Is TS nog ergens goed voorquote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is mis met jou, pannekoek.
Door jou zie ik nu in hoe het is als ik zeur. Meteen afleren maar. Bah
Dat die gast nog met je wil.... ga zijn voeten kussen uit dank, vaag wijf.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zo leuk, mensen die écht geloven dat ik zo ben IRL.
Hoe ben je IRL dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
+1 voorspelbaarquote:
Jij had toch ook seksplannen met hosselaar F1978? Of is dat niet meer doorgegaan?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Een lief, rustig, vriendelijk meisje. Behulpzaam. En altijd met een glimlach. Ik word niet snel echt kwaad, daarvoor moet je heel wat flikken bij mij.quote:
Jij hebt de pest aan iedereen en daarom gun je mensen geen gesprek.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En @Disana: Niet zo letterlijk nee. Tuurlijk kan ik fysiek praten. Maar met vreemden lukt een gesprek gewoon niet. Ik kan dan wel antwoorden, maar dat zijn een beetje rare gesprekken als de ander de hele tijd vragen stelt en ik (korte) antwoorden geef.
Ja, maar dát heb ik toch nooit ontkent?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jij je op een forum totaal anders voor moet doen omdat je aandacht wil, zit er sowieso wel n steekje los...
Dus eigenlijk zat je jezelf op te winden en vriend zwart te maken op internet terwijl er niks aan de hand bleek?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Een lief, rustig, vriendelijk meisje. Behulpzaam. En altijd met een glimlach. Ik word niet snel echt kwaad, daarvoor moet je heel wat flikken bij mij.
En tussen mij en mijn vriend gaat het goed. We zijn zo zeker van elkaar dat we willen trouwen net elkaar.
Iedereen heeft weleens een meningsverschil in de relatie. Iedereen is weleens boos op elkaar. Wij zijn hier goed uit gekomen, zonder enorme ruzie.
Die vrienden hebben nog gezegd dat ze het goed vonden dat ik voor mezelf heb gekozen. En ze hebben via vriend de groetjes overgebracht.
Vriend had de tijd niet in de gaten en het verkeer zat tegen.
Geloof je dat echt? Dat was 1 grote grap!quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef GJonline het volgende:
[..]
Jij had toch ook seksplannen met hosselaar F1978? Of is dat niet meer doorgegaan?
Nee, niet aan iedereen. Wel zodra ze laten merken dat ze me niet moeten omdat ik toevallig stil en introvert ben.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt de pest aan iedereen en daarom gun je mensen geen gesprek.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Dat was 1 grote grap!![]()
Om twaalf uur 's nachts. Goed verhaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Vriend had de tijd niet in de gaten en het verkeer zat tegen.
Ik heb het idd behoorlijk aangedikt wat er in werkelijkheid is gebeurd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zat je jezelf op te winden en vriend zwart te maken op internet terwijl er niks aan de hand bleek?
Joh!
Gelukkig ben je irl heeeeeeeel anders
Denk er maar eens over na. Je lijkt me een enorme dwingeland.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:49 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, niet aan iedereen. Wel zodra ze laten merken dat ze me niet moeten omdat ik toevallig stil en introvert ben.
Hey is geen kwestie van niet gunnen, het is een kwestie van niet kunnen. En ja, daar zit maar 1 lettertjes verschil in, moeilijk he om dat te begrijpen?
Dat geloof ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het idd behoorlijk aangedikt wat er in werkelijkheid is gebeurd.
Maar je hoeft me niet te geloven.
En dit geloof ik niet.quote:Ik kom het misschien ooit wel laten zien op een meet.
Hij heeft het leuk gehad ja. Good for him.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Brummetje is zo'n wijf die de gedachte niet kan uitstaan dat haar vriend ook plezier weet te maken zonder haar. Dat zie je ook wel aan het feit dat hij zich moet verantwoorden als hij een keertje later thuis. Ik heb echt te doen met die knul.
Nee hoef er niet over na te denken. Zo is het nml niet. Maar deze discussie is verder zinloos, je kent me niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk er maar eens over na. Je lijkt me een enorme dwingeland.
Waarom moet hij zonodig de tijd in de gaten houden als hij een avondje met vrienden op pad is? Ben je bedlegerig en moet je op tijd verschoond worden?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft het leuk gehad ja. Good for him.Ik zit er echt niet mee als hij plezier heeft zonder mij. IK was degene die niet mee wilde! Niet andersom.
Hij had alleen op zijn minst iets kunnen laten weten en wat vaker naar de tijd kunnen kijken. Dat is het enige.
En daarom ging je zonder iets te zeggen slapen. Tuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft het leuk gehad ja. Good for him.Ik zit er echt niet mee als hij plezier heeft zonder mij. IK was degene die niet mee wilde! Niet andersom.
Hij had alleen op zijn minst iets kunnen laten weten en wat vaker naar de tijd kunnen kijken. Dat is het enige.
Volkomen normaal inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:40 schreef Gewas het volgende:
Ik zeg sinds een paar jaar ook altijd etentjes af en zeg gewoon eerlijk dat ik er geen zin in heb. Mensen vinden dat echt niet raar ofzo.
Dan heb je het verhaal niet aangedikt maar heb je gewoon (alles) gelogen in dit topic.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dame, jij zet jezelf hier neer als een onaangename fantast. Dan moet je niet gaan klagen dat mensen je niet kennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee hoef er niet over na te denken. Zo is het nml niet. Maar deze discussie is verder zinloos, je kent me niet.
Hij had geen sleutel, ik moest dus opblijven om hem binnen te laten. Hoe later het wordt hoe minder ik waard ben de volgende dag. Ik slaap ook nog eens heel slecht bij mijn ouders (vannacht ook weer rond 3:30 wakker geweest).quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom moet hij zonodig de tijd in de gaten houden als hij een avondje met vrienden op pad is?
Wie zegt dat dat 100% waar is. Niet alles letterlijk geloven, godverdomme.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Ole het volgende:
[..]
En daarom ging je zonder iets te zeggen slapen. Tuurlijk.
Dat antwoord kun je zelf ook wel bedenken hoop ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef spelletjesman het volgende:
Is hij knap en ligt hij goed in de markt?
Is toch niks aan om op een discussieforum alles zelf maar in te gaan vullen zonder bevestigingquote:Op zondag 13 juli 2014 14:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat antwoord kun je zelf ook wel bedenken hoop ik.
Volgens mij zijn minstens de helft van je posts pure fantasie voor wat aandacht. Triest wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat 100% waar is. Niet alles letterlijk geloven, godverdomme.
We hebben nog heel even gepraat, maar ik ben vrij snel naar boven vertrokken omdat ik graag wilde gaan slapen!
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Wie zegt dat ik boos ben geworden en stampij heb gemaakt?
Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.
Hij is een ruzie niet eens waard.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, ben niet zijn moeder. Waarom wordt dat er altijd bijgehaald als je zoiets zegt?
Ik weet waar je op doelt, lukt je niet.
Ik hoop dat hij een dondersgoed excuus heeft voor het zo laat weer terugkomen.
[..]
Had gekund...
Ik qoute maar even wat hoor..quote:
Nu ja, laat ik het zo zeggen. Iets met het beeld van keuze hebben uit hordes vrouwen en dan toch bij een volledig contactgestoorde ts blijven, zonder seks maar met een hoop geclaim en gejank klopt niet helemaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Is toch niks aan om op een discussieforum alles zelf maar in te gaan vullen zonder bevestiging
Dat is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem niet lelijk. En of hij goed in de markt ligt? Geen idee. Het is niet zo'n type die elke keer een ander heeft. Ik ben de tweede serieuze relatie die hij heeft (hij is 35).quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef spelletjesman het volgende:
Is hij knap en ligt hij goed in de markt?
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Gray het volgende:
Waarom zit je van alles bij elkaar te fantaseren en dan ook nog eens mensen te verwijten dat ze niet weten hoe het in werkelijkheid was?
heb ik ook aan gedacht...quote:Op zondag 13 juli 2014 14:14 schreef Gray het volgende:
Weet je zeker dat je niet heel die vriend hebt gefantaseerd?
Pijpsletquote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij kan dus prima alleen zijn, heeft jaren alleen gewoond.
En toch verkiest hij mij boven het alleen wonen. Goh hoe zou dat nou komen?
En nu gaan we iets leuks doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |