abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:31:41 #51
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142207808
Als jullie beiden elkaar niet kunnen luchten of zien, waarom zijn jullie dan bij elkaar? _O-
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:32:39 #52
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_142207836
Ergens wel lief natuurlijk, maar geeft ook aan dat hij niks zonder me kan en wil doen.

En dat is me godverdomme toch benauwend!

Krijg je spontaan bindingsangst van...
pi_142208026
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken! Jij weet geen fuck van onze relatie af!! Jij weet er geen fuck vanaf wat ik allemaal al voor vriend gedaan heb!! Dus hou je fucking smoel!

:') de PI zegt genoeg. Je lijkt me echt een wonderleuke vriendin om te hebben zeg.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Duidelijk is wel dat mijn vriend te allen tijde met mij mee zou gaan, ook al vindt hij het he-le-maal niks wat ik wil doen. :') Yeah right. :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee, ik ga ook niet "gezellig" mee om mijn vriend een plezier te doen. Dat heb ik veel te vaak gedaan in mijn leven. Dat is voorbij. Ik kom nu eens voor mezelf op en blijf daarbij.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nu is het dus die bewuste dag.

en ik heb geen enkele behoefte om ze te leren kennen.

Een etentje (dus een avond op je tanden bijten voor je vriend) is al te veel. Kennelijk. En je denkt dat hij ook niet dat hij iets voor jou over zou hebben.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:39:34 #54
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142208036
Misschien blijft ie wel een jaar weg, of nog langer. Heb jij weer lekker de ruimte!
Prrrrr
pi_142208040
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:

Krijg je spontaan bindingsangst van...
Oh joepie, nog een stoornis erbij, kon je wel gebruiken!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:46:56 #56
427012 Brummetje2.0
pi_142208297
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:') de PI zegt genoeg. Je lijkt me echt een wonderleuke vriendin om te hebben zeg.

[..]

[..]

[..]

Een etentje (dus een avond op je tanden bijten voor je vriend) is al te veel. Kennelijk. En je denkt dat hij ook niet dat hij iets voor jou over zou hebben.
Ik had niet eens een PI. :')

En ja, dat is - voor nu - idd even te veel. Ook dat heb ik prima onderbouwd. Dat jij dat niet wil lezen of overheen leest is niet mijn probleem!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:47:08 #57
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142208310
Ik hoop maar voor die vriend dat er ook dames aanwezig zijn vandaag. Levert vast mooie topics op in de toekomst. :)
pi_142208332
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik had niet eens een PI. :')

En ja, dat is - voor nu - idd even te veel. Ook dat heb ik prima onderbouwd. Dat jij dat niet wil lezen of overheen leest is niet mijn probleem!
Ik doelde op mijn PI :) maar hoe je over je toekomstige ex-vriend praat, bijvoorbeeld dat hij niet iets voro jou over zou hebben, daar doel ik op :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:49:53 #59
427012 Brummetje2.0
pi_142208409
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik hoop maar voor die vriend dat er ook dames aanwezig zijn vandaag. Levert vast mooie topics op in de toekomst. :)
Die zijn er, allemaal mét partner. :+

En mij boeit het niet wat hij met een ander doet. Ik heb zo iemand gebeld waar ik al heel lang iets leuks mee wil doen...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:51:56 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142208493
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

En mij boeit het niet wat hij met een ander doet. Ik heb zo iemand gebeld waar ik al heel lang iets leuks mee wil doen...
Doe dat dan gewoon. Jesus hé, waarom zijn jullie de verplichting aangegaan om elkaar dagelijks te irriteren tot het punt dat één van beide het echt niet meer ziet zitten? De seks moet wel heel bijzonder zijn als ik in een dergelijke wurgconstructie (lees: relatie) zou willen blijven zitten.

Doe elkaar gewoon een lol en begin met leven, zonder elkaar in een vorm van een relatie.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:52:44 #61
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142208525
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Die zijn er, allemaal mét partner. :+

Tuurlijk meid. Alsof die gast zit te wachten op zo'n egoïst. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142209243
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Doe dat dan gewoon. Jesus hé, waarom zijn jullie de verplichting aangegaan om elkaar dagelijks te irriteren tot het punt dat één van beide het echt niet meer ziet zitten? De seks moet wel heel bijzonder zijn als ik in een dergelijke wurgconstructie (lees: relatie) zou willen blijven zitten.

Doe elkaar gewoon een lol en begin met leven, zonder elkaar in een vorm van een relatie.
Al zou TS driemaal daags al jewensen vervullen....... :r

Psychisch gestoord mormel, maar haar vriend zal wel van hetzelfde kaliber zijn. Er zijn toch nog geen kinderen uit deze relatie voortgekomen? Want die kunnen na 6 maanden enkeltje gesticht nemen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:23:07 #63
427012 Brummetje2.0
pi_142209687
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik doelde op mijn PI :) maar hoe je over je toekomstige ex-vriend praat, bijvoorbeeld dat hij niet iets voro jou over zou hebben, daar doel ik op :)
Waar zeg ik dat?

Ik heb juist gezegd dat hij tot in het belachelijke iets voor mij over heeft en dat dat ontzettend benauwend is.

Ga maar na hoe JIJ het zou vinden: voor/na werk en in het weekend áltijd samen zijn. Niet alleen naar je vrienden kunnen ff biertje doen, want je vriendin wil mee. Ze wil alles samendoen, ook boodschappen, naar de markt, enz. Mee naar jouw familie en je moet mee naar haar familie.

Leuk he, zo'n benauwende relatie en alles samen doen?

Nee. }:|

Het is heel gezond om af en toe iets APART van elkaar te doen.
pi_142209838
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:23 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Ik heb juist gezegd dat hij tot in het belachelijke iets voor mij over heeft en dat dat ontzettend benauwend is.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Duidelijk is wel dat mijn vriend te allen tijde met mij mee zou gaan, ook al vindt hij het he-le-maal niks wat ik wil doen. Yeah right.
Hier zeg je dat, of je weet niet wat "Yeah right." is.

quote:
Ga maar na hoe JIJ het zou vinden: voor/na werk en in het weekend áltijd samen zijn. Niet alleen naar je vrienden kunnen ff biertje doen, want je vriendin wil mee. Ze wil alles samendoen, ook boodschappen, naar de markt, enz. Mee naar jouw familie en je moet mee naar haar familie.

Leuk he, zo'n benauwende relatie en alles samen doen?

Nee. }:|

Het is heel gezond om af en toe iets APART van elkaar te doen.
Nee, dat hoef ik niet - wij hebben een gezonde relatie waar we zowel samn als alleen dingen doen. Maar als mijn vrouw er op staat dat ik me ga naar iets waar ik totaal geen zin in heb - komen wij daar samen uit en hoef ik niet online naar meningen te vragen.

Het lijkt nu alsof je mij probeert te overtuigen van je gelijk, dat moet je bij je vriend doen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:46:25 #65
427012 Brummetje2.0
pi_142210487
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet, want ik respecteer hem daarin. Hij wil een monogame relatie.

Wij zijn een relatie aangegaan omdat we van elkaar houden, de ander liefhebben. Omdat we om elkaar geven. Omdat we gelukkig zijn met elkaar. Omdat we oud willen worden met elkaar.

Seks is er nauwelijks en juist daaraan merk ik dat het hem echt om mij gaat. Hij respecteert mij daarin en wacht wanneer ik wel wil. O+

Echt: over het algemeen hebben wij echt wel een leuke relatie! Anders waren we niet bij elkaar hoor. Ik ben niet zo gek om in een rotrelatie te (blijven) zitten. Dan ben je gewoon dom bezig en vergooi je je leven.

Met mijn ex, dat was pas een kutrelatie! En die heb ik dan ook voorgoed gedag gezegd.

Maar dit is een we-zijn-de-ware-voor-elkaar-relatie.

Want hoe stom je me ook vindt: ook ik verdien een leuke relatie. Want voor diegene ben ik WEL leuk! Ook al kun je je dat niet/nauwelijks voorstellen. ;)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:51:20 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142210631
Oh het is ook niets persoonlijks hoor, gun iedereen een fijn leventje. *;
Maar als ik dit topic zo doorlees is het vooral ergernis, onbegrip, moeizaam en totaal geen klik en begrip. Maar hé, ik kan ook slechts afgaan op enkele posts hier.

Maar het zal wel aan mij liggen, maar ik ga ook weleens mee naar bekenden van haar terwijl ik denk, wat moet ik hier. Dat hoort er nou eenmaal bij, kun je wel constant je kont tegen de krib gooien maar wat los je daar nou mee op?
Hij zit er nu met een kutgevoel, jij voelt je er ook niet lekker bij en waarom? Omdat jij niet graag/makkelijk contact maakt met vreemden? Dit zijn dan juist de momenten die je moet aanpakken. Rustige setting, iemand erbij die je wel goed kent en een gemoedelijk sfeertje. Als je niet makkelijk contact maakt met vreemden moet je natuurlijk wel een keer dat contact gaan maken, anders worden het nooit bekenden en wordt dat er ook niet makkelijker op.
pi_142210654
Ik heb het gevoel dat alles wat de therapeuten zeggen hier 1 op 1 herhaald wordt door Zeikerdje2.0 :')
pi_142210877
TS, wat je niet kunt kan je leren. Voorbeeld: ik en presentaties houden. :') Na het een paar keer gedaan te hebben, sta ik daar nu zelfverzekerd. Heb ik al een complimenten om gehad zelfs. Wat ik probeer te zeggen is, probeer het gewoon. Je gaat echt niet dood als een gesprek houden niet lukt. Whatever. Next time better. Probeer het. :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:03:21 #69
427012 Brummetje2.0
pi_142210940
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

[..]

Hier zeg je dat, of je weet niet wat "Yeah right." is.

[..]

Nee, dat hoef ik niet - wij hebben een gezonde relatie waar we zowel samn als alleen dingen doen. Maar als mijn vrouw er op staat dat ik me ga naar iets waar ik totaal geen zin in heb - komen wij daar samen uit en hoef ik niet online naar meningen te vragen.

Het lijkt nu alsof je mij probeert te overtuigen van je gelijk, dat moet je bij je vriend doen.
Ik gaf hem het volgende voorbeeld:
Stel ik zou van dat LARP-gedoe houden en jij totaal niet, je hebt er echt een verschrikkelijke hekel aan. Maar ik wil je graag mee hebben.
En toen zei mijn vriend dat hij met alle liefde mee zou willen. Nou sorry, ik geloof niet dat hij het dan naar z'n zin heeft. En daar doelde ik op met "Yeah right".

En dit is de eerste (ja echt 1e!) keer dat we iets niet samendoen. In die 4 jaar dat wij een relatie hebben, hebben we álles samen gedaan...

Ik vind het heel logisch dat dat me een keer gaat benauwen en ik daarom een keer voor mezelf (en daarmee ook onze relatie) opkom.
pi_142212692
Geen sex hebben :')
pi_142212813
TS klinkt echt als quite a catch... manmanman :')

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:19:56 #72
427012 Brummetje2.0
pi_142213384
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef CaptainSushi het volgende:
Geen sex hebben :')
Seks is toch niks aan. Wat is er nou leuk aan seks? :') Zelfs de beste in bed kan mij niet bekoren.
Ik eet liever sushi, en dat gezegd hebbende: ik ga zo beginnen als mijn bestelling geleverd is. Kost een vermogen, maar dan heb je ook wat. :9
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:13:36 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142217942
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_142218000
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Seks is toch niks aan. Wat is er nou leuk aan seks? :') Zelfs de beste in bed kan mij niet bekoren.
Ik eet liever sushi, en dat gezegd hebbende: ik ga zo beginnen als mijn bestelling geleverd is. Kost een vermogen, maar dan heb je ook wat. :9
Het kost geen vermogen maar je hebt voor een vermogen best, varken
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:50:24 #75
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142219532
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')