Hele goeie vraag maar ik denk dat het antwoord is dat onze Brummetje volledig afhankelijk is van hem. Ze kan niet voor zichzelf zorgen en dat neemt ze hem kwalijk.quote:
Voor nu wil ik het niet uit maken/uit hebben. Ik kan idd met mijn loon niet op mezelf wonen, maar dat neem ik mijn vriend ABSOLUUT NIET kwalijk! Absoluut NIET!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hele goeie vraag maar ik denk dat het antwoord is dat onze Brummetje volledig afhankelijk is van hem. Ze kan niet voor zichzelf zorgen en dat neemt ze hem kwalijk.
Nou dan moet je vooral zo doorgaan met dat belachelijke zeurgedrag van je. Is de relatie zo uit, ben jij LEKKER vrijgezel en LEKKER dakloos.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Voor nu wil ik het niet uit maken/uit hebben. Ik kan idd met mijn loon niet op mezelf wonen, maar dat neem ik mijn vriend ABSOLUUT NIET kwalijk! Absoluut NIET!
Yeah right Brummetje. Zoals ik al zei, met jou valt helemaal niet te praten.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Voor nu wil ik het niet uit maken/uit hebben. Ik kan idd met mijn loon niet op mezelf wonen, maar dat neem ik mijn vriend ABSOLUUT NIET kwalijk! Absoluut NIET!
Betwijfel of het jou geld gaat kosten, maak een afspraak met je huisartsquote:Op zondag 13 juli 2014 11:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar geen geld voor...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Seks is toch niks aan. Wat is er nou leuk aan seks?![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij is een kwartiertje geleden online gekomen op whatsapp, niet dat hij iets stuurt...
quote:
quote:
Dit is een FOK! troll, toch?! Zeg me dat het zo is!quote:Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou het HEERLIJK vinden als ik weer vrijgezel zou zijn!![]()
Dus het raakt me echt niet als jullie zulke dingen zeggen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En ik ben bij hem omdat we de ware zijn voor elkaar. Omdat we dat ALLEBEI vanaf het begin voelen. Wij hóren bij elkaar en gaan samen oud worden.
Duidelijk ja......quote:Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou het HEERLIJK vinden als ik weer vrijgezel zou zijn!![]()
Dat is omdat ik gevoel niet toelaat. En omdat ik heel goed besef dat ik dan geen rekening met iemand moet houden en dát lijkt me heerlijk!quote:
Of je treft elke keer ruggegraatloze zakkewassers.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Plus: Ik heb gewoon iets, waardoor mannen zo gek van me raken. Ik heb me verschrikkelijker gedragen bij mijn ex en ook hij wilde me absoluut niet kwijt en vond het verschrikkelijk toen ik het (definitief) uitmaakte. Zelfde geld voor een andere ex. Hij zegt nog weleens dat hij terugdenkt aan onze tijd en dat niemand het haalt bij mij.
Ik ben blijkbaar erg in trek. Een beetje gek is blijkbaar erg interessant.
Mijn vriend heeft zijn ex aan de kant gezet omdat ze kutgedrag begon te vertonen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of je treft elke keer ruggegraatloze zakkewassers.
alsof je nu zoveel rekening met hem houdt. Ooit is hij het zat en schopt je eruit.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik gevoel niet toelaat. En omdat ik heel goed besef dat ik dan geen rekening met iemand moet houden en dát lijkt me heerlijk!
Maar voor nu gaat het toppie tussen ons en hebben we dit ook overleefd.
Gebeurd zojuist: Hij hangt naar me toe, geeft me een kus op de wang en zegt: "schatje".
Ik weet zeker dat hij door God is gestuurd (en ik geloof niet zozeer in die Man) en dat hij dáárom zoveel van mij kan hebben. (Maar nogmaals: ik val IRL reuze mee, ik dik het een en ander graag wat aan, leesvoer voor jullie zegmaar.)
Wat weet jij daarvan? Ken je mij/ons?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:17 schreef Ole het volgende:
[..]
alsof je nu zoveel rekening met hem houdt. Ooit is hij het zat en schopt je eruit.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan? Ken je mij/ons?
Nee, dacht het niet!
Ik hou wel degelijk veel rekening met mijn vriend. Anders had ik al heel wat dingen anders gedaan.
Mijn vriend raakt mij niet zat, daarvoor is hij veel te gek op mij.![]()
Het klinkt meer alsof je een zakenpartner hebt dan een liefdespartner.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is mis met jou, pannekoek.
Door jou zie ik nu in hoe het is als ik zeur. Meteen afleren maar. Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |