ja want, dat is weer wat anders dan die aankomende dikke limburgse vlaaisletjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef AF_ het volgende:
Rollingstones komen aan in limburg. Is dit nieuws?
Dikke limburgse vlaaisletjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ja want, dat is weer wat anders dan die aankomende dikke limburgse vlaaisletjes.
En Friet, dat maakt het nog erger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dikke limburgse vlaaisletjes
Denken dat limburgers alleen maar vlaai eten
Denk het welquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dikke limburgse vlaaisletjes
Denken dat limburgers alleen maar vlaai eten
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Friet, dat maakt het nog erger.
quote:
Godverdomme wat een herriequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vrijmibo muziekje
Poempiedompiedom CALL 911 NOW MWEEEEP BOMBOMBOOOOM
Alleen op verjaardagenquote:
quote:
Ik ken ook nog wel een mooi meisje maar ik ga die naam hier maar niet meer noemen vandaagquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie Het mooiste meisje van de klas gekeken? Dat was echt een topshow
Shit gemistquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie Het mooiste meisje van de klas gekeken? Dat was echt een topshow
Studiolientje?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een mooi meisje maar ik ga die naam hier maar niet meer noemen vandaag
Begint het met Mer en eindigt het op el?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een mooi meisje maar ik ga die naam hier maar niet meer noemen vandaag
Is dat je zusjequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Studiolientje?
Lekkerding hoor hey
Zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Begint het met Mer en eindigt het op el?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |