Sorry je staat er zo mooi opquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit onder ons gingen houden
[..]
Bij de kermis in Purmerend wel. Kermis in de dorpen er omheen bijv. niet. Nooit gespot ook. Zulk volk heeft godzijdank niets te zoeken op zulke kermissen.
Oke vreemd, kermis staat voor mij dan echt als paupervolkfeestjes. Maargoed als jij aan kermisfeesten doet zal het wel niet zo zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit onder ons gingen houden
[..]
Bij de kermis in Purmerend wel. Kermis in de dorpen er omheen bijv. niet. Nooit gespot ook. Zulk volk heeft godzijdank niets te zoeken op zulke kermissen.
In het bijzijn van je ouders FOK!kenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hardop lachen waarop mn moeder vroeg wat er is![]()
Misschien ben ik wel stiekem een skere pauper.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oke vreemd, kermis staat voor mij dan echt als paupervolkfeestjes. Maargoed als jij aan kermisfeesten doet zal het wel niet zo zijn
Dankjewel, denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Sorry je staat er zo mooi op
Purmerend!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel stiekem een skere pauper.
[..]
Dankjewel, denk ik.
Terechte klacht.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zit gewoon beneden de krant ook te lezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Waarom zit je moeder bij je op de kamer?
Ooh, ik dacht misschien krijg je een opgroei les van mama Mansj...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zit gewoon beneden de krant ook te lezen
Die les ook gekregenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht misschien krijg je een opgroei les van mama Mansj...
"Je kan er meer mee dan alleen plassen, maar dat legt papa uit"
Nee, dat heeft Karina jaren geleden al uit gelegdquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht misschien krijg je een opgroei les van mama Mansj...
"Je kan er meer mee dan alleen plassen, maar dat legt papa uit"
Karina is Mansj mamaquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Karina jaren geleden al uit gelegd
Nee jokequote:
Stuurt die zn vriendin weer op baas b afquote:
Nee hij houdt een vrij onsamenhangend verhaal over The Lau en dat het hiphop naam is oid. Geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Stuurt die zn vriendin weer op baas b af?
Beetje fatsoenlijk AZ supporter heeft een grotere tyfus hekel aan die klappertjes dan de mensen die haten op AZ supporters met klappertjes. In de vakken waar ik zit, blijven die dingen ook altijd achter de stoelen liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef AF_ het volgende:
Flips, hoe zit het met die klote klappertjes van az? Kunnen jullie in alkmaar niet normaal klappen
Oke dan is het goed, maar die dingen overheersen. En je staat in meerdere vakken tegelijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijk AZ supporter heeft een grotere tyfus hekel aan die klappertjes dan de mensen die haten op AZ supporters met klappertjes. In de vakken waar ik zit, blijven die dingen ook altijd achter de stoelen liggen.
De rest is in staat om gewoon te klappen.Maar dat zie je weer niet.
Dat is helaas waar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, maar die dingen overheersen. En je staat in meerdere vakken tegelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |