Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?! En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Had je vandaag de kans gehad om in mijn truckje te kunnen zitten, Maar dat ging dus ook niet door
Wrijf het er in, ik huil nog steeds, tranen gaan overal, de vloedgolven stromen over mijn wangen, het verdriet voelt hard. Hoe heeft dit kunnen gebeuren. Zo dicht bij, zo weg weg.
Wrijf het er in, ik huil nog steeds, tranen gaan overal, de vloedgolven stromen over mijn wangen, het verdriet voelt hard. Hoe heeft dit kunnen gebeuren. Zo dicht bij, zo weg weg.
En zeker via afrit 13 weer Amersfoort verlaten
Dat ook nog ben ik dan langs je werk gereden?
Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef tralalala het volgende: Als ik een motor had, had ik allang een keer een ritje gedaan met WcPot Lekker over de Posbank heen.
Woon je daar dan in de buurt ?
Als jullie mijn rondje van vandaag nog willen weten. Diepvries geladen in Hoogeveen, los adressen in Driel, Oosterhout (GLD) Renkum, Wageningen, Ede, Veenendaal, Barneveld, Amersfoort, en de laatste stop in Nijkerk
Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef WcPot het volgende: Als jullie mijn rondje van vandaag nog willen weten. Diepvries geladen in Hoogeveen, los adressen in Driel, Oosterhout (GLD) Renkum, Wageningen, Ede, Veenendaal, Barneveld, Amersfoort, en de laatste stop in Nijkerk
Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef WcPot het volgende: Als jullie mijn rondje van vandaag nog willen weten. Diepvries geladen in Hoogeveen, los adressen in Driel, Oosterhout (GLD) Renkum, Wageningen, Ede, Veenendaal, Barneveld, Amersfoort, en de laatste stop in Nijkerk
Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef AF_ het volgende: Blijkbaar zijn de 'rollende stenen' ofzoiets in maastricht aangekomen. Hele social media staat er vol mee
Ja ging niet door. Was redelijk laat thuis van festival. Daarnaast ging 1 vriend niet en moest ik nog aan onderzoek werken. Zondag blijf ik niet tot einde, maandag Elfstedentocht fietsen hé
Ik ga om 04.00 uur snachts met de auto naar Fryslan
Ja ging niet door. Was redelijk laat thuis van festival. Daarnaast ging 1 vriend niet en moest ik nog aan onderzoek werken. Zondag blijf ik niet tot einde, maandag Elfstedentocht fietsen hé
Heb je dat wel eens vaker gereden? (Zo een afstand?)
Nee. Vorig jaar naar Parijs gefietst, dat was 140 max per dag.
En laatst dus naar jou 158 Dat was het meeste ooit. Maar 240 moet ook makkelijk lukken. Alleen van mijn huis naar Duitsland is een stuk minder ver dan de Elfstedentocht. Dan is de Elfstedentocht ineens best ver
Nee. Vorig jaar naar Parijs gefietst, dat was 140 max per dag.
En laatst dus naar jou 158 Dat was het meeste ooit. Maar 240 moet ook makkelijk lukken. Alleen van mijn huis naar Duitsland is een stuk minder ver dan de Elfstedentocht. Dan is de Elfstedentocht ineens best ver
Best wonderbaarlijk als je dat zo met elkaar vergelijkt.
Ja als hier kermis is staat dat volk dus op de kermis
Bij de kermis in Purmerend wel. Kermis in de dorpen er omheen bijv. niet. Nooit gespot ook. Zulk volk heeft godzijdank niets te zoeken op zulke kermissen.
Bij de kermis in Purmerend wel. Kermis in de dorpen er omheen bijv. niet. Nooit gespot ook. Zulk volk heeft godzijdank niets te zoeken op zulke kermissen.
Oke vreemd, kermis staat voor mij dan echt als paupervolkfeestjes. Maargoed als jij aan kermisfeesten doet zal het wel niet zo zijn
Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef AF_ het volgende: Flips, hoe zit het met die klote klappertjes van az? Kunnen jullie in alkmaar niet normaal klappen
Beetje fatsoenlijk AZ supporter heeft een grotere tyfus hekel aan die klappertjes dan de mensen die haten op AZ supporters met klappertjes. In de vakken waar ik zit, blijven die dingen ook altijd achter de stoelen liggen. De rest is in staat om gewoon te klappen. Maar dat zie je weer niet.
Beetje fatsoenlijk AZ supporter heeft een grotere tyfus hekel aan die klappertjes dan de mensen die haten op AZ supporters met klappertjes. In de vakken waar ik zit, blijven die dingen ook altijd achter de stoelen liggen. De rest is in staat om gewoon te klappen. Maar dat zie je weer niet.
Oke dan is het goed, maar die dingen overheersen. En je staat in meerdere vakken tegelijk?
Oke dan is het goed, maar die dingen overheersen. En je staat in meerdere vakken tegelijk?
Dat is helaas waar. Hmm dat formuleerde ik niet helemaal goed. Ik bedoel dat ik in de ene wedstrijd in vak S bijv. zit en de volgende wedstrijd in vak O.
Dat is helaas waar. Hmm dat formuleerde ik niet helemaal goed. Ik bedoel dat ik in de ene wedstrijd in vak S bijv. zit en de volgende wedstrijd in vak O.