Net toen ik dacht dat Ts niet triester kon worden...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij is een kwartiertje geleden online gekomen op whatsapp, niet dat hij iets stuurt...
Jouw vriend verdiend beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Wie zegt dat ik boos ben geworden en stampij heb gemaakt?
Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.
Hij is een ruzie niet eens waard.
Inderdaad... 1 groot drama vanwege een fucking etentje.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:03 schreef BlueMage het volgende:
Hoe lang is dit onderwerp Brummetje icm dat etentje nou al aan de gang?
maar jullie hebben een geweldige relatie verder... Zonder seks of communicatie, maar hee, wat boeit hetquote:Op zondag 13 juli 2014 03:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.
Dit, en dan gek vinden dat Mr Brummetje iemand vindt die wel kan communiceren en aan z'n fluit zuigen.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
maar jullie hebben een geweldige relatie verder... Zonder seks of communicatie, maar hee, wat boeit het
quote:Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou het HEERLIJK vinden als ik weer vrijgezel zou zijn!![]()
Dus het raakt me echt niet als jullie zulke dingen zeggen.
Hoe je je vriend behandelt wíl ik niet eens weten. Ik heb het over je houding hier op FOK.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
wat let je?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou het HEERLIJK vinden als ik weer vrijgezel zou zijn!![]()
Dus het raakt me echt niet als jullie zulke dingen zeggen.
En jij denkt dat ik exact zo ben IRL als op FOK!?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe je je vriend behandelt wíl ik niet eens weten. Ik heb het over je houding hier op FOK.
Gelukkig dat jij er niet was...quote:Op zondag 13 juli 2014 10:43 schreef Seven. het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog reageren op deze wereldvreemde gek.
Ik dacht dat inmiddels wel duidelijk geworden was dat Brummetjes leven 'a turn for the worst' genomen heeft, zij is inmiddels dusdanig ver van de normaliteit af komen te staan dat er voorlopig met haar niet meer te praten is.
Blijkbaar heeft ze de bodem nog niet bereikt. Ze is hard op weg om haar partner weg te jagen, dat is stap een richting totale destructie. Stap 2 is lekker op straat leven. Stap 3 is een psychiatrisch ziekenhuis.
En dat allemaal om een etentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |