De 4e keer durfden ze niet meer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:04 schreef DaveDave09 het volgende:
ik voel voor je, ze lopen hier ook elk jaar 3x langs
ze lopen nog steeds voorbij, 10.000 miljard miljoen kinderen met fluitjes en kutliedjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:11 schreef sperzieboontjes het volgende:
Op de laatste dag moet je ze een zak snoep geven.
dat zijn de vierdaagsefeesten (wel een tip, is vet)quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:05 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat de avondvierdaagse de ruige feestjes in Nijmegen en omstreken waren ten tijde van de Vierdaagse.
Ja dat zingen vond ik altijd zo stom, toen in nog meedeed op de basisschool. Of dat netjes in rijen van drie lopen. Verder was het wel leuk, vroeger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ze lopen nog steeds voorbij, 10.000 miljard miljoen kinderen met fluitjes en kutliedjes
ja, heel leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:15 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja dat zingen vond ik altijd zo stom, toen in nog meedeed op de basisschool. Of dat netjes in rijen van drie lopen. Verder was het wel leuk, vroeger.
die lynchen mequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic zou meer succes hebben in OUD.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Virtueel lynchen is ongevaarlijk. Ik schat minimaal 2 delen voor middernacht.
nope, ik moest maar 1xquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
TS was vroeger dat dikkertje dat altijd verplicht mee moest hobbelen omdat zijn moeder hulpouder was
zo'n lopende jostiband jaquote:
nikkyquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:24 schreef nikky het volgende:
Bewegen die kinderen eens... is het weer niet goed
Niet als een baas 8 keer de tien kilometer lopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
nope, ik moest maar 1x
m'n ouders hadden er ook een grafhekel aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |