100 dagenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben vandaag precies 100 dagen gestopt. (Nee ik tel de dagen niet maar een app houd het wel allemaal voor me bij)
En dit gaat jou ook wel lukken hoor. Dat schriftje van je zou je goed kunnen ondersteunen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Goed zo, dit bevat veel ijzer!"
Gek he, als het een supplement is.
Oh?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef BananaPancake het volgende:
MyFitnessPal doet trouwens iets nieuws. Als ik eten invoer dan zet ie erbij, "goede keus, dit bevat veel vezels" of "dat je het weet, dit product bevat veel verzadigde vetten".
Ik vond het juist wel fijn dat ik me met dat ding alleen om de calorieën hoefde te bekommeren, nu gaat ie zich ook nog bemoeien met wat ik eet
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Goed zo, dit bevat veel ijzer!"
Gek he, als het een supplement is.
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ga thuis meteen Beck tevoorschijn trekken ook weer. Netjes al die oefeningen weer doen, motivatielijstje maken enzo.
Moet vast gaan lukken.
En on the bright side... ik zit vandaag al op 10,723 stappen (9,27km)
Doe je beter dan ik, heb net een rondje met de hond gelopen .. In de regenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ga thuis meteen Beck tevoorschijn trekken ook weer. Netjes al die oefeningen weer doen, motivatielijstje maken enzo.
Moet vast gaan lukken.
En on the bright side... ik zit vandaag al op 10,723 stappen (9,27km)
Hij ging ergens deze week updaten en sindsdien doet 'ie dat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh?Bij mij doet ie niks anders dan normaal.
Ja het is ook best makkelijk vond het eerst bij het biertje best lastig en biertjes drinken deed ik toen best nog wel veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
100 dagen![]()
Ik inmiddels op een paar maanden na 7 jaar. Ik keek er destijds zo tegenop en achteraf viel het me zo mee dat ik het gewoon veel eerder had moeten doen
Kun je dat niet uitzetten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging ergens deze week updaten en sindsdien doet 'ie dat.
Hij doet ook een "Je kan nog <x calorieen> eten vandaag!".
Ik deed vanmorgen een poging maar kreeg na 2km kramp waardoor ik nu mank loop.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik, heb net een rondje met de hond gelopen .. In de regen.. Verder alleen een beetje in huis. Vanavond hardlopen. Revanche op les 30 als het goed is heeft murmuli me de goede gegeven
Jel zei het ja, balen hoor. Maar lunch wandelen is ook goed. Als je maar beweegt hoe is niet zo belangrijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen een poging maar kreeg na 2km kramp waardoor ik nu mank loop.Ik ben net wel met mijn collega een half uutje gaan lunchwandelen.
Nog niet naar gekeken eigenlijk. Oh, en in de browserversie doet 'ie het (nog) niet, alleen de app ben ik achter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitzetten?
Waren inderdaad broodjes... Gekregen van iemand en anders moet ik ze weggooien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal weinig, of de broodjes moeten echt broodjes zijn en geen boterhammen. Anders kom je met andijvie (wat me niet erg calorierijk lijkt) nauwelijks boven de 1000 uit.
Ah ik denk dat het dan wel beter is en niet te weinig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waren inderdaad broodjes... Gekregen van iemand en anders moet ik ze weggooien.
Bij de andijvie komt nog gewoon kip of rundvlees...
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik dan nog meer zou moeten eten, zal de eetlijstjes van anderen eens goed bestuderen.
Misschien kun je wat specifieker zijn in je lijstjes? Als je vertelt wat voor broodjes (bruin/wit/volkoren, hard/zacht/ enz.) je eet en wat er nog bij de andijvie komt, krijgen wij wel een beter idee van hoe we je nog kunnen helpen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waren inderdaad broodjes... Gekregen van iemand en anders moet ik ze weggooien.
Bij de andijvie komt nog gewoon kip of rundvlees...
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik dan nog meer zou moeten eten, zal de eetlijstjes van anderen eens goed bestuderen.
Lekker lijstjequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien kun je wat specifieker zijn in je lijstjes? Als je vertelt wat voor broodjes (bruin/wit/volkoren, hard/zacht/ enz.) je eet en wat er nog bij de andijvie komt, krijgen wij wel een beter idee van hoe we je nog kunnen helpen.
Mijn lijstje:
O: 2 volkoren. 1 met aardbeien en een tl suiker sorry be, ik zwichtte, 1 met pure chocoladevlokken. 250 ml lv yoghurt, handje notencruesli.
T: 2 volkoren met 30+kaas.
L: 250 gr lv kwark, 1 banaan.
T: Cup-a-soup met een pakje crackers. Heb er al de hele ochtend zin in en voor een keer mag ik best nutteloos zout...
D: Durum: 3 minitortilla's met kip, appel, paprika en yoghurtsaus.
T: Moet morgenavond trakteren bij paardrijden, omdat ik er twee vrijdagen geleden vanaf getjoept was, dus moet brownies bakken vanavond. Denk dat ik het vocht van de kersen inkook tot saus met een beetje maizena en dat ik dan morgenvroeg die saus door m'n yoghurt doe. Ik moet iig een hapje brownie nemen om te checken of ze goed zijn, maar ga geen hele eten, dat is echt niet nodig.
S: Niks, behalve de gebruikelijke sprintjes op het station. Gisteren heel fijn paardgereden op een doodeng paard. Had het echt goed gedaan, dus was best trots. Morgen ook weer rijden, dus vandaag m'n been- en rugspieren even rust gunnen.
Maīs vind ik wel lekker, maar is niet heel gezond. Van rauwe ui word ik misselijk. Ik vind hem dus zo ook wel prima. Doe er wel veel minder kip in dan volgens het pak zou moeten en wat meer paprika en appel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker lijstjeDurum van Knorr toevallig?
Die heb ik ook wel eens, doe er dan ook altijd nog een uitje en wat mais doorheen.
Ik doe de ui er ook niet rauw bij hoor, die bak ik gewoon met de paprika meequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maīs vind ik wel lekker, maar is niet heel gezond. Van rauwe ui word ik misselijk. Ik vind hem dus zo ook wel prima. Doe er wel veel minder kip in dan volgens het pak zou moeten en wat meer paprika en appel.
Ah, dat zou idd wel kunnen. Ik hou gewoon niet zo van ui eigenlijk... Heb het niet eens standaard in huisquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe de ui er ook niet rauw bij hoor, die bak ik gewoon met de paprika mee
Zeker wel!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gebakken uitjes![]()
Zal dat smaken door de omelet?
Als je sowieso niet zo van ui houdt, dan kun je het beter weglaten inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, dat zou idd wel kunnen. Ik hou gewoon niet zo van ui eigenlijk... Heb het niet eens standaard in huis
Ook in combinatie met spinazie en erwten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker wel!
Mijn moeder maakte vroeger altijd roerei door eerst wat ui te bakken, dan wat tomaat en daar vervolgens eieren doorheen te roeren en dat was altijd heel lekker. Toen ik een keer te lui was om te roeren, heb ik gewoon de eieren in de pan over de ui en tomaat heen gegooid en als een omelet laten bakken en dat is dus ook gewoon heel lekkerZonder de tomaat vast ook wel
![]()
Of gewoon een omelet bakken en los wat uienringen bakken en die erna overheen gooien
Spinazie met gebakken uiquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook in combinatie met spinazie en erwten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |