Schijt nog welquote:
Ik heb liever een tostiequote:
Niet jong en al 2 keer dood?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm nee. En ik ben al twee keer dood geweest, maar niet door schijt.
Wel lekkere tostiesquote:
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet jong en al 2 keer dood?![]()
Vertel!
En daar zijn we blij om, ook al kon ik je schieten jaren geledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.
Oeps...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het gingquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar zijn we blij om, ook al kon ik je schieten jaren geleden
Disana lijkt jong, maar ze is echt ouder dan Kingtoppie hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Zo maar?
Was jij niet zo oud als KT? Ken je niet zo goed, excuus...
Ik ben de 40 ruimschoots gepasseerd jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Zo maar?
Was jij niet zo oud als KT? Ken je niet zo goed, excuus...
Kingstown had ik gedachten, maar da's een detail...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana lijkt jong, maar ze is echt ouder dan Kingtoppie hoor
Weet ik, Kingtoppie is pas 22 ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kingstown had ik gedachten, maar da's een detail...
OK, leeftijd geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de 40 ruimschoots gepasseerd ja
Ik heb een stil infarct gehad en daardoor werkt het niet meer zo goed. Heb nu een pacemaker.
Daar niets meer van gehoord de laatste maanden ,,, Fokt ie nog of zou ie zn ultieme Milf gevonden hebben ?quote:
maakt ze weer van een muis een olifant?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het ging
De cardioloog zegt dat mij hart een nieuw evenwicht heeft gevonden. Het vervelende is alleen dat ik me bijna niet kan inspannen omdat het de kracht niet kan leveren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, leeftijd geaccepteerd.![]()
Hart ellende lijkt me een drama, zo op het randje moeten balanceren...
Daar is ze een muis voor hč. Altijd groot dromen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt ze weer van een muis een olifant?
Ik heb geen idee? Kom nooit bij de dokter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
Maar goed, zo is het. Ik hoop dat jullie gezond zijn.
Sterkte er mee!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
De cardioloog zegt dat mij hart een nieuw evenwicht heeft gevonden. Het vervelende is alleen dat ik me bijna niet kan inspannen omdat het de kracht niet kan leveren.
Nou dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Kom nooit bij de dokter.
Is ook zo. Ik rakel niet steeds op, je mocht mij ook niet zo. Zo gaat dat op fokquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het ging
draagt ze geen kanten legging?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Kom nooit bij de dokter.
Daar valt waarschijnlijk nog wel mee te leven. Voor de rest, afkloppen maar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte er mee!
Gezond zijn is een relatief begrip, maar ik mankeer niks voor zover ik weet. Alleen een rotte knie zonder kruisbanden, maar dat is geen ramp...
Je begint er wel vaak over. Mij interesseert het niet, ik vind het gewoon fijn dat we met elkaar kunnen opschieten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik rakel niet steeds op, je mocht mij ook niet zo. Zo gaat dat op fok
Af en toe wat mankeren is niet erg, als je er masr geen blijvende shit aan over houdt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar valt waarschijnlijk nog wel mee te leven. Voor de rest, afkloppen maar.
Ik vind zonder kruisbanden knap kut uit eigen ervaring ...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte er mee!
Gezond zijn is een relatief begrip, maar ik mankeer niks voor zover ik weet. Alleen een rotte knie zonder kruisbanden, maar dat is geen ramp...
Jazeker. Bij elke kwartaalcontrole voeren ze hem even op met een uitwendig apparaatje dat veel van een computermuis weg heeft. Dat is een onaangenaam gevoel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n pacemaker vind ik wel interessant, zit er ook een turbo stand op?
Uhh waarover ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begint er wel vaak over. Mij interesseert het niet, ik vind het gewoon fijn dat we met elkaar kunnen opschieten.
Dat is wel jammer, maar niet ellendig. Mijn buurman verderop heeft net allerlei aanpassingen in huis gekregen plus een rolstoel en een scootmobiel omdat zijn slechte knie nu echt helemaal aan gort is en er niets meer aan kan worden gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Af en toe wat mankeren is niet erg, als je er masr geen blijvende shit aan over houdt.
Ik loop nog als een kiviet, alleen skiën (de oorzaak) gaat niet meer...
ik dacht al, waar blijft ie nou...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind zonder kruisbanden knap kut uit eigen ervaring ...
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind zonder kruisbanden knap kut uit eigen ervaring ...
Een Nederlander die gaat skiën, is vragen om problemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
alleen skiën (de oorzaak) gaat niet meer...
Ow, dus dat is dan niet echt prettig dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Bij elke kwartaalcontrole voeren ze hem even op met een uitwendig apparaatje dat veel van een computermuis weg heeft. Dat is een onaangenaam gevoel.
In het uiterste geval kan ik nog pezen uit mijn hamstring als kruisbanden laten plaatsen, maar daar is geen noodzaak tor nu...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar niet ellendig. Mijn buurman verderop heeft net allerlei aanpassingen in huis gekregen plus een rolstoel en een scootmobiel omdat zijn slechte knie nu echt helemaal aan gort is en er niets meer aan kan worden gedaan.
Nee, maar ze moeten het doen om te kijken of hij nog goed in kan springen op ritmestoornissen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, dus dat is dan niet echt prettig dan.
Ik stond stil, verloor mijn evenwicht en knak...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Nederlander die gaat skiën, is vragen om problemen.
Het is wel een beetje waar, maar heb ik dat ook in sc daar gezegdquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je vroeger een hekel aan me had. Heel kort geleden schreef je het ook nog in de UTO-sc.
Dat lijkt me een geruststellende gedachte.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan ik nog pezen uit mijn hamstring als kruisbanden laten plaatsen, maar daar is geen noodzaak tor nu...
Je hebt toch ook niet dezelfde ortopeed ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan ik nog pezen uit mijn hamstring als kruisbanden laten plaatsen, maar daar is geen noodzaak tor nu...
Het is honderd jaar geleden, nu houden we van elkaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een beetje waar, maar heb ik dat ook in sc daar gezegd
Ook nog trainer geweest bij de plaatselijke amateurclub in Assen, die toen enorme ambities hadden....die wilden een profclub worden. Grote sponsor er achter (Scapino) en het is een groot fiasco geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A.k.a. Het lek van PEC en De bolle van Zwolle...
Ik kom al jaren niet meer bij die orthopeed, was in het Slotervaart...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook niet de zezelfde ortopeed ?
Nou ja OK ... Van harte gaat het nog niet maar OK vroeger waren er heftiger reacties jegens jouquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is honderd jaar geleden, nu houden we van elkaar
En nu begin jij dus ook weer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja OK ... Van harte gaat het nog niet maar OK vroeger waren er heftiger reacties jegens jou
Ah OK ik ook al jaren niet meer in het Lucas , was zo'n oud Hackeyer van een of ander Olympisch team jaren terug natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer bij die orthopeed, was in het Slotervaart...
Da's me ontgaan dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook nog trainer geweest bij de plaatselijke amateurclub in Assen, die toen enorme ambities hadden....die wilden een profclub worden. Grote sponsor er achter (Scapino) en het is een groot fiasco geworden.
Ja toch, al ben je een vreselijk wijf en haat ik je tot het bot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is honderd jaar geleden, nu houden we van elkaar
Ik hb het niet over mij...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu begin jij dus ook weer.
Toedels.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu begin jij dus ook weer.
Toedels.
even lezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi topic voor jou:
KLB / Avondvierdaagse
Ja sorry, ik kom hier niet voor de ouwe koeien. Heb te veel meegemaakt om naar zulk gezeik te luisteren.quote:
Staat de pacemaker op turbo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, donder op met je kutopmerkingen. Hangbuik.
Ow lol....dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's me ontgaan dan.
Ken hem na z'n actieve prof carričre als trainer van FC Abcoude...
Mijn pa heeft vroeger nog bij Achilles gespeeld...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow lol....dat wist ik dan weer niet.
Achilles '94 was toen een grote amateurclub in het zondagvoetbal, alleen de achterban pikte het niet dat er allemaal ex-profs van buitenaf kwamen spelen. Splitsing in de club, sponsor weg en einde van alle ambities.
Nah het is soms wel fok en dan ga je in de history.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom hier niet voor de ouwe koeien. Heb te veel meegemaakt om naar zulk gezeik te luisteren.
Ik ben een relatief nieuwe koe hier en van mij mag je blijven...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom hier niet voor de ouwe koeien. Heb te veel meegemaakt om naar zulk gezeik te luisteren.
Zie Almere, Vlissingen, Apeldoorn. Gebakken lucht...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow lol....dat wist ik dan weer niet.
Achilles '94 was toen een grote amateurclub in het zondagvoetbal, alleen de achterban pikte het niet dat er allemaal ex-profs van buitenaf kwamen spelen. Splitsing in de club, sponsor weg en einde van alle ambities.
Is die dood? Kende je die ook?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Even eerbetoon aan The Lau bij Humberto kijken...
Gladjakker die Humberto, lijkenpikker...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Even eerbetoon aan The Lau bij Humberto kijken...
Nee, maar ernstig ziek en neemt afscheid binnenkort. Maar ik heb hem 1 keer bij de Appie hier zien lopenquote:
Pffff...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ernstig ziek en neemt afscheid binnenkort. Maar ik heb hem 1 keer bij de Appie hier zien lopen
Einde[bewerken]
Op 12 augustus 2013 werd bekend gemaakt dat Thé Lau aan keelkanker lijdt[1]. Nadat aanvankelijk leek dat de chemokuur en bestralingen goed aangeslagen waren, maakte het management in april 2014 bekend dat Thé Lau uitzaaiingen in zijn linkerlong heeft en hij uitbehandeld is[2]. In juni 2014 zal hij met zijn band afscheidsconcerten geven op Pinkpop, in de Heineken Music Hall, (dit zou eerst Paradiso zijn, maar werd verplaatst omdat het concert in zeven minuten uitverkocht was),[3] en in de AB in Brussel.
Latersquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar 30 meter overbrug ik niet...
Sorry, ik volgde het ff niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen MM... Die zn apparaat hield het niet meer
Het is wel wat groter dan Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zult wel moe zijn van 4 dagen hetzelfde rondje lopen ...
HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zult wel moe zijn van 4 dagen hetzelfde rondje lopen ...
Dan kwam ie blijkbaar goed aan, anders was je het allang weer vergeten... Maar zoveel routes zijn er toch niet ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!![]()
die grap maakte je vorig jaar ook
Zo begint het.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!![]()
Da's nog niks... ik hoor 6x per week dat ik mijn droger nog moet leeghalenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!![]()
nee, ik vind hem net als nu best flauwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kwam ie blijkbaar goed aan, anders was je het allang weer vergeten... Maar zoveel routes zijn er toch niet ..
Ja daar kom je zelf mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's nog niks... ik hoor 6x per week dat ik mijn droger nog moet leeghalen
Ah U kent de klassiek 4daagse routes van het eiland ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Linksom, rechtsom, overdwars, kruislings, een achtje maken, moet ik nog even doorgaan?
Je vergeet achterlangsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Linksom, rechtsom, overdwars, kruislings, een achtje maken, moet ik nog even doorgaan?
open er een topic overquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's nog niks... ik hoor 6x per week dat ik mijn droger nog moet leeghalen
Niet van mij , maar heb je het vandaag al gedaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisternacht wel ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hoezo? Gaan ze daar achterlangs?
daar gaan ze achterlijk langquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hoezo? Gaan ze daar achterlangs?
Alleen JdM, tot ie de stekker er uit haalt en anders tot 31 december , maar kan natuurlijk ook zijn dat ze verlengen geen ideequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat programma, of weet niemand dat nog?
tot eind van dit jaar is de bedoelingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat programma, of weet niemand dat nog?
Wel altijd eerst ff checken wat de prijzen waren voor de actie,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:50 schreef FANN het volgende:
Ah.. oké..
Ik ga nog effe De Tuinen Leeg kopen...
50% korting is nooit weg![]()
http://www.detuinen.nl/?z(...)tm_medium=affiliates
effe mijn spirulina enzo inslaan ..
Ik kijk wel bij het Kruidvat om de hoek... of in de super ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel altijd eerst ff checken wat de prijzen waren voor de actie,
IK heb sowieso mijn eigen tuin op het balkon met peper, knoflook en Japanse lupine,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel bij het Kruidvat om de hoek... of in de super ...
EN wel meer dan 20E voor gratis verzending...
Dat wordt straks wel groter met je 55+ woning begane grond...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IK heb sowieso mijn eigen tuin op het balkon met peper, knoflook en Japanse lupine,
Ik ben de mogelijkheden nog aan het verkennen sjoef.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt straks wel groter met je 55+ woning begane grond...
Van mij mag het .. Ik ben tenslotte ook al op leeftijd en wie weet creeer je een wondermiddel ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gooi er gelijk wat genetische manipulatie tegenaan.
Ze kunnen al paarden klonen tegenwoordig, de wetenschap staat voor niets en dat gaat maar door.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag het .. Ik ben tenslotte ook al op leeftijd en wie weet creeer je een wondermiddel ..
Dienen al die SciFi series/films toch noch ergens voorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kunnen al paarden klonen tegenwoordig, de wetenschap staat voor niets en dat gaat maar door.
Het vreemde is dat de klonen niet hetzelfde zijn, dat is raar toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienen al die SciFi series/films toch noch ergens voor
Morgen laat ik het je weten , ik wacht op een telefoontje ivm iets ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, heb wat geregeld in Ruigoord, ga je nog mee?
Ik ken wat gozers daarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:46 schreef chufi het volgende:
Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je geregeld hebt ?
Alleen de zaterdag was het plan toch ? ... Morgen hoor je het .. Omrijden is er niet echt bij als je me op piktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's handig met parkeren en toegang.
Ja alleen de zaterdag, de rest is wat geneuzel in de ruimte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de zaterdag was het plan toch ? ... Morgen hoor je het .. Omrijden is er niet echt bij als je me op pikt
Ja wat gedicht / literair gedoe etc ... Niet zo mn ding sinds middelbare school..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja alleen de zaterdag, de rest is wat geneuzel in de ruimte.
Dat verplichte boeken lezen was dodelijk voor mijn interesse erin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat gedicht / literair gedoe etc ... Niet zo mn ding sinds middelbare school..
Van jongs af was ik dol op de bibliotheek, na mijn Mavo, Havo verplichte kost heb ik geen boek meer gelezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
Maar om eerlijk te zijn lees ik al jaren geen boeken meer ..
Ik tijdens mn studie-periode vnl studieboekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van jongs af was ik dol op de bibliotheek, na mijn Mavo, Havo verplichte kost heb ik geen boek meer gelezen.
Tsja tegenwoordig is porno ook literair geworden en dan heb ik nog wel wat langer gelezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik tijdens mn studie-periode vnl studieboekenen daarna nog wel van alles, maar naarmate internet meer zn intrede deed steeds minder..
Vele beeldende voorbeelden van te gevenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja tegenwoordig is porno ook literair geworden en dan heb ik nog wel wat langer gelezen.
Een GS, 3x DS en een CX heb ik gehad maar wil nog steeds eens zo een geweldige Traction Avant hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had je toch ook met sta-trede naast de deur ?? Of was dat een ouder model?
Bij ons in het dorp vroeger reed er een gast altijd mee rond.. opvallend bakkie iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een GS, 3x DS en een CX heb ik gehad maar wil nog steeds eens zo een geweldige Traction Avant hebben.
Een DS is ook geniale bak.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp vroeger reed er een gast altijd mee rond.. opvallend bakkie idd
Ja zeker, maar dit was niet de jouwe ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een DS is ook geniale bak.![]()
[ afbeelding ]
Nee maar zelfde kleur ook DS 21 Pallas en geweldige auto was dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dit was niet de jouwe ...
Toen was milieu niet belangrijk ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit was mijn 1e auto en ondanks de groene kleur kwam er erg veel blauwe rook uit de uitlaat.
Op en neer naar Zeeland was er 2 liter olie nodig.![]()
[ afbeelding ]
die bovenste zo een heb ik ook gehad maar ander merkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteraard begon het ooit met brommers.
Toen ik jaar of 14 was kreeg je deze gratis.![]()
[ afbeelding ]
Daarna gelijk op mijn 16e deze.![]()
[ afbeelding ]
En als laatste.![]()
[ afbeelding ]
Brommers kieken...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom ik glanzende leggins met doorzichtig kant wel ok vind, is nu ook gelijk duidelijk lijkt me,
Ik ga ff paar uur pitten en daarna genieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat een heerlijk zomerweertje vandaag!
Wat heb je afgelopen nacht dan gedaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff paar uur pitten en daarna genieten.
Welterusten, ik ben al weer op en zie een stralende dag.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff paar uur pitten en daarna genieten.
Jij doet niet aan dag- en nachtritme.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 PC's in elkaar gezet en een post tussendoor.
Damn heb je foto daarvam?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:36 schreef Deisyy het volgende:
In die porno-auto ben ik getrouwd, 100 jaar geleden, een witte...
Het maakt nu niet zoveel meer uit hoe laat ik mijn nest induik. slaap heeft een mens nodig maar de tijd wanneer is bij mij een open boek.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten, ik ben al weer op en zie een stralende dag.
Het is ook eigenlijk zonde om deze mooie dag te missen. Maar ja, slapen moet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt nu niet zoveel meer uit hoe laat ik mijn nest induik. slaap heeft een mens nodig maar de tijd wanneer is bij mij een open boek.
Ja in mijn trouwalbum, daar zal ik van het weekend wel eens een foto van maken, want ik ben nu op mijn werk.quote:
Ik doe ff paar uurtjes en om 14:00u ga ik knol vervelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk zonde om deze mooie dag te missen. Maar ja, slapen moet.
Een witte Traction is de moeite waard.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in mijn trouwalbum, daar zal ik van het weekend wel eens een foto van maken, want ik ben nu op mijn werk.
Daar zijn de geleerden het nog niet over eens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
Ai. Heb je wel twee armen en twee benen? Neus? Oortjes?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar zijn de geleerden het nog niet over eens.
V.
Gelukkig zijn jouw posts en die van Kingtoppie gemakkelijk te onderscheidenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukking post KingToppie hier niet meer zovaak, anders werd het nķg verwarrender.
KT
Ergens heel ver weg in mijn grijze hersencellen staat me iets bij dat die "V" onder elke posting van Verbal automatisch gegenereerd wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw posts en die van Kingtoppie gemakkelijk te onderscheiden![]()
D.
Dat staat je goed bijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ergens heel ver weg in mijn grijze hersencellen staat me iets bij dat die "V" onder elke posting van Verbal automatisch gegenereerd wordt.
Ik hoop écht dat er niets mis is bij KingToppie ik betrap mezelf erop dat ik af en toequote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukking post KingToppie hier niet meer zovaak, anders werd het nķg verwarrender.
KT
Dat moet wel, in eerste instantie had ik ene M. gezetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ergens heel ver weg in mijn grijze hersencellen staat me iets bij dat die "V" onder elke posting van Verbal automatisch gegenereerd wordt.
Ik ben dan ook veruit de jongste hier, dus laten we het de bejaarden hier niet al te kwalijk nemen dat ze wat vergeetachtig aan het worden zijn.quote:
Die zal wel ergens een milf gescoord hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat er niets mis is bij KingToppie ik betrap mezelf erop dat ik af en toe
rondkijkt of ik hem niet zie posten
Ik wist het ook hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dan ook veruit de jongste hier, dus laten we het de bejaarden hier niet al te kwalijk nemen dat ze wat vergeetachtig aan het worden zijn.
Meisyy?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet wel, in eerste instantie had ik ene M. gezet
Ik hoop het van hartequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zal wel ergens een milf gescoord hebben.
Ik vind het genant ... Ik zag het en dacht wie loopt er nu in die pakjes rond? Waarom geen blauw/wit gestreept? Uitpakje waarschijnlijk.. Ben benieuwd of de Argentijnse mannen uit ook in het roze speelt ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
Hockey is een kutsport, maar die roze pakjes van die Argentijnse dames zijn dan wel weer übergeil!
Hoort idd baluw-wit te zijn, maar ik vind dit echt een stuk beter om naar te kijken. 10 bewegende zuurstokjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het genant ... Ik zag het en dacht wil loopt er nu in die pakjes rond? Waarom geen blauw/wit gestreept? Uitpakje waarschijnlijk.. Ben benieuwd of de Argentijnse mannen uit ook in het roze speelt ...
Maar de associatie met die kleur en vrouwen ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoort idd baluw-wit te zijn, maar ik vind dit echt een stuk beter om naar te kijken. 10 bewegende zuurstokjes.
Hockeysters zijn toch allemaal lesbo's dus die associatie klopt wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de associatie met die kleur en vrouwen ..
Op Fatima de Moreiro na danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hockeysters zijn toch allemaal lesbo's dus die associatie klopt wel.![]()
Ah shit .. Zeg ik mn inschrijving op dat pokertoernooi maar weer af ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is ook lesbisch, alleen weet ze dat zelf nog niet.
Nederlands weggooien bij de instellingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:37 schreef Treehut362 het volgende:
Q: Ik wou eens weten willen weten waarom soms je toetsen veranderen naar een andere teken, bijvoorbeeld een ? word dan een = teken...
Dit hebben heel veel mensen, wie weet hoe dit komt?
A: Hoe het komt weet ik ook niet, maar je kunt dit verhelpen door tegelijk CTRL + SHIFT in te drukken
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
Stelletje autisten. En laat me raden Chufi gaat niet
Leuk ik ben er ook eens geweest. Heel lang geleden.quote:
Is voor mij ook al weer lang geleden, ben benieuwd hoe het nu is daar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik ben er ook eens geweest. Heel lang geleden.
Maak foto's zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is voor mij ook al weer lang geleden, ben benieuwd hoe het nu is daar.
Ok Dan doet Chufie het welquote:
Lijkt me een goed plan, als ik ze maak en de camera komt weer thuis dat zie je waarschijnlijk alleen het plafond en nog wat vage onscherpe beelden.quote:
Zo herinner ik het me ook, en een paardquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, als ik ze maak en de camera komt weer thuis dat zie je waarschijnlijk alleen het plafond en nog wat vage onscherpe beelden.
Altijd tof om ff een rondje te maken op zo'n paard.quote:
Je bent toch helemaal niks verplicht rare?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
Ik ga me bijna verplicht voelen om te gaan ... alleen al voor de foto's .. Ik ben er ook al meer dan 10 jaar niet meer geweest .. Maar die Reggea muziek is echt niet zo mn ding ...
Ik ben flexibel, pik je zo op, hoe je weer thuis komt is van latere zorg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
Ik ga me bijna verplicht voelen om te gaan ... alleen al voor de foto's .. Ik ben er ook al meer dan 10 jaar niet meer geweest .. Maar die Reggea muziek is echt niet zo mn ding ...
Die liep los net zoals allesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd tof om ff een rondje te maken op zo'n paard.
Heb vast wel stuk touw achter in de auto liggen.quote:
Weet ik Fann, en ik weet dat PP zich daar prima vermaakt dus daarvoor hoef ik het niet te doen ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch helemaal niks verplicht rare?
Als het niet je ding is, id het gewoon niet je ding
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik Fann, en ik weet dat PP zich daar prima vermaakt dus daarvoor hoef ik het niet te doen ..
PP ik ga niet... !!!
De haven was al gegraven, ik zit te graven in mijn geheugen. Ik denk 10 jaar geleden. Kan iets meer zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb vast wel stuk touw achter in de auto liggen.
Verrassingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik Fann, en ik weet dat PP zich daar prima vermaakt dus daarvoor hoef ik het niet te doen ..
PP ik ga niet... !!!
Het is volgens mij een stuk minder geworden daar qua ruimte helaas.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
De haven was al gegraven, ik zit te graven in mijn geheugen. Ik denk 10 jaar geleden. Kan iets meer zijn
Sorry PPquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben flexibel, pik je zo op, hoe je weer thuis komt is van latere zorg.
Toen was het wel gemoedelijk. Nog een dorpje met kunstenaars. En paard.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is volgens mij een stuk minder geworden daar qua ruimte helaas.
Ja dat zeker .....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is volgens mij een stuk minder geworden daar qua ruimte helaas.
Gaat zeker weten ok worden, ken heleboel van de gasten die geluid regelen en ga zelf misschien ook nog wel ff draaien op het einde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen was het wel gemoedelijk. Nog een dorpje met kunstenaars. En paard.
Helemaal ingebouwd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker .....
Alles wat je links en rechts van het dorp ziet was er 10 jaar geleden nog niet ...
[ afbeelding ]
En die haven (Amerka haven) word zelden gebruikt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker .....
Alles wat je links en rechts van het dorp ziet was er 10 jaar geleden nog niet ...
[ afbeelding ]
Wat lul je nou dat dorp is weg. Er staat niks meerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
Zonde allemaal maar helaas ... Ik denk dat we ubehaupt blij mogen zijn dat het dorp er nog staat ...
Jawel de kerk staat er nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou dat dorp is weg. Er staat niks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Van de huizen die er stonden op die ruimtes is er niets verdwenen , maar de ruimtes er om heen om te parkeer en voor grote festifals is inderdaad weg ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou dat dorp is weg. Er staat niks meer
Ja het is wat. Verder is het verlaten, een dorp is het echt nietquote:
Er mag idd niemand meer wonen ... De feesttent staat er volgens mij ook nog ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is wat. Verder is het verlaten, een dorp is het echt niet
En de kerkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Er mag idd niemand meer wonen ... De feesttent staat er volgens mij ook nog ..
Kwestie van tijd en dan is alles verdwenen vrees ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is wat. Verder is het verlaten, een dorp is het echt niet
Ik vind dit topic wel mooi STA / Spooksteden/dorpen over de hele wereld #3quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwestie van tijd en dan is alles verdwenen vrees ik.
In Tilburg bliezen ze de overbodige op, dat was wel spektakel altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder kerk zou er geen Ruigoord meer hebben bestaan
Het zal wel een afwijking zijn maar ben dol op zulke plekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel mooi STA / Spooksteden/dorpen over de hele wereld #3
Ik wil nog wel een keer naar Chernobylquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal wel een afwijking zijn maar ben dol op zulke plekken.
Ik ben meerdere malen verkeerd gereden en in Luik beland. Dat is ook ergquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal wel een afwijking zijn maar ben dol op zulke plekken.
gekquote:
Belgische steden zijn sowieso geniaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben meerdere malen verkeerd gereden en in Luik beland. Dat is ook erg
Welnee lijkt me super.quote:
Ik wilde doodquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Belgische steden zijn sowieso geniaal.
Lijkt me echt tof. Dode steden zijn er genoeg.quote:
Dat heb ik in Nederland ook vaakquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Antwerpen was ik ooit de parkeergarage waar mijn auto stond kwijt.
Detroit staat ook hoog op mijn lijst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof. Dode steden zijn er genoeg.
Die komt ook voor in dat topic. Bijzar ook. Een miljoenen stad en plop weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Detroit staat ook hoog op mijn lijst.
Ik ken aardig wat gozers daar die in leegstaande hallen vette muziek maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komt ook voor in dat topic. Bijzar ook. Een miljoenen stad en plop weg.
Dat leent zich er ook wel voor. Ik zou toch liever een doorreis hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat gozers daar die in leegstaande hallen vette muziek maken.
Ik wordt rechtsonder aangekekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker .....
[ afbeelding ]
Hiquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt... Daar hebben ze ooit iets mee gedaan ..
Hahaquote:
Ja hij praat in plaatjes, dat snap ik tenminstequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie jullie samen nog wel naar Tsjernobyl gaan.
Wat leuk, ik ben er echt nog nooit geweest daar.quote:
Wanneer ik dat ga doen is er binnen no time een ban.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij praat in plaatjes, dat snap ik tenminste
nee hoeft nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef drakin het volgende:
Moeten we nou hier films gaan raden Treehut?
Voor zwakzinnigen hebben we een plekje, ik bedoel niet jou hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik dat ga doen is er binnen no time een ban.
Ik zit al genoeg in FMTquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan open je maar weer het Film raden topic in MEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |