15.000 mensen. Allemaal debielen met fietstassen enzo. Dan moet ik het ook wel halenquote:
Kunnen we je aanmoedigen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
15.000 mensen. Allemaal debielen met fietstassen enzo. Dan moet ik het ook wel halen![]()
En eigenlijk is het niks voor mij, fiets liever autistisch in mn eentje
Biertje drinken in Stavoren, bazenplaatsjequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
15.000 mensen. Allemaal debielen met fietstassen enzo. Dan moet ik het ook wel halen![]()
Ey, wen je zo doorgaat dan duw ik je gans met je moel in de drekquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
[..]
Hidden Cash maastrichtgratis geld man
Hoeveel kilometer is het ongeveer? 200 dacht ik?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
ik bonk helemaal niet op de mureehhhh do normal menquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ey, wen je zo doorgaat dan duw ik je gans met je moel in de drek
450quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer is het ongeveer? 200 dacht ik?
Heb je ook alle ruimte op de weg enzo .
jeuk tussen d'r beentjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef appelen het volgende:
[..]
ik bonk helemaal niet op de mureehhhh do normal men
Je mag ergens langs de route MANSSJJJJJ roepen. Goede kans dat ik voor je stopquote:
240 jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer is het ongeveer? 200 dacht ik?
Heb je ook alle ruimte op de weg enzo .
Heb je dat wel eens vaker gereden? (Zo een afstand?)quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je mag ergens langs de route MANSSJJJJJ roepen. Goede kans dat ik voor je stop![]()
[..]
240 ja
Maar dan moet ik maar blijven schreeuwenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je mag ergens langs de route MANSSJJJJJ roepen. Goede kans dat ik voor je stop![]()
[..]
240 ja
quote:Want zit ik boven, zitten ze me de vot uit te hangen
quote:Een hasjkicker, hasjflikker, homosexuele ze zeije,
Maar ook dat ik op seks-filleme geilde.
quote:Dus dom moelle, dat heeft ja gaar ginne tswek.
Ouwieje, dan duw ik je mit de moel in de drek.
Zoals ik al zei: Stavoren, gezellig plaatsjequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik maar blijven schreeuwen
Nee. Vorig jaar naar Parijs gefietst, dat was 140 max per dag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens vaker gereden? (Zo een afstand?)
deze amersfoortenaar weetquote:
Best wonderbaarlijk als je dat zo met elkaar vergelijkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee. Vorig jaar naar Parijs gefietst, dat was 140 max per dag.
En laatst dus naar jou 158Dat was het meeste ooit. Maar 240 moet ook makkelijk lukken. Alleen van mijn huis naar Duitsland is een stuk minder ver dan de Elfstedentocht. Dan is de Elfstedentocht ineens best ver
Humberto heeft alleen maar RTL gastenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou op hoor![]()
Gelovige lamlullen zijn het ( oke, dat was een contaminatie of hoe het ook heet)
Ja ik kijk ook nooit naar dat programma. Maar EO vind ik per definitie kansloosquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Humberto heeft alleen maar RTL gasten
Dat wel weerquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Buiten, op het leidseplein
Deze baas kan dat
Ze hebben de rolling stones geregeldquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef weekendalex het volgende:
Wat is er nu met RTLLN aan de hand, iedereen praat erover
Zoals ik al zei, familie van rolling stonesquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef weekendalex het volgende:
die the lau was toch te gast of zo? Wat maakt dat zo bijzonder?
hmquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, familie van rolling stones
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou echt leuk aan?Niet aanvallend bedoelt, maar ik vraag het mij af.
Niet te begrijpen als je niet uit limburg komt. Vind brabants carnaval dan ook weer kansloosquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou echt leuk aan?Niet aanvallend bedoelt, maar ik vraag het mij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |