DITquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Alles onder de rivieren.
Grapje![]()
alles onder groningenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Alles onder de rivieren.
Grapje![]()
En de dag erna is het gewoon schoon en maken we weer deze teringzooiquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
En de dag erna is het gewoon schoon en maken we weer deze teringzooi
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
En de dag erna is het gewoon schoon en maken we weer deze teringzooi
En natuurlijk om 11 uur al dronken zijn en om 5 uur thuiskomen, en dag erna weerquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Alles onder de rivieren.
Grapje![]()
quote:
quote:
Dat deed ik met de kermissen altijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
En natuurlijk om 11 uur al dronken zijn en om 5 uur thuiskomen, en dag erna weer![]()
Dagquote:
Kermisquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ik met de kermissen altijd.
[..]
Dag![]()
Kermisquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ik met de kermissen altijd.
[..]
Dag![]()
Ik denk dat kermis hier vergelijkbaar is met carnaval bij jullie. Alleen is verkleed gaan niet verplicht.quote:
Dus niet verplicht de bontkraag erop?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat kermis hier vergelijkbaar is met carnaval bij jullie. Alleen is verkleed gaan niet verplicht.
Ik vind het serieus een belediging dat je denkt dat ik een bontkraag zou dragen.quote:
Wel klompen.quote:
Ja als hier kermis is staat dat volk dus op de kermisquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een belediging dat je denkt dat ik een bontkraag zou dragen.
[..]
Wel klompen.
Ik dacht dat we dit onder ons gingen houdenquote:
Bij de kermis in Purmerend wel. Kermis in de dorpen er omheen bijv. niet. Nooit gespot ook. Zulk volk heeft godzijdank niets te zoeken op zulke kermissen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja als hier kermis is staat dat volk dus op de kermis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |