Oh het is ook niets persoonlijks hoor, gun iedereen een fijn leventje. *;
Maar als ik dit topic zo doorlees is het vooral ergernis, onbegrip, moeizaam en totaal geen klik en begrip. Maar hé, ik kan ook slechts afgaan op enkele posts hier.

Maar het zal wel aan mij liggen, maar ik ga ook weleens mee naar bekenden van haar terwijl ik denk, wat moet ik hier. Dat hoort er nou eenmaal bij, kun je wel constant je kont tegen de krib gooien maar wat los je daar nou mee op?
Hij zit er nu met een kutgevoel, jij voelt je er ook niet lekker bij en waarom? Omdat jij niet graag/makkelijk contact maakt met vreemden? Dit zijn dan juist de momenten die je moet aanpakken. Rustige setting, iemand erbij die je wel goed kent en een gemoedelijk sfeertje. Als je niet makkelijk contact maakt met vreemden moet je natuurlijk wel een keer dat contact gaan maken, anders worden het nooit bekenden en wordt dat er ook niet makkelijker op.
pi_142210654
Ik heb het gevoel dat alles wat de therapeuten zeggen hier 1 op 1 herhaald wordt door Zeikerdje2.0 :')
pi_142210877
TS, wat je niet kunt kan je leren. Voorbeeld: ik en presentaties houden. :') Na het een paar keer gedaan te hebben, sta ik daar nu zelfverzekerd. Heb ik al een complimenten om gehad zelfs. Wat ik probeer te zeggen is, probeer het gewoon. Je gaat echt niet dood als een gesprek houden niet lukt. Whatever. Next time better. Probeer het. :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:03:21 #69
427012 Brummetje2.0
pi_142210940
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

[..]

Hier zeg je dat, of je weet niet wat "Yeah right." is.

[..]

Nee, dat hoef ik niet - wij hebben een gezonde relatie waar we zowel samn als alleen dingen doen. Maar als mijn vrouw er op staat dat ik me ga naar iets waar ik totaal geen zin in heb - komen wij daar samen uit en hoef ik niet online naar meningen te vragen.

Het lijkt nu alsof je mij probeert te overtuigen van je gelijk, dat moet je bij je vriend doen.
Ik gaf hem het volgende voorbeeld:
Stel ik zou van dat LARP-gedoe houden en jij totaal niet, je hebt er echt een verschrikkelijke hekel aan. Maar ik wil je graag mee hebben.
En toen zei mijn vriend dat hij met alle liefde mee zou willen. Nou sorry, ik geloof niet dat hij het dan naar z'n zin heeft. En daar doelde ik op met "Yeah right".

En dit is de eerste (ja echt 1e!) keer dat we iets niet samendoen. In die 4 jaar dat wij een relatie hebben, hebben we álles samen gedaan...

Ik vind het heel logisch dat dat me een keer gaat benauwen en ik daarom een keer voor mezelf (en daarmee ook onze relatie) opkom.
pi_142212692
Geen sex hebben :')
pi_142212813
TS klinkt echt als quite a catch... manmanman :')

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:19:56 #72
427012 Brummetje2.0
pi_142213384
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef CaptainSushi het volgende:
Geen sex hebben :')
Seks is toch niks aan. Wat is er nou leuk aan seks? :') Zelfs de beste in bed kan mij niet bekoren.
Ik eet liever sushi, en dat gezegd hebbende: ik ga zo beginnen als mijn bestelling geleverd is. Kost een vermogen, maar dan heb je ook wat. :9
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:13:36 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142217942
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_142218000
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Seks is toch niks aan. Wat is er nou leuk aan seks? :') Zelfs de beste in bed kan mij niet bekoren.
Ik eet liever sushi, en dat gezegd hebbende: ik ga zo beginnen als mijn bestelling geleverd is. Kost een vermogen, maar dan heb je ook wat. :9
Het kost geen vermogen maar je hebt voor een vermogen best, varken
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:50:24 #75
358523 IkStampOpTacos
pi_142219532
quote:

[..]

:')
-
pi_142219851
Sex niks aan?
Maak het voor je vriend dan geen illusie en stop er dan mee :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:08:53 #77
427012 Brummetje2.0
pi_142220685
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:00 schreef netchip het volgende:
TS, wat je niet kunt kan je leren. Voorbeeld: ik en presentaties houden. :') Na het een paar keer gedaan te hebben, sta ik daar nu zelfverzekerd. Heb ik al een complimenten om gehad zelfs. Wat ik probeer te zeggen is, probeer het gewoon. Je gaat echt niet dood als een gesprek houden niet lukt. Whatever. Next time better. Probeer het. :)
Het is (mijn inziens) niet te leren als het een stoornis betreft. Net zoals een verlamde nooit meer zal kunnen lopen.

Ik heb het echt talloze keren geprobeerd, maar Het Lukt Niet. Het gaat gewoon niet. Ik hoef het niet eens "gewoon" te proberen... Next time better gaat hier niet op. Het gaat of slecht, of superslecht.

Ik ga niet dood nee, maar zo'n etentje levert wel een ontzettend kutgevoel op, omdat het me niet lukt om te praten. Ik "die (stomme) stille" ben en ze op een gegeven moment mij een beetje gaan ontwijken, voor mijn neus een gesprek met een ander aanknopen of inene opstaan "om te gaan roken". En ik zeg niet dat ze dat niet mogen en ook niet dat ik dat niet begrijp. Dat doe ik wel, maar het geeft MIJ wel een ontzettend KUTgevoel. ;(
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:29:29 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142221932
Of gewoon een keer uit die slachtofferrol, niet geloven dat het altijd aan een ander ligt en nog iets van je leven maken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:44:36 #79
427012 Brummetje2.0
pi_142222968
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Of gewoon een keer uit die slachtofferrol, niet geloven dat het altijd aan een ander ligt en nog iets van je leven maken.
Waar zeg ik dat het aan een ander ligt :? Ik zeg toch juist de hele tijd dat het aan MIJ ligt?

Tsja, wat moet ik van mijn leven maken, als contact zó moeizaam gaat?

En waarom wordt dat sowieso zo vaak geroepen? "Wat van je leven maken". Waarom moet dat? Als ik het zo wel best vind, dan mag dat toch?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:52:41 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142223438
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het aan een ander ligt :? Ik zeg toch juist de hele tijd dat het aan MIJ ligt?
quote:

[..]

Als je het wel best vindt, open dan eens wat minder klaagtopics :P Wat spreek jij jezelf gigantisch vaak tegen en houdt jezelf voor de gek :)
pi_142223904
Welkom op Fok!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 juli 2014 @ 23:12:43 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142224552
Als je nou eens alle energie die je hier verspilt zou gebruiken om aan jezelf te werken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_142225021
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Sjeen het volgende:
Als je nou eens alle energie die je hier verspilt aan geklaag en gejank en gezanik zou gebruiken om aan jezelf te werken...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 12 juli 2014 @ 23:46:14 #84
427012 Brummetje2.0
pi_142226636
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[..]

Als je het wel best vindt, open dan eens wat minder klaagtopics :P Wat spreek jij jezelf gigantisch vaak tegen en houdt jezelf voor de gek :)
Dat mijn vriend altijd faalt in het horen en luisteren naar mij kan ik niks aan doen. Ik heb wel degelijk toendertijd héél duidelijk gemaakt dat ik niet mee zou gaan met dat etentje! Dat hij dat niet onthoudt en tot op de laatste seconde blijft denken dat ik wel mee ga is ZIJN probleem ja.

Maar dat het mij niet lukt om te praten op feestjes ligt toch echt alleen aan mij. Daarvan heb ik ook nóóit een ander de schuld gegeven!!

Ik bedoelde met "ik vind het wel best" wat ik tot nu toe "van mijn leven gemaakt heb" en dat ik bijv geen werk heb. Dat vind ik wel best. Maar dat mijn vriend me niet respecteert in iets wat ik met goede onderbouwing heb uitgelegd, nee, dat vind ik niet oke!

Toen het echt tijd werd om te gaan voor hem en nádat ik nog maar eens letterlijk had gezegd dat ik NIET meeging, vroeg hij tóch nog of ik het zeker wist. ARGH! :( |:(
  zaterdag 12 juli 2014 @ 23:47:57 #85
427012 Brummetje2.0
pi_142226783
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Sjeen het volgende:
Als je nou eens alle energie die je hier verspilt zou gebruiken om aan jezelf te werken...
Nee geen behoefte aan. Ik vind het wel best zo. (Qua hoe mijn leven nu dus is. Ik heb geenzins de behoefte "er wat van te maken".)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 23:54:36 #86
427012 Brummetje2.0
pi_142227321
Vriend mag trouwens wel opschieten met naar huis komen. Ned-Bra is afgelopen en ik wil naar bed. (Hij heeft geen sleutel mee.)
pi_142227660
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Vriend mag trouwens wel opschieten met naar huis komen. Ned-Bra is afgelopen en ik wil naar bed. (Hij heeft geen sleutel mee.)
Ga je op een zaterdag nou serieus zitten janken dat ie nog niet thuis is?....

you gotta be kidding!
S. 2014
J. 2016
pi_142227725
TS heeft van haar topic een blog gemaakt *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142227851
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Pfff koop een stuk touw
  zondag 13 juli 2014 @ 00:05:53 #90
427012 Brummetje2.0
pi_142228029
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ga je op een zaterdag nou serieus zitten janken dat ie nog niet thuis is?....

you gotta be kidding!
Ik wil naar bed. Anders ben ik morgen weer niks waard. Ik heb zo'n 10 uur slaap nodig.

Daarbij is het nergens voor nodig zolang te blijven. Een etentje is rond 21:00 wel afgelopen en het is ruim 45 minuten rijden naar huis.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:07:27 #91
427012 Brummetje2.0
pi_142228116
Gelukkig mag hij niet drinken, want hij moet zelf de bob zijn. Dus dat excuus (ergens heen om wat te drinken) kan hij niet gebruiken.
pi_142228152
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik wil naar bed. Anders ben ik morgen weer niks waard. Ik heb zo'n 10 uur slaap nodig.

Daarbij is het nergens voor nodig zolang te blijven. Een etentje is rond 21:00 wel afgelopen en het is ruim 45 minuten rijden naar huis.
zo jezus mina, ben jij zn moeder ofzo...
Ik hoop dat ie het heel gezellig heeft gehad, want met jou is geen lol te beleven...

eens met de mnr onder mij...
S. 2014
J. 2016
  zondag 13 juli 2014 @ 00:08:52 #93
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_142228181
Kan je hem Niet gewoon ophalen, dat je wel de Bob bent, maar niet blijft?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 13 juli 2014 @ 00:12:38 #94
427012 Brummetje2.0
pi_142228370
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

zo jezus mina, ben jij zn moeder ofzo...
Ik hoop dat ie het heel gezellig heeft gehad, want met jou is geen lol te beleven...

eens met de mnr onder mij...
Nee, ben niet zijn moeder. Waarom wordt dat er altijd bijgehaald als je zoiets zegt? :')

Ik weet waar je op doelt, lukt je niet.
Ik hoop dat hij een dondersgoed excuus heeft voor het zo laat weer terugkomen.

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Angst het volgende:
Kan je hem Niet gewoon ophalen, dat je wel de Bob bent, maar niet blijft?
Had gekund...
pi_142228378
trololo
  zondag 13 juli 2014 @ 00:13:57 #96
427012 Brummetje2.0
pi_142228438
Hij is een kwartiertje geleden online gekomen op whatsapp, niet dat hij iets stuurt... |:(
  zondag 13 juli 2014 @ 00:20:39 #97
427012 Brummetje2.0
pi_142228771
Hij is thuis.

En ik rook net bier. :|W
pi_142228989
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij is thuis.

Ik zou m huisarrest geven! wie denkt ie gvd wel niet dat ie is.

Dacht trouwens dat jij naar bed moest... huphup
S. 2014
J. 2016
pi_142229003
Ik had echt teveel gedronken en tegen een boom gaan rijden als jij mijn vriendin was
pi_142230270
godver wat een zuur wijf ben jij TS.
De tering
pi_142230438
Jij houdt ervan om boos te worden he?
Want de rare gedachtenkronkels die je post roepen reacties op die je niet wil lezen en BAM daar ga je weer.

FYI: in een café verkopen ze ook fris. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142231488
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij is een kwartiertje geleden online gekomen op whatsapp, niet dat hij iets stuurt... |:(
Net toen ik dacht dat Ts niet triester kon worden...
pi_142231502
quote:
Hij is thuis.

En jawel. Het kan dus nog triester. Wat een zuur wijf ben je.
  zondag 13 juli 2014 @ 02:03:10 #104
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_142232291
Hoe lang is dit onderwerp Brummetje icm dat etentje nou al aan de gang? :')
Hallon!
pi_142233155
Wat een zuurpruim ben jij zeg.. medelijden met je vriend..
Niet eens een normaal gesprek kunnen houden en huilie huilie als je vriend zaterdag om 12 uur nog niet thuis is.. Tering..
  zondag 13 juli 2014 @ 03:36:52 #106
427012 Brummetje2.0
pi_142233237
Wie zegt dat ik boos ben geworden en stampij heb gemaakt?

Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.

Hij is een ruzie niet eens waard.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 03:48:18 #107
22592 crew  Ole
pi_142233324
Nee dat is volwassen :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 13 juli 2014 @ 03:49:33 #108
427012 Brummetje2.0
pi_142233332
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:48 schreef Ole het volgende:
Nee dat is volwassen :')
Boeit me niet.
pi_142233336
_O-
(she/her)
pi_142233398
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:

Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.

Jouw vriend verdiend beter.
Jij bent het niet waard :')
pi_142234110
quote:
15s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:03 schreef BlueMage het volgende:
Hoe lang is dit onderwerp Brummetje icm dat etentje nou al aan de gang? :')
Inderdaad... 1 groot drama vanwege een fucking etentje.
  Licht Ontvlambaar zondag 13 juli 2014 @ 07:23:02 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142234166
quote:

maar jullie hebben een geweldige relatie verder... Zonder seks of communicatie, maar hee, wat boeit het *O*
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2014 @ 07:38:11 #113
137949 Disana
pi_142234194
Wat een afschuwelijk topic. TS is kwaad op de wereld en wil met niemand praten - maar zégt dat ze niet kán praten.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:58:27 #114
427012 Brummetje2.0
pi_142234787
Ik ben iig blij dat ik niet mee ben geweest. En heb besloten in het vervolg ook niet mee te gaan als het hun betreft.

En @Disana: Niet zo letterlijk nee. Tuurlijk kan ik fysiek praten. Maar met vreemden lukt een gesprek gewoon niet. Ik kan dan wel antwoorden, maar dat zijn een beetje rare gesprekken als de ander de hele tijd vragen stelt en ik (korte) antwoorden geef.
pi_142234830
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 07:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

maar jullie hebben een geweldige relatie verder... Zonder seks of communicatie, maar hee, wat boeit het *O*
Dit, en dan gek vinden dat Mr Brummetje iemand vindt die wel kan communiceren en aan z'n fluit zuigen. :')
  zondag 13 juli 2014 @ 10:15:23 #116
427012 Brummetje2.0
pi_142234937
Ik zou het HEERLIJK vinden als ik weer vrijgezel zou zijn! *O*

Dus het raakt me echt niet als jullie zulke dingen zeggen.
pi_142235060
quote:
4s.gif Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:

_O-

Echt, zoek hulp. Je hebt het nodig.
pi_142235163
Je moet eens met je huisarts gaan praten
pi_142235198
quote:

Hoe je je vriend behandelt wíl ik niet eens weten. Ik heb het over je houding hier op FOK.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 juli 2014 @ 10:43:03 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142235218
Ik snap niet dat mensen nog reageren op deze wereldvreemde gek.

Ik dacht dat inmiddels wel duidelijk geworden was dat Brummetjes leven 'a turn for the worst' genomen heeft, zij is inmiddels dusdanig ver van de normaliteit af komen te staan dat er voorlopig met haar niet meer te praten is.

Blijkbaar heeft ze de bodem nog niet bereikt. Ze is hard op weg om haar partner weg te jagen, dat is stap een richting totale destructie. Stap 2 is lekker op straat leven. Stap 3 is een psychiatrisch ziekenhuis.

En dat allemaal om een etentje.
Resistance is futile.
pi_142235246
Worth it.

:D
  Licht Ontvlambaar zondag 13 juli 2014 @ 10:48:50 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142235297
quote:

wat let je?
pi_142235358
Ja, vriend gaat er iig ook op vooruit, win-win situatie? :)
  zondag 13 juli 2014 @ 11:01:24 #124
427012 Brummetje2.0
pi_142235434
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 10:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe je je vriend behandelt wíl ik niet eens weten. Ik heb het over je houding hier op FOK.
En jij denkt dat ik exact zo ben IRL als op FOK!? :')

Als je dat écht denkt he, dat is best wel heel erg triest. _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 11:02:18 #125
427012 Brummetje2.0
pi_142235449
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 10:43 schreef Seven. het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog reageren op deze wereldvreemde gek.

Ik dacht dat inmiddels wel duidelijk geworden was dat Brummetjes leven 'a turn for the worst' genomen heeft, zij is inmiddels dusdanig ver van de normaliteit af komen te staan dat er voorlopig met haar niet meer te praten is.

Blijkbaar heeft ze de bodem nog niet bereikt. Ze is hard op weg om haar partner weg te jagen, dat is stap een richting totale destructie. Stap 2 is lekker op straat leven. Stap 3 is een psychiatrisch ziekenhuis.

En dat allemaal om een etentje.
Gelukkig dat jij er niet was...
  zondag 13 juli 2014 @ 11:04:08 #126
427012 Brummetje2.0
pi_142235471
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 10:28 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

_O-

Echt, zoek hulp. Je hebt het nodig.
Kan wel wezen, maar geen geld voor...
  zondag 13 juli 2014 @ 11:05:02 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142235490
quote:
5s.gif Op zondag 13 juli 2014 10:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

wat let je?
Hele goeie vraag maar ik denk dat het antwoord is dat onze Brummetje volledig afhankelijk is van hem. Ze kan niet voor zichzelf zorgen en dat neemt ze hem kwalijk.
Resistance is futile.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:09:54 #128
427012 Brummetje2.0
pi_142235549
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hele goeie vraag maar ik denk dat het antwoord is dat onze Brummetje volledig afhankelijk is van hem. Ze kan niet voor zichzelf zorgen en dat neemt ze hem kwalijk.
Voor nu wil ik het niet uit maken/uit hebben. Ik kan idd met mijn loon niet op mezelf wonen, maar dat neem ik mijn vriend ABSOLUUT NIET kwalijk! Absoluut NIET!
  zondag 13 juli 2014 @ 11:13:06 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142235596
quote:
4s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Voor nu wil ik het niet uit maken/uit hebben. Ik kan idd met mijn loon niet op mezelf wonen, maar dat neem ik mijn vriend ABSOLUUT NIET kwalijk! Absoluut NIET!
Nou dan moet je vooral zo doorgaan met dat belachelijke zeurgedrag van je. Is de relatie zo uit, ben jij LEKKER vrijgezel en LEKKER dakloos.

Laatste keer dat ik nog in een topic van je reageer. Ik walg van je.
Gourmetten of steengrillen?
pi_142235598
Nee, dat moet je jezelf ook kwalijk nemen.
Je wilt dus nu niet van hem weg, puur financieel gezien?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:14:43 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142235621
quote:

[..]

Yeah right Brummetje. Zoals ik al zei, met jou valt helemaal niet te praten.

Jij neemt het je vriend WEL kwalijk, anders zou je hem wel een leuk avondje uit gunnen in plaats van weigeren mee te gaan en vervolgens als een kinderachtig stuk vreten je om te draaien omdat hij blijkbaar een leuke avond heeft zonder jou.

Jouw gedrag = onzekerheid. Jouw vriend begint in te zien dat er een leuk leven mogelijk is zonder jou. Het enige dat hij hoeft te doen is jou thuislaten en het feest kan beginnen. Vroeg of laat komt hij ook tot het inzicht dat jij hem alleen maar tot last bent.

Dat neem je hem kwalijk omdat je te stom bent om in te zien dat JIJ een ernstig mentaal probleem hebt. Lekker makkelijk, als jij binnen afzienbare tijd op straat leeft omdat hij jou eruit flikkert, kun je lekker op hem schelden, hoef je jezelf niet onder ogen te komen.

Oh: je bent slechts een financiele parasiet. Jij bent met je vriend omdat hij voor je kan zorgen. Maar seks, communicatie, geven/nemen: ho maar.

Denk je ECHT dat hij nog lang wil samenwonen met een parasiet?
Resistance is futile.
pi_142235673
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Kan wel wezen, maar geen geld voor...
Betwijfel of het jou geld gaat kosten, maak een afspraak met je huisarts
pi_142235680
btw, B2.0 was toch gewoon een troll?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:23:40 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142235777
Wat Brummetje overigens ook totaal niet lijkt te begrijpen is dat zijn vrienden op hem in zullen praten. Brummetjes vriend hoeft alleen maar zijn hart uit te storten over zijn walgelijke vriendin. Zijn vrienden zullen unaniem zeggen dat hij zo snel mogelijk weg moet wezen en haar eruit schoppen. Vervolgens gaan ze lekker feesten met zijn allen en leefde hij nog lang en gelukkig.

Of hij komt een hardstikke leuk lief meisje tegen voor wie hij valt en zij voor hem.

Hoe dan ook: TS staat vroeg of laat met lege handen.
Resistance is futile.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:36:29 #135
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142236013
quote:

[..]

Seks is toch niks aan. Wat is er nou leuk aan seks? :')
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
quote:
Hij is thuis.

quote:

quote:

Dit is een FOK! troll, toch?! Zeg me dat het zo is! :%
  zondag 13 juli 2014 @ 11:43:27 #136
427012 Brummetje2.0
pi_142236164
We zijn al VIER JAAR samen. We wonen al RUIM 3,5 jaar samen. Als het zo was wat jullie denken, dan was hij echt niet al 4 jaar bij me!

Conclusie: Ik val reuze mee irl en voor hem ben ik gewoon leuk. Hij is nog steeds verliefd op mij, dat zie je wel aan dat hij gister maar geen afscheid kon nemen toen hij weg moest. Dus hij zal écht niet (binnenkort) bij me weggaan! Daarvoor vindt hij me veel te leuk!

Als mensen vragen hoe het gaat, zegt ie altijd met een glimlach: "Ja goed, nog steeds gelukkig samen."

En ik ben bij hem omdat we de ware zijn voor elkaar. Omdat we dat ALLEBEI vanaf het begin voelen. Wij hóren bij elkaar en gaan samen oud worden.
pi_142236269
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:

En ik ben bij hem omdat we de ware zijn voor elkaar. Omdat we dat ALLEBEI vanaf het begin voelen. Wij hóren bij elkaar en gaan samen oud worden.
quote:

Duidelijk ja......
  zondag 13 juli 2014 @ 11:52:25 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
  zondag 13 juli 2014 @ 11:54:34 #139
427012 Brummetje2.0
pi_142236434
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[..]

Duidelijk ja......
Dat is omdat ik gevoel niet toelaat. En omdat ik heel goed besef dat ik dan geen rekening met iemand moet houden en dát lijkt me heerlijk!

Maar voor nu gaat het toppie tussen ons en hebben we dit ook overleefd.

Gebeurd zojuist: Hij hangt naar me toe, geeft me een kus op de wang en zegt: "schatje".

Ik weet zeker dat hij door God is gestuurd (en ik geloof niet zozeer in die Man) en dat hij dáárom zoveel van mij kan hebben. (Maar nogmaals: ik val IRL reuze mee, ik dik het een en ander graag wat aan, leesvoer voor jullie zegmaar.)
  zondag 13 juli 2014 @ 12:01:01 #140
427012 Brummetje2.0
pi_142236589
Plus: Ik heb gewoon iets, waardoor mannen zo gek van me raken. Ik heb me verschrikkelijker gedragen bij mijn ex en ook hij wilde me absoluut niet kwijt en vond het verschrikkelijk toen ik het (definitief) uitmaakte. Zelfde geld voor een andere ex. Hij zegt nog weleens dat hij terugdenkt aan onze tijd en dat niemand het haalt bij mij.

Ik ben blijkbaar erg in trek. Een beetje gek is blijkbaar erg interessant.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:03:08 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142236634
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Plus: Ik heb gewoon iets, waardoor mannen zo gek van me raken. Ik heb me verschrikkelijker gedragen bij mijn ex en ook hij wilde me absoluut niet kwijt en vond het verschrikkelijk toen ik het (definitief) uitmaakte. Zelfde geld voor een andere ex. Hij zegt nog weleens dat hij terugdenkt aan onze tijd en dat niemand het haalt bij mij.

Ik ben blijkbaar erg in trek. Een beetje gek is blijkbaar erg interessant.
Of je treft elke keer ruggegraatloze zakkewassers.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:16:19 #142
427012 Brummetje2.0
pi_142236924
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Of je treft elke keer ruggegraatloze zakkewassers.
Mijn vriend heeft zijn ex aan de kant gezet omdat ze kutgedrag begon te vertonen.

Dus ruggegraatloos is ie zeker niet.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 12:17:20 #143
22592 crew  Ole
pi_142236946
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Dat is omdat ik gevoel niet toelaat. En omdat ik heel goed besef dat ik dan geen rekening met iemand moet houden en dát lijkt me heerlijk!

Maar voor nu gaat het toppie tussen ons en hebben we dit ook overleefd.

Gebeurd zojuist: Hij hangt naar me toe, geeft me een kus op de wang en zegt: "schatje".

Ik weet zeker dat hij door God is gestuurd (en ik geloof niet zozeer in die Man) en dat hij dáárom zoveel van mij kan hebben. (Maar nogmaals: ik val IRL reuze mee, ik dik het een en ander graag wat aan, leesvoer voor jullie zegmaar.)
alsof je nu zoveel rekening met hem houdt. Ooit is hij het zat en schopt je eruit.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:22:00 #144
427012 Brummetje2.0
pi_142237035
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:17 schreef Ole het volgende:

[..]

alsof je nu zoveel rekening met hem houdt. Ooit is hij het zat en schopt je eruit.
Wat weet jij daarvan? Ken je mij/ons?

Nee, dacht het niet!

Ik hou wel degelijk veel rekening met mijn vriend. Anders had ik al heel wat dingen anders gedaan.

Mijn vriend raakt mij niet zat, daarvoor is hij veel te gek op mij. ;) :Y
pi_142237442
Wtf, was altijd in de veronderstelling dat brummetje een homoseksuele frigide kerel was...
  zondag 13 juli 2014 @ 12:48:32 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142237625
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Wat weet jij daarvan? Ken je mij/ons?

Nee, dacht het niet!

Ik hou wel degelijk veel rekening met mijn vriend. Anders had ik al heel wat dingen anders gedaan.

Mijn vriend raakt mij niet zat, daarvoor is hij veel te gek op mij. ;) :Y
_O-

Brummetje, je bent een leugenaar van de bovenste plank. Blijkbaar geloof je dit zelf echt.

Die vent van je weet gewoon wel aardig hoe hij jou in de waan moet laten. Kwestie van tijd als je parasiteert en je partner als een stuk vuil behandelt.
Resistance is futile.
pi_142237793
Ik verwacht een dezer dagen nog wel een topic vol krokodillentranen over het sociaal isolement waarin brummetje verkeert als vriendlief het eindelijk een keer helemaal zat is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142238096
Dafuq is mis met jou, pannekoek.

Door jou zie ik nu in hoe het is als ik zeur. Meteen afleren maar. Bah :r
pi_142238166
quote:

[..]

Het klinkt meer alsof je een zakenpartner hebt dan een liefdespartner.
pi_142238235
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef Stimorol- het volgende:

_O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 13 juli 2014 @ 13:29:53 #151
427012 Brummetje2.0
pi_142238661
Zo leuk, mensen die écht geloven dat ik zo ben IRL. :')
pi_142238704
Jezelf een masker aanmeten is ook geen beste kwaliteit...
pi_142238707
Ik zou liever mijn ballen af laten knippen dan een relatie met Brummetje aan te gaan.

:r
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 13:31:27 #154
22592 crew  Ole
pi_142238709
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef Stimorol- het volgende:

Is TS nog ergens goed voor _O-
pi_142238727
Ook zo'n eeuwige dooddoener. Het ''irl ben ik heel anders!'' argument.
pi_142238790
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dat die gast nog met je wil.... ga zijn voeten kussen uit dank, vaag wijf.

Je bent wel zo irl. Bah bah bah
pi_142238881
quote:
Hoe ben je IRL dan?
  zondag 13 juli 2014 @ 13:36:41 #158
427012 Brummetje2.0
pi_142238895

_O-
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 13:40:39 #159
22592 crew  Ole
pi_142239016
Ik ben IRL net zoals op FOK!
Gelukkig wel zeg
pi_142239062
Ze is ook echt zo'n wijf die ook geniet van negatieve aandacht. Zolang het maar aandacht is :r
pi_142239064
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:

_O-
+1 voorspelbaar *O*
Brummetje opent probleemtopic waarbij het écht alleen aan de ander ligt, krijgt geen aai over de bol, roept dat ze irl écht niet zo is en wij allemaal gek zijn en het fout hebben en haakt vervolgens af.

Wat een sneu leven heb je dan :7
pi_142239106
Als jij je op een forum totaal anders voor moet doen omdat je aandacht wil, zit er sowieso wel n steekje los...
S. 2014
J. 2016
pi_142239112
quote:
Jij had toch ook seksplannen met hosselaar F1978? Of is dat niet meer doorgegaan?
  zondag 13 juli 2014 @ 13:44:00 #164
427012 Brummetje2.0
pi_142239117
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef Gewas het volgende:

[..]

Hoe ben je IRL dan?
Een lief, rustig, vriendelijk meisje. Behulpzaam. En altijd met een glimlach. Ik word niet snel echt kwaad, daarvoor moet je heel wat flikken bij mij.

En tussen mij en mijn vriend gaat het goed. We zijn zo zeker van elkaar dat we willen trouwen net elkaar.

Iedereen heeft weleens een meningsverschil in de relatie. Iedereen is weleens boos op elkaar. Wij zijn hier goed uit gekomen, zonder enorme ruzie.

Die vrienden hebben nog gezegd dat ze het goed vonden dat ik voor mezelf heb gekozen. En ze hebben via vriend de groetjes overgebracht.

Vriend had de tijd niet in de gaten en het verkeer zat tegen.
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2014 @ 13:44:15 #165
137949 Disana
pi_142239123
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:

En @Disana: Niet zo letterlijk nee. Tuurlijk kan ik fysiek praten. Maar met vreemden lukt een gesprek gewoon niet. Ik kan dan wel antwoorden, maar dat zijn een beetje rare gesprekken als de ander de hele tijd vragen stelt en ik (korte) antwoorden geef.
Jij hebt de pest aan iedereen en daarom gun je mensen geen gesprek.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:46:09 #166
427012 Brummetje2.0
pi_142239198
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jij je op een forum totaal anders voor moet doen omdat je aandacht wil, zit er sowieso wel n steekje los...
Ja, maar dát heb ik toch nooit ontkent?
pi_142239223
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Een lief, rustig, vriendelijk meisje. Behulpzaam. En altijd met een glimlach. Ik word niet snel echt kwaad, daarvoor moet je heel wat flikken bij mij.

En tussen mij en mijn vriend gaat het goed. We zijn zo zeker van elkaar dat we willen trouwen net elkaar.

Iedereen heeft weleens een meningsverschil in de relatie. Iedereen is weleens boos op elkaar. Wij zijn hier goed uit gekomen, zonder enorme ruzie.

Die vrienden hebben nog gezegd dat ze het goed vonden dat ik voor mezelf heb gekozen. En ze hebben via vriend de groetjes overgebracht.

Dus eigenlijk zat je jezelf op te winden en vriend zwart te maken op internet terwijl er niks aan de hand bleek?
Joh! :')

Gelukkig ben je irl heeeeeeeel anders _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 13:47:12 #168
427012 Brummetje2.0
pi_142239236
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef GJonline het volgende:

[..]

Jij had toch ook seksplannen met hosselaar F1978? Of is dat niet meer doorgegaan?
Geloof je dat echt? Dat was 1 grote grap! :D

Ik zit in een monogame relatie, ik respecteer dat.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:49:20 #169
427012 Brummetje2.0
pi_142239323
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hebt de pest aan iedereen en daarom gun je mensen geen gesprek.
Nee, niet aan iedereen. Wel zodra ze laten merken dat ze me niet moeten omdat ik toevallig stil en introvert ben.

Hey is geen kwestie van niet gunnen, het is een kwestie van niet kunnen. En ja, daar zit maar 1 lettertjes verschil in, moeilijk he om dat te begrijpen? :D
pi_142239332
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Geloof je dat echt? Dat was 1 grote grap! :D

Zou ik ook zeggen.
pi_142239373
Brummetje is zo'n wijf die de gedachte niet kan uitstaan dat haar vriend ook plezier weet te maken zonder haar. Dat zie je ook wel aan het feit dat hij zich moet verantwoorden als hij een keertje later thuis. Ik heb echt te doen met die knul.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:50:46 #172
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_142239381
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Om twaalf uur 's nachts. Goed verhaal. :')
  zondag 13 juli 2014 @ 13:51:07 #173
427012 Brummetje2.0
pi_142239392
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zat je jezelf op te winden en vriend zwart te maken op internet terwijl er niks aan de hand bleek?
Joh! :')

Gelukkig ben je irl heeeeeeeel anders _O-
Ik heb het idd behoorlijk aangedikt wat er in werkelijkheid is gebeurd. :Y

Maar je hoeft me niet te geloven. Ik kom het misschien ooit wel laten zien op een meet.
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2014 @ 13:52:10 #174
137949 Disana
pi_142239420
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:49 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee, niet aan iedereen. Wel zodra ze laten merken dat ze me niet moeten omdat ik toevallig stil en introvert ben.

Hey is geen kwestie van niet gunnen, het is een kwestie van niet kunnen. En ja, daar zit maar 1 lettertjes verschil in, moeilijk he om dat te begrijpen? :D
Denk er maar eens over na. Je lijkt me een enorme dwingeland.
pi_142239455
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het idd behoorlijk aangedikt wat er in werkelijkheid is gebeurd. :Y

Maar je hoeft me niet te geloven.
Dat geloof ik.
quote:
Ik kom het misschien ooit wel laten zien op een meet.
En dit geloof ik niet.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:53:34 #176
427012 Brummetje2.0
pi_142239471
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Brummetje is zo'n wijf die de gedachte niet kan uitstaan dat haar vriend ook plezier weet te maken zonder haar. Dat zie je ook wel aan het feit dat hij zich moet verantwoorden als hij een keertje later thuis. Ik heb echt te doen met die knul.
Hij heeft het leuk gehad ja. Good for him. ^O^ Ik zit er echt niet mee als hij plezier heeft zonder mij. IK was degene die niet mee wilde! Niet andersom.

Hij had alleen op zijn minst iets kunnen laten weten en wat vaker naar de tijd kunnen kijken. Dat is het enige.
pi_142239483
Speciaal topic.

De meeste meiden gaan gewoon mee omdat het leuk is voor de vriend. Anders denken zijn vrienden dat zijn vriendin maar saai is. Hij probeert je te motiveren en het lukt alsnog niet en hij besluit zelf maar plezier te maken. Jij wil met een ander afspreken en vindt het niet erg als het uitgaat maar daarna ben je er zogenaamd goed uitgekomen en was hij later door het verkeer (wat hij ook moet zeggen anders word je boos omdat hij niet gewoon het naar zijn zin kan hebben). Hij heeft ruggengraat zogenaamd omdat hij het uit heeft gemaakt met een ex.. wat iedereen weleens doet, terwijl hij zich wel zo laat leiden door wat jij wil en jouw tijd dat hij terug moet zijn.

Vrij ziekelijk allemaal en ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:55:19 #178
427012 Brummetje2.0
pi_142239542
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Denk er maar eens over na. Je lijkt me een enorme dwingeland.
Nee hoef er niet over na te denken. Zo is het nml niet. Maar deze discussie is verder zinloos, je kent me niet.
pi_142239565
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Hij heeft het leuk gehad ja. Good for him. ^O^ Ik zit er echt niet mee als hij plezier heeft zonder mij. IK was degene die niet mee wilde! Niet andersom.

Hij had alleen op zijn minst iets kunnen laten weten en wat vaker naar de tijd kunnen kijken. Dat is het enige.
Waarom moet hij zonodig de tijd in de gaten houden als hij een avondje met vrienden op pad is? Ben je bedlegerig en moet je op tijd verschoond worden?
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 13:56:38 #180
22592 crew  Ole
pi_142239591
quote:

[..]

En daarom ging je zonder iets te zeggen slapen. Tuurlijk.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:57:12 #181
13309 nostra
ask why
pi_142239608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:40 schreef Gewas het volgende:
Ik zeg sinds een paar jaar ook altijd etentjes af en zeg gewoon eerlijk dat ik er geen zin in heb. Mensen vinden dat echt niet raar ofzo.
Volkomen normaal inderdaad.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_142239645
quote:

[..]

Dan heb je het verhaal niet aangedikt maar heb je gewoon (alles) gelogen in dit topic.
Crazy....
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2014 @ 14:00:01 #183
137949 Disana
pi_142239691
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee hoef er niet over na te denken. Zo is het nml niet. Maar deze discussie is verder zinloos, je kent me niet.
Dame, jij zet jezelf hier neer als een onaangename fantast. Dan moet je niet gaan klagen dat mensen je niet kennen.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:00:34 #184
427012 Brummetje2.0
pi_142239709
quote:
5s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom moet hij zonodig de tijd in de gaten houden als hij een avondje met vrienden op pad is?
Hij had geen sleutel, ik moest dus opblijven om hem binnen te laten. Hoe later het wordt hoe minder ik waard ben de volgende dag. Ik slaap ook nog eens heel slecht bij mijn ouders (vannacht ook weer rond 3:30 wakker geweest).

Daarom wilde ik graag gelijk na de wedstrijd naar bed, maar toen was hij er nog niet.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:02:21 #185
427012 Brummetje2.0
pi_142239776
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Ole het volgende:

[..]

En daarom ging je zonder iets te zeggen slapen. Tuurlijk.
Wie zegt dat dat 100% waar is. Niet alles letterlijk geloven, godverdomme. :')
We hebben nog heel even gepraat, maar ik ben vrij snel naar boven vertrokken omdat ik graag wilde gaan slapen!
pi_142239972
Is hij knap en ligt hij goed in de markt?
pi_142239990
Waarom zit je van alles bij elkaar te fantaseren en dan ook nog eens mensen te verwijten dat ze niet weten hoe het in werkelijkheid was?
pi_142240003
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef spelletjesman het volgende:
Dat antwoord kun je zelf ook wel bedenken hoop ik.
pi_142240034
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat antwoord kun je zelf ook wel bedenken hoop ik.
Is toch niks aan om op een discussieforum alles zelf maar in te gaan vullen zonder bevestiging :s)
pi_142240056
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat 100% waar is. Niet alles letterlijk geloven, godverdomme. :')
We hebben nog heel even gepraat, maar ik ben vrij snel naar boven vertrokken omdat ik graag wilde gaan slapen!
Volgens mij zijn minstens de helft van je posts pure fantasie voor wat aandacht. Triest wel.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 14:12:35 #191
22592 crew  Ole
pi_142240152
quote:

[..]

quote:

quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee, ben niet zijn moeder. Waarom wordt dat er altijd bijgehaald als je zoiets zegt? :')

Ik weet waar je op doelt, lukt je niet.
Ik hoop dat hij een dondersgoed excuus heeft voor het zo laat weer terugkomen.

[..]

Had gekund...
quote:
Hij is thuis.

Ik qoute maar even wat hoor.. :')
pi_142240178
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Is toch niks aan om op een discussieforum alles zelf maar in te gaan vullen zonder bevestiging :s)
Nu ja, laat ik het zo zeggen. Iets met het beeld van keuze hebben uit hordes vrouwen en dan toch bij een volledig contactgestoorde ts blijven, zonder seks maar met een hoop geclaim en gejank klopt niet helemaal.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:13:33 #193
427012 Brummetje2.0
pi_142240192
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef spelletjesman het volgende:
Dat is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem niet lelijk. En of hij goed in de markt ligt? Geen idee. Het is niet zo'n type die elke keer een ander heeft. Ik ben de tweede serieuze relatie die hij heeft (hij is 35).

Hij kan dus prima alleen zijn, heeft jaren alleen gewoond.

En toch verkiest hij mij boven het alleen wonen. Goh hoe zou dat nou komen? Wellicht omdat ik echt meeval in werkelijkheid?!

En nu gaan we iets leuks doen!
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2014 @ 14:14:18 #194
137949 Disana
pi_142240217
Totaal van de pot gerukt. Wat een tijdverspilling, dit topic.
pi_142240236
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Net zo leuk als de aandacht online?
pi_142240237
Weet je zeker dat je niet heel die vriend hebt gefantaseerd?
pi_142240261
Alles gelezen :D een lekker typerend struggletopiekje van Brummetje op de brakke zondag. Geen verdere mening.

Groeten.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:16:01 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142240270
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Gray het volgende:
Waarom zit je van alles bij elkaar te fantaseren en dan ook nog eens mensen te verwijten dat ze niet weten hoe het in werkelijkheid was?
Dit.

Ik vind je eigenlijk maar een stomme trut, Brummetje. Je vraagt hulp en advies, mensen reageren op wat je vertelt en dan is het ineens dat je de boel flink aandikt, oftewel je liegt er lustig op los. Hahaha, we geloofden jou ook nog. Nou, nou, wat een grap.

Ben ook wel klaar met jou.
The love you take is equal to the love you make.
pi_142240378
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:14 schreef Gray het volgende:
Weet je zeker dat je niet heel die vriend hebt gefantaseerd?
heb ik ook aan gedacht...
S. 2014
J. 2016
pi_142240394
quote:

[..]

En toch verkiest hij mij boven het alleen wonen. Goh hoe zou dat nou komen?

Pijpslet
pi_142240400
quote:

[..]

Dat is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem niet lelijk. En of hij goed in de markt ligt? Geen idee. Het is niet zo'n type die elke keer een ander heeft. Ik ben de tweede serieuze relatie die hij heeft (hij is 35).

En toch verkiest hij mij boven het alleen wonen. Goh hoe zou dat nou komen? Wellicht omdat ik echt meeval in werkelijkheid?!

Ik denk persoonlijk omdat je hem geen sex geeft dus dan blijft hij iets houden om te willen, om over te fantaseren. Wel goede tactiek. En misschien ook omdat hij zo je nog wel naakt kan zien als jullie samen douche. Als je alleen woont kan je niet in het echt naakte meiden snel zien zo gemakkelijk (in het echt, niet op het internet via die websites). Dus ja je hebt wel gelijk denk ik ja dat is dan wel weer zo
pi_142240481
Lolwhut? _O-
pi_142240930
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef nostra het volgende:

[..]

Volkomen normaal inderdaad.
Ik voel me nooit op mijn gemak in een restaurant. Ga liever naar de vistent en dan het eten buiten opeten.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 14:38:55 #204
22592 crew  Ole
pi_142241021
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:35 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik voel me nooit op mijn gemak in een restaurant. Ga liever naar de vistent en dan het eten buiten opeten.
volgens mij was dit etentje bij vrienden thuis.
pi_142241067
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef Ole het volgende:

[..]

volgens mij was dit etentje bij vrienden thuis.
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 14:40:57 ]
  zondag 13 juli 2014 @ 15:01:50 #206
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142241776
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Hij had geen sleutel, ik moest dus opblijven om hem binnen te laten. Hoe later het wordt hoe minder ik waard ben de volgende dag. Ik slaap ook nog eens heel slecht bij mijn ouders (vannacht ook weer rond 3:30 wakker geweest).

Daarom wilde ik graag gelijk na de wedstrijd naar bed, maar toen was hij er nog niet.
Hadden je ouders hem dan niet binnen kunnen laten?
Prrrrr
  zondag 13 juli 2014 @ 16:50:51 #207
427012 Brummetje2.0
pi_142245398
quote:
13s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit.

Ik vind je eigenlijk maar een stomme trut, Brummetje. Je vraagt hulp en advies, mensen reageren op wat je vertelt en dan is het ineens dat je de boel flink aandikt, oftewel je liegt er lustig op los. Hahaha, we geloofden jou ook nog. Nou, nou, wat een grap.

Ben ook wel klaar met jou.
En jij denkt dat dit mij ook maar iets interesseert? :D

Nee hoor, boeit me totaal niet. Dat je de zoveelste bent, maakt me echt geen donder uit. Ik ken je toch niet.

Zou andersom ook moeten gelden. Je kent me niet, dus waarom trek je je uberhaupt iets van me aan :?
  zondag 13 juli 2014 @ 16:53:16 #208
427012 Brummetje2.0
pi_142245495
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Hadden je ouders hem dan niet binnen kunnen laten?
Die waren al naar bed gegaan. En ze zouden zeggen: "Het is jouw vriend, jouw verantwoordelijkheid"
En daar hebben ze donders gelijk in!
pi_142245541
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

"Het is jouw vriend, jouw verantwoordelijkheid"

Ze zeiden dus niet "jij bent zijn moeder en hij is 10 jaar oud"... Even gewoon voor de duidelijkheid gezien de tijdslimiet die hij mag spenderen bij vrienden (en blijkbaar geen eigen sleutel heeft extra van zijn eigen woning trouwens?)
  zondag 13 juli 2014 @ 16:56:10 #210
427012 Brummetje2.0
pi_142245606
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Ze zeiden dus niet "jij bent zijn moeder en hij is 10 jaar oud"... Even gewoon voor de duidelijkheid gezien de tijdslimiet die hij mag spenderen bij vrienden (en blijkbaar geen eigen sleutel heeft extra van zijn eigen woning trouwens?)
Als je had gelezen had je geweten dat we bij m'n ouders zijn.
pi_142245684
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik heb gelezen maar dat blijkbaar niet. Maar je ouders hebben dus geen reservesleutel begrijp ik dan.

Even een andere vraag: maar heb je zelf ook vriendinnen waarmee je wel langer om gaat als het gezellig is dan een gefixeerd tijdsstip?
pi_142245712
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Eigen woning? Nu verwacht je wel erg veel van een persoon zoals Brummetje.
pi_142245837
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eigen woning? Nu verwacht je wel erg veel van een persoon zoals Brummetje.
Ik dacht dat die vriend dat had vanwege het gedeelte over dakloos e.d. in dit topic vandaar :P En verder heb ik geen verwachtingen wat dat betreft. Ze kan best een eigen woning hebben imo. Dat maakt me ook niet uit, ben gewoon benieuwd naar de zaken die wel vast lijken te liggen in dit topic :P
pi_142245854
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Waarom gaf je hem niet jouw sleutel, gezien hij de deur uitging en jij thuis hing?
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 17:09:20 #215
22592 crew  Ole
pi_142246129
Toen ik 4 jaar een vriend had mocht hij in zo'n situatie wel even een sleutel meenemen voor de avond.
pi_142246309
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom gaf je hem niet jouw sleutel, gezien hij de deur uitging en jij thuis hing?
Omdat ze dan de controle uit handen geeft en geen tijdstip meer kan dicteren waarop hij thuis dient te zijn gok ik.
pi_142246435
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijft, zegt ze zelf. o|O
pi_142246598
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijft, zegt ze zelf. o|O
Maar het is toch niet moeilijk om te geloven dat ze geen sleutel mee wou geven?
pi_142246687
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Maar het is toch niet moeilijk om te geloven dat ze geen sleutel mee wou geven?
Maar irl is ze heel anders. Zegt ze zelf.

Hmm... Aan de andere kant moeten we niet alles geloven wat ze schrijft, zegt ze ook zelf. :o
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 17:29:43 #220
22592 crew  Ole
pi_142246833
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hmm... Aan de andere kant moeten we niet alles geloven wat ze schrijft, zegt ze ook zelf. :o
Ik raak in de war :@ :s) -O-
pi_142246853
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je wel een punt ja.

Misschien heeft ze een sleutel meegegeven aan hem (irl is ze anders dus dat kan kloppen) en liegt ze er juist over dat zij moest wachten op hem terwijl ze gewoon ging slapen. Eigenlijk worden de mogelijkheden wel veel groter als iemand aangeeft te liegen over bepaalde zaken.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:31:04 #222
427012 Brummetje2.0
pi_142246873
Ik ging misschien ook nog weg, vandaar dat ik zelf de sleutel hield. Ouders waren naar een feestje.

Er is een reservesleutel, maar die mag alleen voor noodgevallen gebruikt worden.

Als hij maar even iets had laten weten was er helemaal geen probleem geweest.
Ik kan gewoon niet tegen onzekerheid wanneer iemand thuiskomt, dat wil ik gewoon graag weten.
Ook ivm de politie bellen als het wel erg lang duurt en er wrs iets (ernstigs) is gebeurd. (Als vriend bijv niet opneemt als ik hem bel.) Dan had ie daar van mijn part tot 2:00 gebleven, was ik naar bed gegaan en had ik open gedaan als hij me had gebeld.

En dat bedoel ik met communicatie in onze relatie (van zijn kant). Het is zó belangrijk om te COM-MU-NI-CE-REN.

Ik zou het andersom eens moeten doen... dat zou hij ook niet leuk vinden.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 17:34:18 #223
22592 crew  Ole
pi_142246997
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ging misschien ook nog weg, vandaar dat ik zelf de sleutel hield. Ouders waren naar een feestje.

Er is een reservesleutel, maar die mag alleen voor noodgevallen gebruikt worden.

Als hij maar even iets had laten weten was er helemaal geen probleem geweest.
Ik kan gewoon niet tegen onzekerheid wanneer iemand thuiskomt, dat wil ik gewoon graag weten.
Ook ivm de politie bellen als het wel erg lang duurt en er wrs iets (ernstigs) is gebeurd. (Als vriend bijv niet opneemt als ik hem bel.) Dan had ie daar van mijn part tot 2:00 gebleven, was ik naar bed gegaan en had ik open gedaan als hij me had gebeld.

En dat bedoel ik met communicatie in onze relatie (van zijn kant). Het is zó belangrijk om te COM-MU-NI-CE-REN.

Ik zou het andersom eens moeten doen... dat zou hij ook niet leuk vinden.
Maar eerder zei je nog dat je per se moest slapen?
pi_142247013
Ik geloof die laatste post van je helemaal niet. Iemand die zo denkt als jij stelt gaat niet zo moeilijk doen over een vriend die niet precies op tijd terug is. Hij reageert niet omdat hij weet dat je toch niet akkoord gaat. Als jij dat wel gaat dan appt hij je wel ofzo dat het wat later wordt in plaats van smoesjes over 'tijd vergeten' en verkeer. Dit kan je zelf ook wel snappen als je even als 3e persoon ernaar kijkt. En nee dat betekent niet dat er meer factoren zijn die de 3e persoon niet kent maar jij wel. Dit is geen ingewikkelde wiskunde ofzo. Dit is standaard gedrag binnen relaties waarin een persoon gewoon precies moet doen wat de ander (jij) wil waarbij diegene (je vriend) zich nog wel wat probeert te verzetten tegen de ander (d.m.v. o.a. de smoesjes)
pi_142247034
En je kan je sleutel ook verstoppen buiten trouwens en hem melden waar dat is. Ook niet ongewoon
pi_142247052
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:34 schreef Ole het volgende:

[..]

Maar eerder zei je nog dat je per se moest slapen?
je moet niet alles geloven duh
pi_142247101
quote:
En dit is natuurlijk niet zo'n geval waarbij een reservesleutel gebruikt ''mag'' worden. Nee, logisch.
pi_142247124
En zo gaan we naar post 301 terwijl er sinds post 1 niks veranderd is. :O
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2014 @ 17:40:15 #229
22592 crew  Ole
pi_142247169
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Ach ja, zo komen we de zondag wel door..
  zondag 13 juli 2014 @ 17:40:19 #230
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142247170
quote:
<knip>
Naar bed waren ze toch?
Prrrrr
  zondag 13 juli 2014 @ 17:41:27 #231
427012 Brummetje2.0
pi_142247205
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En dit is natuurlijk niet zo'n geval waarbij een reservesleutel gebruikt ''mag'' worden. Nee, logisch.
Nee, met noodgevallen bedoel ik dat als je voor de deur staat en je bent je sleutels vergeten of kwijt. Niet als er wellicht nog iemand thuis is.
pi_142247209
Ik geef Brummetje wel het voordeel van de twijfel. Ze liegt misschien over bepaalde zaken maar het is wel duidelijk waarover ze liegt. Geen reden om aan de rest te twijfelen dan. En dat is nog best veel betrouwbare informatie dan.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:42:39 #233
427012 Brummetje2.0
pi_142247242
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Lees dan de eerste post nog maar eens héél goed...!
Er is wel degelijk iets veranderd. Eens kijken of jij begrijpt wat ik bedoel.
pi_142247248
Dit is ook zo'n leuke.
quote:

quote:

zondag 13 juli 2014 @ 17:44:13 #235
427012 Brummetje2.0
pi_142247285
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is ook zo'n leuke.

[..]

[..]

Er zijn talloze vormen van communicatie!
pi_142247287
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee, met noodgevallen bedoel ik dat als je voor de deur staat en je bent je sleutels vergeten of kwijt. Niet als er wellicht nog iemand thuis is.
Dus die sleutel ligt dan ergens buiten neem ik aan? Wat is het probleem dan?
  zondag 13 juli 2014 @ 17:45:43 #237
427012 Brummetje2.0
pi_142247332
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:40 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Naar bed waren ze toch?
Ze kunnen toch vanaf 18:00 naar een feestje zijn, rond een uur of 22:30 thuiskomen, even de wedstrijd gekeken en naar bed zijn gegaan!

Jémig! :')_!
pi_142247357
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Er zijn talloze vormen van communicatie!
quote:

Dit telt zeker als communicatie :Y non-verbaal maar nog steeds communicatie.
Klinkt alleen niet als een goede relatie.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:47:44 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142247383
Brummetje, waarom lieg je zo gruwelijk veel?
Resistance is futile.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:51:05 #240
427012 Brummetje2.0
pi_142247479
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus die sleutel ligt dan ergens buiten neem ik aan? Wat is het probleem dan?
Vriend weet niet waar.

En aangezien hij met zijn neus kijkt valt het hem ook niet uit te leggen door bijv de telefoon. (Hij was al weg toen ik bedacht dat hij die ook mee had kunnen nemen.) Dus dan word ik toch weer gebeld, omdat hij hem niet binnen een seconde ziet en dan maar gelijk mij erbij roept.

Gebeurd ook zo vaak als hij bijv kookt, dat ie iets nodig heeft... één seconde in de kast kijkt, het binnen die ene seconde niet kan vinden. Dan naar mij roept: "Waar is (...)....? Oh daar, ik zie hem al." Hij kijkt dus gewoon met zijn neus.
pi_142247568
Hypothetische vraag: als je een stoornis zou hebben, welke zou het dan zijn?
  zondag 13 juli 2014 @ 17:53:59 #242
427012 Brummetje2.0
pi_142247597
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[..]

Dit telt zeker als communicatie :Y non-verbaal maar nog steeds communicatie.
Klinkt alleen niet als een goede relatie.
Maar dat ligt echt niet alleen aan mij! (Heb ik ook nooit gezegd.)

Hij heeft ook een flínk probleem met écht luisteren naar mij en belangrijke dingen onthouden! :(
Dus nee, wat communicatie betreft hebben we geen perfecte relatie.
pi_142247606
"Hey, de sleutel ligt onder een bloempot rechts van de voordeur. Veel plezier vanavond!''

Echt ongelofelijk fuckin' moeilijk ja.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:54:47 #244
427012 Brummetje2.0
pi_142247632
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:53 schreef spelletjesman het volgende:
Hypothetische vraag: als je een stoornis zou hebben, welke zou het dan zijn?
Een contactstoornis.

Ik ervaar er in allerlei vormen van contact problemen mee.
pi_142247715
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Een contactstoornis.

Ik ervaar er in allerlei vormen van contact problemen mee.
Nou ja dat kan dat toch zaken verklaren. Zoals waarom bepaalde mensen hier bepaalde zaken van jou heel raar vinden (al dan niet of sommige wat te fel zelf reageren en andere zaken erbij betrekken). Maar misschien zie je dan niet gewoon helemaal in hoe je met je vriend omgaat of je vriend denkt e.d. Kan je best een lieve meid zijn en goede intenties hebben. Maar ergens kan het dan wrang lopen en dit topic geeft wel aan dat dat wel het geval is. Misschien gewoon wat meer over praten met je vriend zonder dat je het zelf stuurt of je stempel te erg erop wil drukken...
  zondag 13 juli 2014 @ 17:57:14 #246
427012 Brummetje2.0
pi_142247719
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
"Hey, de sleutel ligt onder een bloempot rechts van de voordeur. Veel plezier vanavond!''

Echt ongelofelijk fuckin' moeilijk ja.
Zo makkelijk is het niet uit te leggen.

En wat ik al zei: meneer kijk 1 (één) seconde, ziet hem binnen die ene seconde niet liggen en roept mij erbij (in dit geval dus bellen). Het komt niet in hem op om even verder te zoeken, of op een andere plaats, vlakbij zegmaar.
pi_142247738
Ik geloof het wel met dit topic. Hihi! See what I did there....

De sleutel ligt niet onder de mat.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')