Overigens begint carnaval officieel pas op zondag, maar iedereen is op de zondag al zo brak als de tering omdat ze op donderdag beginnenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou echt leuk aan?Niet aanvallend bedoelt, maar ik vraag het mij af.
Hier vrijdag pasquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Overigens begint carnaval officieel pas op zondag, maar iedereen is op de zondag al zo brak als de tering omdat ze op donderdag beginnen
Ah oké.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet te begrijpen als je niet uit limburg komt. Vind brabants carnaval dan ook weer kansloosOverigens ook niet echt uit te leggen
Donderdagavond valkenburg je weet toch. Dinsdag is meestal inderdaad een dag dat je niet meer redt of er is geen kut meer te doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef appelen het volgende:
[..]
Hier vrijdag pasen dinsdag ook niet meer veel
dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Donderdagavond valkenburg je weet toch. Dinsdag is meestal inderdaad een dag dat je niet meer redt of er is geen kut meer te doen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Overigens begint carnaval officieel pas op zondag, maar iedereen is op de zondag al zo brak als de tering omdat ze op donderdag beginnen
Je hebt weer lopen op te letten tijdens de Nederlands lessenquote:
Kijk, neem een voorbeeld aan flips, dat jullie het niet oke vinden geen probleem maar ga niet haten zonder dag je het ooit meemaakt.quote:
zag het staan jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Je hebt weer lopen op te letten tijdens de Nederlands lessen
Gewoon veel zuipen, iedereen goede stemming amper ruzies, gezellig enzo en veul te warmquote:
Dorp hier om de hoek doet er ook aan mee. Wat een zooi geeft 'tquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kijk, neem een voorbeeld aan flips, dat jullie het niet oke vinden geen probleem maar ga niet haten zonder dag je het ooit meemaakt.
Genoeg hollanders die dan hier te vinden zijn
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kijk, neem een voorbeeld aan flips, dat jullie het niet oke vinden geen probleem maar ga niet haten zonder dag je het ooit meemaakt.
Starmprobleemquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Je hebt weer lopen op te letten tijdens de Nederlands lessen
Ik heb wel veel collega's/studiegenoten/vrienden gehad die dan inderdaad altijd in Brabant te vinden zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
brabantquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel veel collega's/studiegenoten/vrienden gehad die dan inderdaad altijd in Brabant te vinden zijn.
Welke zooi?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dorp hier om de hoek doet er ook aan mee. Wat een zooi geeft 't
Ah nicequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gewoon veel zuipen, iedereen goede stemming amper ruzies, gezellig enzo en veul te warm
Alles onder de rivieren.quote:
DITquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Alles onder de rivieren.
Grapje![]()
alles onder groningenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Alles onder de rivieren.
Grapje![]()
En de dag erna is het gewoon schoon en maken we weer deze teringzooiquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
En de dag erna is het gewoon schoon en maken we weer deze teringzooi
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
En de dag erna is het gewoon schoon en maken we weer deze teringzooi
En natuurlijk om 11 uur al dronken zijn en om 5 uur thuiskomen, en dag erna weerquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Alles onder de rivieren.
Grapje![]()
quote:
quote:
Dat deed ik met de kermissen altijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
En natuurlijk om 11 uur al dronken zijn en om 5 uur thuiskomen, en dag erna weer![]()
Dagquote:
Kermisquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ik met de kermissen altijd.
[..]
Dag![]()
Kermisquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ik met de kermissen altijd.
[..]
Dag![]()
Ik denk dat kermis hier vergelijkbaar is met carnaval bij jullie. Alleen is verkleed gaan niet verplicht.quote:
Dus niet verplicht de bontkraag erop?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat kermis hier vergelijkbaar is met carnaval bij jullie. Alleen is verkleed gaan niet verplicht.
Ik vind het serieus een belediging dat je denkt dat ik een bontkraag zou dragen.quote:
Wel klompen.quote:
Ja als hier kermis is staat dat volk dus op de kermisquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een belediging dat je denkt dat ik een bontkraag zou dragen.
[..]
Wel klompen.
Ik dacht dat we dit onder ons gingen houdenquote:
Bij de kermis in Purmerend wel. Kermis in de dorpen er omheen bijv. niet. Nooit gespot ook. Zulk volk heeft godzijdank niets te zoeken op zulke kermissen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja als hier kermis is staat dat volk dus op de kermis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |