je moet niet alles geloven duhquote:Op zondag 13 juli 2014 17:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar eerder zei je nog dat je per se moest slapen?
En dit is natuurlijk niet zo'n geval waarbij een reservesleutel gebruikt ''mag'' worden. Nee, logisch.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Er is een reservesleutel, maar die mag alleen voor noodgevallen gebruikt worden.
Ach ja, zo komen we de zondag wel door..quote:Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef Cat22 het volgende:
En zo gaan we naar post 301 terwijl er sinds post 1 niks veranderd is.![]()
Naar bed waren ze toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ging misschien ook nog weg, vandaar dat ik zelf de sleutel hield. Ouders waren naar een feestje.
<knip>
Nee, met noodgevallen bedoel ik dat als je voor de deur staat en je bent je sleutels vergeten of kwijt. Niet als er wellicht nog iemand thuis is.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk niet zo'n geval waarbij een reservesleutel gebruikt ''mag'' worden. Nee, logisch.
Lees dan de eerste post nog maar eens héél goed...!quote:Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef Cat22 het volgende:
En zo gaan we naar post 301 terwijl er sinds post 1 niks veranderd is.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En dat bedoel ik met communicatie in onze relatie (van zijn kant). Het is zó belangrijk om te COM-MU-NI-CE-REN.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.
Hij is een ruzie niet eens waard.
Dus die sleutel ligt dan ergens buiten neem ik aan? Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, met noodgevallen bedoel ik dat als je voor de deur staat en je bent je sleutels vergeten of kwijt. Niet als er wellicht nog iemand thuis is.
Ze kunnen toch vanaf 18:00 naar een feestje zijn, rond een uur of 22:30 thuiskomen, even de wedstrijd gekeken en naar bed zijn gegaan!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Er zijn talloze vormen van communicatie!
Dit telt zeker als communicatiequote:Ik ben juist zonder verder iets te zeggen naar bed gegaan, heb me van hem afgedraaid en ben gaan slapen.
Hij is een ruzie niet eens waard.
Vriend weet niet waar.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus die sleutel ligt dan ergens buiten neem ik aan? Wat is het probleem dan?
Maar dat ligt echt niet alleen aan mij! (Heb ik ook nooit gezegd.)quote:Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Dit telt zeker als communicatienon-verbaal maar nog steeds communicatie.
Klinkt alleen niet als een goede relatie.
Een contactstoornis.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:53 schreef spelletjesman het volgende:
Hypothetische vraag: als je een stoornis zou hebben, welke zou het dan zijn?
Nou ja dat kan dat toch zaken verklaren. Zoals waarom bepaalde mensen hier bepaalde zaken van jou heel raar vinden (al dan niet of sommige wat te fel zelf reageren en andere zaken erbij betrekken). Maar misschien zie je dan niet gewoon helemaal in hoe je met je vriend omgaat of je vriend denkt e.d. Kan je best een lieve meid zijn en goede intenties hebben. Maar ergens kan het dan wrang lopen en dit topic geeft wel aan dat dat wel het geval is. Misschien gewoon wat meer over praten met je vriend zonder dat je het zelf stuurt of je stempel te erg erop wil drukken...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Een contactstoornis.
Ik ervaar er in allerlei vormen van contact problemen mee.
Zo makkelijk is het niet uit te leggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
"Hey, de sleutel ligt onder een bloempot rechts van de voordeur. Veel plezier vanavond!''
Echt ongelofelijk fuckin' moeilijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |