SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Kort voor Jillian Michaels 30 Day Shred:quote:
Mocht je het gaan doen, de eerste twee dagen moet je de spierpijn gewoon negeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bedankt. Morgen eens kijken of het wat voor mij is.
Zeer sterk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
2,4 gram per koekje.quote:Kan trouwens niet 1-2-3 vinden hoeveel suiker er in die belvita dingen zitten maar als het langzame KH's zijn zoals er beweerd wordt zou ik ze niet meteen afraden.
Vervelend is dat he, heb ik ook met verschillende soorten biscuitjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
2,4 gram per koekje.
(ik kreeg ze laatst toen ik ziek was, om makkelijk wat calorieën binnen te krijgen. Nu lust ik ze niet meer... heb ik altijd als ik iets eet als ik ziek ben).
We zien vanzelfquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet bootcamp bij mevrouw A T of niet? Altijd wel geinig om te zien dat gesport op parkeerplekken en in de parkjes hier
[..]
Zeer sterk.
Spieractivering doet je vocht opslaan.
Kan trouwens niet 1-2-3 vinden hoeveel suiker er in die belvita dingen zitten maar als het langzame KH's zijn zoals er beweerd wordt zou ik ze niet meteen afraden.
Ik zat net te denken dat je er misschien ook gebruik van kan maken. Zou het ook werken met chocola en chips?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelend is dat he, heb ik ook met verschillende soorten biscuitjes
Zoals ik zei, dat vond ik minder, eet liever magere kwark tussen de middag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zien vanzelf
Zou jij die belvita dingen dan als volwaardige lunch aanraden?
Nee, maar zoals ik zelf gemerkt heb qua advies geven is het beter en constructiever om dan uit te leggen waarom en eventueel een alternatief voor te stellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zien vanzelf
Zou jij die belvita dingen dan als volwaardige lunch aanraden?
Alternatieven zijn gegeven toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik zelf gemerkt heb qua advies geven is het beter en constructiever om dan uit te leggen waarom en eventueel een alternatief voor te stellen.
Maar ook dat is aan de magere kantquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat vond ik minder, eet liever magere kwark tussen de middag.
Phoe dat krijg ik echt niet op allemaal hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ook dat is aan de magere kant
Gooi er wat groente bij, een salade met vis bijvoorbeeld.
Kliekjes van het avondeten van de dag ervoor kan je meestal ook wel meenemen naar je werk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Phoe dat krijg ik echt niet op allemaal hoor
En vis mee naar het werk is lastig. Kip zou misschien nog wel kunnen. Eventueel vis op de dagen dat ik wel thuis ben. (maar ik ben geen vis mens).
Maar is mijn groente moment vooral het avondeten inderdaad.
Bedankt voor de suggesties/tips in elk geval.
Dan vinden we dus hetzelfdequote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Timmos het volgende:
Ik eet er 2 per dag dus weet precies wat er in zit.. Zijn dan wel tussendoortjes maar vooruit.. Als je het evt. combineerd met een of ander kan het best..
Ik kan ze ook gerust als ontbijt of lunch eten hoor.. Of een kilo kwark savonds in 1 keer als het overdag niet gelukt is, tijdstippen kijk ik niet naar als ik het maar binnen krijg..quote:
Ik ook.. nu heb ik daar trek in...quote:
Nee, dat is er niet...quote:
Rond dat tijdstip in het park hier gewandeld, maar jullie waren er nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Patoshik het volgende:
En dat was weer een lesje bootcamp. Ging me deze keer wel goed af en ik begin nu te merken dat m'n conditie toch wel erg verbeterd.
Dikste gemeente van het land!quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rond dat tijdstip in het park hier gewandeld, maar jullie waren er niet
Wel idioot dat we met z'n drieën uit het zelfde plaatsje posten![]()
Ja, dat heb ik ook ooit ergens gelezenquote:
Straat met alleen maar shoarmatenten is al geaccepteerd de Gazastrook genoemd, zijn gewoon een clichématige tentoonstelling van de ondercultuur van Nederlandquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook ooit ergens gelezen![]()
![]()
Balen van je baaldag. En sommige mensen hebben het idd erg makkelijk. Mijn broertje kan eten wat hij wilt en blijft slank..,quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd Isa.
Ik had hier vanmorgen weer een ()&*$&*($@&)#(*-bui, waarom... waarom toch... ik kijk om me heen en ik zie mensen gewoon normaal leven en eten, alle discipline en ruggegraat, of eigenlijk hebben ze die niet eens nodig omdat ze er niet om talen en ik ben de hele dag alleen maar bezig met eten...![]()
Ik ben nu even geswitched naar een low carb dag om te kijken of ik mezelf kan resetten, maar eigenlijk vind ik dat het ook gewoon moet kunnen zoals vorig jaar, door gewoon normaal te doen.
Ik moet mijn schrift van toen er eens bij pakken, kijken wat ik toen at, en desnood precies dat gaan kopieren, soort van mijn eigen Sonja ofzo.Beck's er nog eens bij pakken sowieso ook.
Vanmorgen bij hardlopen is het in mijn kuit geschoten dus ik moest stoppen en gaan wandelen...![]()
Balen zeg. Hopelijk trekt het snel weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het doet nog flink zeer met lopen... Veel blijven bewegen maar.
Waar gaat het precies mis?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb iig mijn doel maar even gereset. 5 kilo voor 15 augustus. Dat zou toch wel haalbaar moeten zijn?
Maar eigenlijk moet ik het doel nog kleiner maken. Gewoon 'ik wil 1 kilo afvallen'. Want dat lukt me al niet, laat staan 5.Zou dat werken?
Hmmmm....
Ik weet dat het voor mij persoonlijk een veelste groot doel is en dat ik daardoor ongemotiveerd raak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb iig mijn doel maar even gereset. 5 kilo voor 15 augustus. Dat zou toch wel haalbaar moeten zijn?
Maar eigenlijk moet ik het doel nog kleiner maken. Gewoon 'ik wil 1 kilo afvallen'. Want dat lukt me al niet, laat staan 5.Zou dat werken?
Hmmmm....
's avonds.quote:
Hmm ja ik snap het.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik ben al twee keer eerder fluitend 20+ kilo kwijt geraakt Sarabi, dus ik weet dat ik het kan. In die zin vind ik 5 kilo dus een heel klein doel al.
Ja, dat is wat ik mezelf nu dus ook voor probeer te houden idd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ja ik snap het.
Lastig, zolang je maar niet te hard voor jezelf bent als het niet lukt.
Elke kilo minder telt.
Ik had dit ook heel erg. En toen ben ik consequenties voor mezelf gaan stellen. Dat als ik bijvoorbeeld dat stuk brie naar binnen zou werken ik net zo lang moest gaan wandelen, fietsen tot ik het weer verbrand heb. En toen werd die zin om wat te eten steeds minder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik ben al twee keer eerder fluitend 20+ kilo kwijt geraakt Sarabi, dus ik weet dat ik het kan. In die zin vind ik 5 kilo dus een heel klein doel al.
[..]
's avonds.
Dat is echt mijn grootste struikelblok de laatste tijd. Ik overweeg om maar gewoon om half 8 naar bed te gaan voortaan.Want ook al ben ik druk bezig en eet ik de hele avond niet. Zodra ik dan stop met wat ik aan het doen ben MOET er alsnog eten in. Echt te achterlijk voor woorden.
En het maakt niet uit wat. Zijn er geen biscuitjes dan wordt het wel een stuk kaas ofzo...
Dat probeer ik nu elke dagquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:22 schreef Keshet het volgende:
En wat als je je doel nog kleiner stelt BE? *Vandaag hou ik me aan mijn kcal/sportdoel*
En dat morgen weer?
Niks lulligs aan toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:22 schreef Keshet het volgende:
En wat als je je doel nog kleiner stelt BE? *Vandaag hou ik me aan mijn kcal/sportdoel*
En dat morgen weer?
En dit komt vast een stuk lulliger over dan ik het bedoel; maar heb je al eens overwogen om hulp van een psycholoog ofzo in te gaan schakelen?
Wat gebeurt er als je voor 's avonds een tussendoortje inplant? Dus dat je 's avonds nog iets MAG eten, in plaats van dat je het probeert tegen te houden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
's avonds.
Dat is echt mijn grootste struikelblok de laatste tijd. Ik overweeg om maar gewoon om half 8 naar bed te gaan voortaan.Want ook al ben ik druk bezig en eet ik de hele avond niet. Zodra ik dan stop met wat ik aan het doen ben MOET er alsnog eten in. Echt te achterlijk voor woorden.
En het maakt niet uit wat. Zijn er geen biscuitjes dan wordt het wel een stuk kaas ofzo...
Bij mij werkt dat nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je voor 's avonds een tussendoortje inplant? Dus dat je 's avonds nog iets MAG eten, in plaats van dat je het probeert tegen te houden.
We waren vandaag in de E.landen (even lekker anoniem haha).quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rond dat tijdstip in het park hier gewandeld, maar jullie waren er niet
Wel idioot dat we met z'n drieën uit het zelfde plaatsje posten![]()
Is het dan geen idee om calorie arme dingen te gaan eten 's avonds? Dus bijvoorbeeld fruit/worteltjes ofzo. Of heb je daar dan geen zin in? Want dat kan ik mij dan weer goed voorstellen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
's avonds.
Duh... als het zo makkelijk was...quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:36 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Is het dan geen idee om calorie arme dingen te gaan eten 's avonds? Dus bijvoorbeeld fruit/worteltjes ofzo. Of heb je daar dan geen zin in? Want dat kan ik mij dan weer goed voorstellen.
Dat werkt heel goed, als ik de knop te pakken heb.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je voor 's avonds een tussendoortje inplant? Dus dat je 's avonds nog iets MAG eten, in plaats van dat je het probeert tegen te houden.
Ja, maar je hebt 'van alles in je hoofd stoppen' en 'van alles in je hoofd stoppen'.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:07 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat aanleg een grote oorzaak van overgewicht is. Er zijn veel meer mensen zonder ruggegraat die vanalles in hun hoofd stoppen, maar voor sommigen kost het veel meer moeite om ofwel maat te houden, of om af te vallen. Misschien speelt psychologie mee, maar ik denk dat het biologische aspect een grotere rol speelt.
Dit herken ik wel, de laatste paar weken eet ik elke avond 125gr kwark met een schep whey en dat was prima. En nu heb ik daar dus echt geen zin meer in en ga ik ook op zoek naar snaaiquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet ook gewoon.
Of anders, wat ik vorig jaar deed, gewoon yoghurt met een schepje cruesli, heerlijk! Echt, en ik viel prima af, waarom ik dat dan nu niet eet...
Hmm ik heb dit eetgedrag vooral als ik me "verveel"en lui op de bank zit. Wat bij mij helpt om dan een kop thee of glas water te pakken. Dan heb ik wat om handen en het dempt dat zeurgevoel in je maag dat je moet snacken een beetje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh... als het zo makkelijk was...![]()
Ik beperk me al tot waterijsjes ipv naar de B&J te grijpen, maar groente... tssss.
Nee, maar dat moet ook gewoon.
Of anders, wat ik vorig jaar deed, gewoon yoghurt met een schepje cruesli, heerlijk! Echt, en ik viel prima af, waarom ik dat dan nu niet eet...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
We waren vandaag in de E.landen (even lekker anoniem haha).
En V1z0R komt ook uit H.?
Was een onderzoek naar BMR in Schotland op basis van de VVM waar er bij gelijke gevallen een verschil was van 750kcal.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:07 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat aanleg een grote oorzaak van overgewicht is. Er zijn veel meer mensen zonder ruggegraat die vanalles in hun hoofd stoppen, maar voor sommigen kost het veel meer moeite om ofwel maat te houden, of om af te vallen. Misschien speelt psychologie mee, maar ik denk dat het biologische aspect een grotere rol speelt.
Dit herken ik bij mezelf ook heel erg! En ik pak dan inderdaad ook een kop thee met een lekker smaakje om zo toch wat lekkers te hebben. Ondertussen vult het iets en gaat de snaaizin meestal wel weg. En als ik dit meerdere weken vol weet te houden, dan is het iets normaals geworden en hoef ik sowieso niks meer te eten/snaaien 's avonds. Het is alleen zo klote dat er maar een paar slechte avonden nodig zijn om die snaaizin weer helemaal terug te laten komenquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmm ik heb dit eetgedrag vooral als ik me "verveel"en lui op de bank zit. Wat bij mij helpt om dan een kop thee of glas water te pakken. Dan heb ik wat om handen en het dempt dat zeurgevoel in je maag dat je moet snacken een beetje.
De laatste tijd neem ik vaak verse munt thee, zo lekkerVoor mij een ideale "snack".
O: Smoothie met 200 gram aardbeien
T: - (werk in de thuiszorg op donderdagen, geen kans om te eten)
L: 2 broodjes met boterhamworst en wat komkommer met wat zongedroogde tomaatjes
T: magere yoghurt
D: iets met andijvie want dat is nog over van gister
Best een redelijk lijstje vandaag. Tussendoortjes zijn geloof ik niet mijn sterkste kant, ik eet vaak pas als ik honger krijg.
Dat doet ie ook wel hoor, dan zegt ie 'doe nou niet joh, daar krijg je spijt van', maar wat er oa in het boek 'Het geheim van slanke mensen' staat... ik ben dan net een kleuter en heb daar dan lak aan. Ik moet en ik zal NU iets eten. Punt... Alle rationele gedachten komen langs, en ik loop er dwars doorheen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het ook bullshit dat je helemaal geen suiker meer zou kunnen nemen. Aks een schep crusli door de kwark nou werkt voor jou. Dan moet je dat vooral gewoon lekker doen.
Ik heb ook niet de bepaald perfecte lijstjes maar ik val wel af, heb geen honger en vind het geen martelgang waardoor het vol te houden blijft. En in het weekend gewoon een chippie bij het kaarten. Of in mijn geval aankomend weekend lekker bbqen.
En BE. Kun je je man niet gewoon de opdracht geven die zak koekjes onder je neus weg te halen? Klinkt heel kinderachtig maar misschien werkt het.
Mja het doet mij een beetje aan stoppen met roken denken.. Aan een verslaving dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat doet ie ook wel hoor, dan zegt ie 'doe nou niet joh, daar krijg je spijt van', maar wat er oa in het boek 'Het geheim van slanke mensen' staat... ik ben dan net een kleuter en heb daar dan lak aan. Ik moet en ik zal NU iets eten. Punt... Alle rationele gedachten komen langs, en ik loop er dwars doorheen.
Maar goed, enough about me. Hoewel het wel heel fijn is het hier te kunnen spuien hoor, want het voelt zo ongelofelijk ongrijpbaar soms...
Het lijkt mij nogal weinig, of de broodjes moeten echt broodjes zijn en geen boterhammen. Anders kom je met andijvie (wat me niet erg calorierijk lijkt) nauwelijks boven de 1000 uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmm ik heb dit eetgedrag vooral als ik me "verveel"en lui op de bank zit. Wat bij mij helpt om dan een kop thee of glas water te pakken. Dan heb ik wat om handen en het dempt dat zeurgevoel in je maag dat je moet snacken een beetje.
De laatste tijd neem ik vaak verse munt thee, zo lekkerVoor mij een ideale "snack".
O: Smoothie met 200 gram aardbeien
T: - (werk in de thuiszorg op donderdagen, geen kans om te eten)
L: 2 broodjes met boterhamworst en wat komkommer met wat zongedroogde tomaatjes
T: magere yoghurt
D: iets met andijvie want dat is nog over van gister
Best een redelijk lijstje vandaag. Tussendoortjes zijn geloof ik niet mijn sterkste kant, ik eet vaak pas als ik honger krijg.
Dat is het irritante, dat is me dus wel gelukt!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja het doet mij een beetje aan stoppen met roken denken.. Aan een verslaving dus![]()
1001 redenen weten om het niet te doen en toch doen en er niet af kunnen blijven,
'Morgen ga ik echt stoppen'. Is zowel op roken als op teveel eten van toepassingquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja het doet mij een beetje aan stoppen met roken denken.. Aan een verslaving dus![]()
1001 redenen weten om het niet te doen en toch doen en er niet af kunnen blijven,
Hmm, irritant, komt een beetje belerend over. Hopen dat ie dan niet gaat beginnen met 'weet je dat wel zeker....?' als je een keer een koekje invoertquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef BananaPancake het volgende:
MyFitnessPal doet trouwens iets nieuws. Als ik eten invoer dan zet ie erbij, "goede keus, dit bevat veel vezels" of "dat je het weet, dit product bevat veel verzadigde vetten".
Ik vond het juist wel fijn dat ik me met dat ding alleen om de calorieën hoefde te bekommeren, nu gaat ie zich ook nog bemoeien met wat ik eet
Ik ben vandaag precies 100 dagen gestopt. (Nee ik tel de dagen niet maar een app houd het wel allemaal voor me bijquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is het irritante, dat is me dus wel gelukt!Al 8,5 jaar!
(Maar daar heb ik toen lasertherapie bij gebruikt. Dat hebben ze ook in een helpen met afvallen versie, maar dat kost een godsvermogen dan.)
"Goed zo, dit bevat veel ijzer!"quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef BananaPancake het volgende:
MyFitnessPal doet trouwens iets nieuws. Als ik eten invoer dan zet ie erbij, "goede keus, dit bevat veel vezels" of "dat je het weet, dit product bevat veel verzadigde vetten".
Ik vond het juist wel fijn dat ik me met dat ding alleen om de calorieën hoefde te bekommeren, nu gaat ie zich ook nog bemoeien met wat ik eet
100 dagenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben vandaag precies 100 dagen gestopt. (Nee ik tel de dagen niet maar een app houd het wel allemaal voor me bij)
En dit gaat jou ook wel lukken hoor. Dat schriftje van je zou je goed kunnen ondersteunen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Goed zo, dit bevat veel ijzer!"
Gek he, als het een supplement is.
Oh?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef BananaPancake het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Goed zo, dit bevat veel ijzer!"
Gek he, als het een supplement is.
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ga thuis meteen Beck tevoorschijn trekken ook weer. Netjes al die oefeningen weer doen, motivatielijstje maken enzo.
Moet vast gaan lukken.
En on the bright side... ik zit vandaag al op 10,723 stappen (9,27km)
Doe je beter dan ik, heb net een rondje met de hond gelopen .. In de regenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ga thuis meteen Beck tevoorschijn trekken ook weer. Netjes al die oefeningen weer doen, motivatielijstje maken enzo.
Moet vast gaan lukken.
En on the bright side... ik zit vandaag al op 10,723 stappen (9,27km)
Hij ging ergens deze week updaten en sindsdien doet 'ie dat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh?Bij mij doet ie niks anders dan normaal.
Ja het is ook best makkelijk vond het eerst bij het biertje best lastig en biertjes drinken deed ik toen best nog wel veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
100 dagen![]()
Ik inmiddels op een paar maanden na 7 jaar. Ik keek er destijds zo tegenop en achteraf viel het me zo mee dat ik het gewoon veel eerder had moeten doen
Kun je dat niet uitzetten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging ergens deze week updaten en sindsdien doet 'ie dat.
Hij doet ook een "Je kan nog <x calorieen> eten vandaag!".
Ik deed vanmorgen een poging maar kreeg na 2km kramp waardoor ik nu mank loop.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik, heb net een rondje met de hond gelopen .. In de regen.. Verder alleen een beetje in huis. Vanavond hardlopen. Revanche op les 30 als het goed is heeft murmuli me de goede gegeven
Jel zei het ja, balen hoor. Maar lunch wandelen is ook goed. Als je maar beweegt hoe is niet zo belangrijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen een poging maar kreeg na 2km kramp waardoor ik nu mank loop.Ik ben net wel met mijn collega een half uutje gaan lunchwandelen.
Nog niet naar gekeken eigenlijk. Oh, en in de browserversie doet 'ie het (nog) niet, alleen de app ben ik achter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitzetten?
Waren inderdaad broodjes... Gekregen van iemand en anders moet ik ze weggooien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal weinig, of de broodjes moeten echt broodjes zijn en geen boterhammen. Anders kom je met andijvie (wat me niet erg calorierijk lijkt) nauwelijks boven de 1000 uit.
Ah ik denk dat het dan wel beter is en niet te weinig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waren inderdaad broodjes... Gekregen van iemand en anders moet ik ze weggooien.
Bij de andijvie komt nog gewoon kip of rundvlees...
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik dan nog meer zou moeten eten, zal de eetlijstjes van anderen eens goed bestuderen.
Misschien kun je wat specifieker zijn in je lijstjes? Als je vertelt wat voor broodjes (bruin/wit/volkoren, hard/zacht/ enz.) je eet en wat er nog bij de andijvie komt, krijgen wij wel een beter idee van hoe we je nog kunnen helpen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waren inderdaad broodjes... Gekregen van iemand en anders moet ik ze weggooien.
Bij de andijvie komt nog gewoon kip of rundvlees...
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik dan nog meer zou moeten eten, zal de eetlijstjes van anderen eens goed bestuderen.
Lekker lijstjequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien kun je wat specifieker zijn in je lijstjes? Als je vertelt wat voor broodjes (bruin/wit/volkoren, hard/zacht/ enz.) je eet en wat er nog bij de andijvie komt, krijgen wij wel een beter idee van hoe we je nog kunnen helpen.
Mijn lijstje:
O: 2 volkoren. 1 met aardbeien en een tl suiker sorry be, ik zwichtte, 1 met pure chocoladevlokken. 250 ml lv yoghurt, handje notencruesli.
T: 2 volkoren met 30+kaas.
L: 250 gr lv kwark, 1 banaan.
T: Cup-a-soup met een pakje crackers. Heb er al de hele ochtend zin in en voor een keer mag ik best nutteloos zout...
D: Durum: 3 minitortilla's met kip, appel, paprika en yoghurtsaus.
T: Moet morgenavond trakteren bij paardrijden, omdat ik er twee vrijdagen geleden vanaf getjoept was, dus moet brownies bakken vanavond. Denk dat ik het vocht van de kersen inkook tot saus met een beetje maizena en dat ik dan morgenvroeg die saus door m'n yoghurt doe. Ik moet iig een hapje brownie nemen om te checken of ze goed zijn, maar ga geen hele eten, dat is echt niet nodig.
S: Niks, behalve de gebruikelijke sprintjes op het station. Gisteren heel fijn paardgereden op een doodeng paard. Had het echt goed gedaan, dus was best trots. Morgen ook weer rijden, dus vandaag m'n been- en rugspieren even rust gunnen.
Maïs vind ik wel lekker, maar is niet heel gezond. Van rauwe ui word ik misselijk. Ik vind hem dus zo ook wel prima. Doe er wel veel minder kip in dan volgens het pak zou moeten en wat meer paprika en appel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker lijstjeDurum van Knorr toevallig?
Die heb ik ook wel eens, doe er dan ook altijd nog een uitje en wat mais doorheen.
Ik doe de ui er ook niet rauw bij hoor, die bak ik gewoon met de paprika meequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maïs vind ik wel lekker, maar is niet heel gezond. Van rauwe ui word ik misselijk. Ik vind hem dus zo ook wel prima. Doe er wel veel minder kip in dan volgens het pak zou moeten en wat meer paprika en appel.
Ah, dat zou idd wel kunnen. Ik hou gewoon niet zo van ui eigenlijk... Heb het niet eens standaard in huisquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe de ui er ook niet rauw bij hoor, die bak ik gewoon met de paprika mee
Zeker wel!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gebakken uitjes![]()
Zal dat smaken door de omelet?
Als je sowieso niet zo van ui houdt, dan kun je het beter weglaten inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, dat zou idd wel kunnen. Ik hou gewoon niet zo van ui eigenlijk... Heb het niet eens standaard in huis
Ook in combinatie met spinazie en erwten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker wel!
Mijn moeder maakte vroeger altijd roerei door eerst wat ui te bakken, dan wat tomaat en daar vervolgens eieren doorheen te roeren en dat was altijd heel lekker. Toen ik een keer te lui was om te roeren, heb ik gewoon de eieren in de pan over de ui en tomaat heen gegooid en als een omelet laten bakken en dat is dus ook gewoon heel lekkerZonder de tomaat vast ook wel
![]()
Of gewoon een omelet bakken en los wat uienringen bakken en die erna overheen gooien
Spinazie met gebakken uiquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook in combinatie met spinazie en erwten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |