Vind je dat echt goed?quote:
Robynquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind je dat echt goed?![]()
Dan zijn we muzikale tegenpolen ben ik bang Studio![]()
Kunnen we het eens worden dat dit wel goed is?
je bent de 39093ste die het zegtquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef appelen het volgende:
studiotje klopt niet eens het studiootje gr gr
Wowowowowow . Apart dat je Darkside wel weer tof vindt, dat past niet echt bij de restquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Robyn
Maar dat klinkt als goeie achtergrondmuziek
En dit
Darkside sowiesoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wowowowowow . Apart dat je Darkside wel weer tof vindt, dat past niet echt bij de rest![]()
Deze zat ik een kwartier geleden te luisteren.
Edit: Kut, verkeerde gepost
Klopt niet, het is Studiootjequote:
Verraadsterquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef tralalala het volgende:
Karina gaat naar de VBL VI Oranje meet en misschien komt Alberto dan wel als gast
VBL VI Oranje meetquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef tralalala het volgende:
Karina gaat naar de VBL VI Oranje meet en misschien komt Alberto dan wel als gast
Doe het. Zorg er voor dat Karina gaat flashen voor de camera en dat Alberto hijgt omdat die uitgeput raakt van het omdraaienquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen om ook te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Karina wordt toch weer in een verborgen hoekje gestopt net als tijdens DWDDquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Doe het. Zorg er voor dat Karina gaat flashen voor de camera en dat Alberto hijgt omdat die uitgeput raakt van het omdraaien
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef WcPot het volgende:
Lapo voor vandaagopdarren met je merelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lapo voor vandaagRIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lapo voor vandaagDoegggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opdarrenquote:
Waarom dat? Of ligt het aan haar uitstraling?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Karina wordt toch weer in een verborgen hoekje gestopt net als tijdens DWDD
Geen idee, zeg het maar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom dat? Of ligt het aan haar uitstraling?
Richtigequote:
Ja ging niet door. Was redelijk laat thuis van festival. Daarnaast ging 1 vriend niet en moest ik nog aan onderzoek werken. Zondag blijf ik niet tot einde, maandag Elfstedentocht fietsen héquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef appelen het volgende:
Zeg Mansj dacht dat je je fietskunsten zondag ging showen?
Daar ookal een hidden cash?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
[..]
Hidden Cash maastrichtgratis geld man
Succes en wel met strava hequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ging niet door. Was redelijk laat thuis van festival. Daarnaast ging 1 vriend niet en moest ik nog aan onderzoek werken. Zondag blijf ik niet tot einde, maandag Elfstedentocht fietsen hé![]()
Ik ga om 04.00 uur snachts met de auto naar Fryslan
Ah vet tof dat je dat gaat fietsenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ging niet door. Was redelijk laat thuis van festival. Daarnaast ging 1 vriend niet en moest ik nog aan onderzoek werken. Zondag blijf ik niet tot einde, maandag Elfstedentocht fietsen hé![]()
Ik ga om 04.00 uur snachts met de auto naar Fryslan
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja tuurlijkdeze vakantie wel even in de gaten houden
voor mij is 100 euro nog veelquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier is er ook 1, ik weet waar die nu ligt maar de moeite om daar te komen
Ja, ik hang mn telefoon de hele rit aan een extra batterij. Anders houdt ie het niet volquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |