Schijt nog welquote:
Ik heb liever een tostiequote:
Niet jong en al 2 keer dood?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm nee. En ik ben al twee keer dood geweest, maar niet door schijt.
Wel lekkere tostiesquote:
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet jong en al 2 keer dood?![]()
Vertel!
En daar zijn we blij om, ook al kon ik je schieten jaren geledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.
Oeps...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het gingquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar zijn we blij om, ook al kon ik je schieten jaren geleden
Disana lijkt jong, maar ze is echt ouder dan Kingtoppie hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Zo maar?
Was jij niet zo oud als KT? Ken je niet zo goed, excuus...
Ik ben de 40 ruimschoots gepasseerd jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Zo maar?
Was jij niet zo oud als KT? Ken je niet zo goed, excuus...
Kingstown had ik gedachten, maar da's een detail...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana lijkt jong, maar ze is echt ouder dan Kingtoppie hoor
Weet ik, Kingtoppie is pas 22 ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kingstown had ik gedachten, maar da's een detail...
OK, leeftijd geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de 40 ruimschoots gepasseerd ja
Ik heb een stil infarct gehad en daardoor werkt het niet meer zo goed. Heb nu een pacemaker.
Daar niets meer van gehoord de laatste maanden ,,, Fokt ie nog of zou ie zn ultieme Milf gevonden hebben ?quote:
maakt ze weer van een muis een olifant?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het ging
De cardioloog zegt dat mij hart een nieuw evenwicht heeft gevonden. Het vervelende is alleen dat ik me bijna niet kan inspannen omdat het de kracht niet kan leveren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, leeftijd geaccepteerd.![]()
Hart ellende lijkt me een drama, zo op het randje moeten balanceren...
Daar is ze een muis voor hč. Altijd groot dromen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt ze weer van een muis een olifant?
Ik heb geen idee? Kom nooit bij de dokter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
Maar goed, zo is het. Ik hoop dat jullie gezond zijn.
Sterkte er mee!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
De cardioloog zegt dat mij hart een nieuw evenwicht heeft gevonden. Het vervelende is alleen dat ik me bijna niet kan inspannen omdat het de kracht niet kan leveren.
Maar goed, zo is het. Ik hoop dat jullie gezond zijn.
Nou dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Kom nooit bij de dokter.
Is ook zo. Ik rakel niet steeds op, je mocht mij ook niet zo. Zo gaat dat op fokquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het ging
draagt ze geen kanten legging?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Kom nooit bij de dokter.
Daar valt waarschijnlijk nog wel mee te leven. Voor de rest, afkloppen maar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte er mee!
Gezond zijn is een relatief begrip, maar ik mankeer niks voor zover ik weet. Alleen een rotte knie zonder kruisbanden, maar dat is geen ramp...
Je begint er wel vaak over. Mij interesseert het niet, ik vind het gewoon fijn dat we met elkaar kunnen opschieten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik rakel niet steeds op, je mocht mij ook niet zo. Zo gaat dat op fok
Af en toe wat mankeren is niet erg, als je er masr geen blijvende shit aan over houdt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar valt waarschijnlijk nog wel mee te leven. Voor de rest, afkloppen maar.
Ik vind zonder kruisbanden knap kut uit eigen ervaring ...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte er mee!
Gezond zijn is een relatief begrip, maar ik mankeer niks voor zover ik weet. Alleen een rotte knie zonder kruisbanden, maar dat is geen ramp...
Jazeker. Bij elke kwartaalcontrole voeren ze hem even op met een uitwendig apparaatje dat veel van een computermuis weg heeft. Dat is een onaangenaam gevoel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n pacemaker vind ik wel interessant, zit er ook een turbo stand op?
Uhh waarover ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begint er wel vaak over. Mij interesseert het niet, ik vind het gewoon fijn dat we met elkaar kunnen opschieten.
Dat is wel jammer, maar niet ellendig. Mijn buurman verderop heeft net allerlei aanpassingen in huis gekregen plus een rolstoel en een scootmobiel omdat zijn slechte knie nu echt helemaal aan gort is en er niets meer aan kan worden gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Af en toe wat mankeren is niet erg, als je er masr geen blijvende shit aan over houdt.
Ik loop nog als een kiviet, alleen skiën (de oorzaak) gaat niet meer...
ik dacht al, waar blijft ie nou...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind zonder kruisbanden knap kut uit eigen ervaring ...
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind zonder kruisbanden knap kut uit eigen ervaring ...
Een Nederlander die gaat skiën, is vragen om problemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
alleen skiën (de oorzaak) gaat niet meer...
Ow, dus dat is dan niet echt prettig dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Bij elke kwartaalcontrole voeren ze hem even op met een uitwendig apparaatje dat veel van een computermuis weg heeft. Dat is een onaangenaam gevoel.
In het uiterste geval kan ik nog pezen uit mijn hamstring als kruisbanden laten plaatsen, maar daar is geen noodzaak tor nu...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar niet ellendig. Mijn buurman verderop heeft net allerlei aanpassingen in huis gekregen plus een rolstoel en een scootmobiel omdat zijn slechte knie nu echt helemaal aan gort is en er niets meer aan kan worden gedaan.
Nee, maar ze moeten het doen om te kijken of hij nog goed in kan springen op ritmestoornissen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, dus dat is dan niet echt prettig dan.
Ik stond stil, verloor mijn evenwicht en knak...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Nederlander die gaat skiën, is vragen om problemen.
Het is wel een beetje waar, maar heb ik dat ook in sc daar gezegdquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je vroeger een hekel aan me had. Heel kort geleden schreef je het ook nog in de UTO-sc.
Dat lijkt me een geruststellende gedachte.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan ik nog pezen uit mijn hamstring als kruisbanden laten plaatsen, maar daar is geen noodzaak tor nu...
Je hebt toch ook niet dezelfde ortopeed ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan ik nog pezen uit mijn hamstring als kruisbanden laten plaatsen, maar daar is geen noodzaak tor nu...
Het is honderd jaar geleden, nu houden we van elkaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een beetje waar, maar heb ik dat ook in sc daar gezegd
Ook nog trainer geweest bij de plaatselijke amateurclub in Assen, die toen enorme ambities hadden....die wilden een profclub worden. Grote sponsor er achter (Scapino) en het is een groot fiasco geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A.k.a. Het lek van PEC en De bolle van Zwolle...
Ik kom al jaren niet meer bij die orthopeed, was in het Slotervaart...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook niet de zezelfde ortopeed ?
Nou ja OK ... Van harte gaat het nog niet maar OK vroeger waren er heftiger reacties jegens jouquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is honderd jaar geleden, nu houden we van elkaar
En nu begin jij dus ook weer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja OK ... Van harte gaat het nog niet maar OK vroeger waren er heftiger reacties jegens jou
Ah OK ik ook al jaren niet meer in het Lucas , was zo'n oud Hackeyer van een of ander Olympisch team jaren terug natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer bij die orthopeed, was in het Slotervaart...
Da's me ontgaan dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook nog trainer geweest bij de plaatselijke amateurclub in Assen, die toen enorme ambities hadden....die wilden een profclub worden. Grote sponsor er achter (Scapino) en het is een groot fiasco geworden.
Ja toch, al ben je een vreselijk wijf en haat ik je tot het bot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is honderd jaar geleden, nu houden we van elkaar
Ik hb het niet over mij...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu begin jij dus ook weer.
Toedels.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu begin jij dus ook weer.
Toedels.
even lezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi topic voor jou:
KLB / Avondvierdaagse
Ja sorry, ik kom hier niet voor de ouwe koeien. Heb te veel meegemaakt om naar zulk gezeik te luisteren.quote:
Staat de pacemaker op turbo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, donder op met je kutopmerkingen. Hangbuik.
Ow lol....dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's me ontgaan dan.
Ken hem na z'n actieve prof carričre als trainer van FC Abcoude...
Mijn pa heeft vroeger nog bij Achilles gespeeld...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow lol....dat wist ik dan weer niet.
Achilles '94 was toen een grote amateurclub in het zondagvoetbal, alleen de achterban pikte het niet dat er allemaal ex-profs van buitenaf kwamen spelen. Splitsing in de club, sponsor weg en einde van alle ambities.
Nah het is soms wel fok en dan ga je in de history.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom hier niet voor de ouwe koeien. Heb te veel meegemaakt om naar zulk gezeik te luisteren.
Ik ben een relatief nieuwe koe hier en van mij mag je blijven...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom hier niet voor de ouwe koeien. Heb te veel meegemaakt om naar zulk gezeik te luisteren.
Zie Almere, Vlissingen, Apeldoorn. Gebakken lucht...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow lol....dat wist ik dan weer niet.
Achilles '94 was toen een grote amateurclub in het zondagvoetbal, alleen de achterban pikte het niet dat er allemaal ex-profs van buitenaf kwamen spelen. Splitsing in de club, sponsor weg en einde van alle ambities.
Is die dood? Kende je die ook?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Even eerbetoon aan The Lau bij Humberto kijken...
Gladjakker die Humberto, lijkenpikker...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Even eerbetoon aan The Lau bij Humberto kijken...
Nee, maar ernstig ziek en neemt afscheid binnenkort. Maar ik heb hem 1 keer bij de Appie hier zien lopenquote:
Pffff...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ernstig ziek en neemt afscheid binnenkort. Maar ik heb hem 1 keer bij de Appie hier zien lopen
Einde[bewerken]
Op 12 augustus 2013 werd bekend gemaakt dat Thé Lau aan keelkanker lijdt[1]. Nadat aanvankelijk leek dat de chemokuur en bestralingen goed aangeslagen waren, maakte het management in april 2014 bekend dat Thé Lau uitzaaiingen in zijn linkerlong heeft en hij uitbehandeld is[2]. In juni 2014 zal hij met zijn band afscheidsconcerten geven op Pinkpop, in de Heineken Music Hall, (dit zou eerst Paradiso zijn, maar werd verplaatst omdat het concert in zeven minuten uitverkocht was),[3] en in de AB in Brussel.
Latersquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar 30 meter overbrug ik niet...
Sorry, ik volgde het ff niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen MM... Die zn apparaat hield het niet meer
Het is wel wat groter dan Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zult wel moe zijn van 4 dagen hetzelfde rondje lopen ...
HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zult wel moe zijn van 4 dagen hetzelfde rondje lopen ...
Dan kwam ie blijkbaar goed aan, anders was je het allang weer vergeten... Maar zoveel routes zijn er toch niet ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!![]()
die grap maakte je vorig jaar ook
Zo begint het.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!![]()
Da's nog niks... ik hoor 6x per week dat ik mijn droger nog moet leeghalenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!![]()
nee, ik vind hem net als nu best flauwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kwam ie blijkbaar goed aan, anders was je het allang weer vergeten... Maar zoveel routes zijn er toch niet ..
Ja daar kom je zelf mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's nog niks... ik hoor 6x per week dat ik mijn droger nog moet leeghalen
Ah U kent de klassiek 4daagse routes van het eiland ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Linksom, rechtsom, overdwars, kruislings, een achtje maken, moet ik nog even doorgaan?
Je vergeet achterlangsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Linksom, rechtsom, overdwars, kruislings, een achtje maken, moet ik nog even doorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |