Wat moest je in Ede doen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef WcPot het volgende:
Als jullie mijn rondje van vandaag nog willen weten. Diepvries geladen in Hoogeveen, los adressen in Driel, Oosterhout (GLD) Renkum, Wageningen, Ede, Veenendaal, Barneveld, Amersfoort, en de laatste stop in Nijkerk
Voor jou dan:quote:
wutquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef AF_ het volgende:
Blijkbaar zijn de 'rollende stenen' ofzoiets in maastricht aangekomen. Hele social media staat er vol mee
Allemaal AH filialen van diepvries voorzienquote:
Ik zie reclame op 3quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef tralalala het volgende:
Soowww nieuw nieuwschickie bij NOS op 3
Stadspoort?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Allemaal AH filialen van diepvries voorzien
Hoensbroek is een 'stadsdeel' in heerlen en schaesberg hetzelfde van Landgraaf, toch snap ik je.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor jou dan:
Heerlen,Hoensbroek,Schaesberg,Oirsbeek, Schinnen
Godverdomme ik zat gewoon in Duitland al. Jij bent echt een halve Duitser hé
Weet ikquote:
Zie hierbovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Zie hierbovenooooo... en ik altijd maar denken, wat doen ze met die motoren op het fietspadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoor je toch wel aan het geluid?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ooooo... en ik altijd maar denken, wat doen ze met die motoren op het fietspad
AH XLquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,148.23,,0,9.12
ja want, dat is weer wat anders dan die aankomende dikke limburgse vlaaisletjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef AF_ het volgende:
Rollingstones komen aan in limburg. Is dit nieuws?
Dikke limburgse vlaaisletjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ja want, dat is weer wat anders dan die aankomende dikke limburgse vlaaisletjes.
En Friet, dat maakt het nog erger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dikke limburgse vlaaisletjes
Denken dat limburgers alleen maar vlaai eten
Denk het welquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dikke limburgse vlaaisletjes
Denken dat limburgers alleen maar vlaai eten
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Friet, dat maakt het nog erger.
quote:
Godverdomme wat een herriequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vrijmibo muziekje
Poempiedompiedom CALL 911 NOW MWEEEEP BOMBOMBOOOOM
Alleen op verjaardagenquote:
quote:
Ik ken ook nog wel een mooi meisje maar ik ga die naam hier maar niet meer noemen vandaagquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie Het mooiste meisje van de klas gekeken? Dat was echt een topshow
Shit gemistquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie Het mooiste meisje van de klas gekeken? Dat was echt een topshow
Studiolientje?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een mooi meisje maar ik ga die naam hier maar niet meer noemen vandaag
Begint het met Mer en eindigt het op el?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een mooi meisje maar ik ga die naam hier maar niet meer noemen vandaag
Is dat je zusjequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Studiolientje?
Lekkerding hoor hey
Zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Begint het met Mer en eindigt het op el?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |