Ze zijn er inmiddels ook met volledige deurenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dit.
En rijd best leuk, een keer een dag als vervangend vervoer meegenomen. Max 80kmh en actiaradius van ongeveer 200 km.
Waait alleen gruwelijk door en geen ramen, dus als het regent heb je pech
Da's maar goed ook, want regen vind ik maar niets. #bikelifequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn er inmiddels ook met volledige deuren.
[ afbeelding ]
En als het regent heb je alleen pech als het horizontaal regent. Als het 'normaal' regent, regent het niet naar binnen.
Yo yo yo, de FOK! MC isquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef picodealion het volgende:
"Zonder stalen ros ben je mooi de klos" wat is dat voor kneuterige slogan?
Where is the love?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
Ik vond en vind hem wel grappigquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef picodealion het volgende:
"Zonder stalen ros ben je mooi de klos" wat is dat voor kneuterige slogan?
fixedquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik vind slide een vies woord
De laatste is wel leuk
mooie groene motorbrommer erachteraan :p
Ik zeg: Doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Tijd voor een eigen blokhut met prospects en een hennepkwekerij.
1 2 3 | merk rdw-type fabr.c. cc-s cil SUZM- jaar dBA bij N Model SUZUKI GS 750 GS750 748 4 1025 1976 - 3400 1976 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Cilinderinhoud t/m ... cc. Maximaal toegestane waarde in dB (A). 80 91 125 92 350 95 500 97 750 100 1000 103 >1000 106 |
Jezusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Met grote dank aan Tunafish:
en de Nero versie:
[ afbeelding ]
Als je vooraan rijdt zie je de laatste vaak niet, zeker met 13 andere rijders. Ik stel voor dat minimaal 1 ervaren rijder achteraan rijdt die ook de route kent / navigatie heeft. Dat en allicht het tempo een klein beetje lager zetten, dan wordt het ook gemakkelijker om het bij te houden of om gaten dicht te rijden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Erasmo het volgende:
Nog even terugkomend op dat kwijtraken van de laatste rijder op de A7, ik reed zelf als derde aan de achterkant en zag al dat de laatste twee rijders vaak wat verder achterop zaten. Daarom reed ik op de A7 het laatste stuk voor de afslag wat rustiger zodat zo mij konden zien afslaan.
Zo zag ik ook twee motors achter mij afslaan, echter hoorde er maar eentje bij de groep
De volgende rit lijkt het me iig verstandiger als de lui met comms linken en er signalen worden afgesproken.
De horizon staat scheefquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff mooi plaatje geschoten gister
Er zitten deuken in je uitlatenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff mooi plaatje geschoten gister
quote:
Hatersquote:
Ik dacht meer aan een beschuitbusquote:
Heb je die hoge toeren al opgelost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een beschuitbus
Ik heb mijn DB killer maar weer passend gemaakt op de ingekorte pijp. Werd me toch iets te gortig zo compleet open
Sowieso contactjes maar even checken - kan wat mis zitten in de kabelboom.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Piles het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor wat technisch advies?
Elektronica probleempje met de TDM vrees ik... Paar weken geleden wilde ik m uitzetten, en op dat moment draaide de startmotor dus. Met contact uit, ook dodemansknop werkte niet om m stil te krijgen. Na een paar lange seconden viel ie toch uit. Half uurtje later stond ik toch met een kapotte accu langs de snelweg. Garage kon geen oorzaak vinden, maar heb het nu dus weer
Ik heb ook echt het idee dat tijdens het rijden de startmotor blijft draaien, als ik naar het blok luister.
Waar ik echt bang voor ben is dat er iets met het blok is... Tijdje met te weinig olie gereden (vraag me niet hoe, het is gebeurd)![]()
Morgen garage maar weer bellen, maar ben benieuwd of jullie een idee hebben...
Neuh, want dan moet ik mijn carbs synchroniseren, en dat is nou eenmaal een kutklus waar ik bar weinig zin in hebquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je die hoge toeren al opgelost?
Startrelais overleden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Piles het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor wat technisch advies?
Elektronica probleempje met de TDM vrees ik... Paar weken geleden wilde ik m uitzetten, en op dat moment draaide de startmotor dus. Met contact uit, ook dodemansknop werkte niet om m stil te krijgen. Na een paar lange seconden viel ie toch uit. Half uurtje later stond ik toch met een kapotte accu langs de snelweg. Garage kon geen oorzaak vinden, maar heb het nu dus weer
Ik heb ook echt het idee dat tijdens het rijden de startmotor blijft draaien, als ik naar het blok luister.
Waar ik echt bang voor ben is dat er iets met het blok is... Tijdje met te weinig olie gereden (vraag me niet hoe, het is gebeurd)![]()
Morgen garage maar weer bellen, maar ben benieuwd of jullie een idee hebben...
Klinkt aannemelijk... En goeie tip. Eens kijken of mij dat lukt, met mijn technisch talentquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Startrelais overleden.
Dan zit die schakelaar die normaal gecontroleerd wordt door zaken als killswitch, jiffysensor, neutraalsensor en startknop vast en blijft het relais dicht zitten. Dat zit direct op de accu, dus dan blijft de startmotor draaien. Voor de zekerheid zou ik even de pluspool van de accu losschroeven voor die vannacht ineens weer tot leven komt
http://www.japparts.nl/in(...)ex&cPath=849_856_978quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk... En goeie tip. Eens kijken of mij dat lukt, met mijn technisch talent
Dure grap, zo'n startrelais?
En nog eens bedenken hoe ik mn motor bij de garage krijg, erheen rijden lijkt me geen goed idee.
Moet het toch bij de garage laten doen, dus arbeid zal wel de grootste kostenpost wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.japparts.nl/in(...)ex&cPath=849_856_978
Heb je daar iets aan?
volgens mij is iedereen zich doodgeschrokken...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef pindaplukker het volgende:
Nieuwste helm uit de collectie van AGV (pista gp carbon) hangt bij mij op mijn werk, kreng kost gewoon nog net geen 1000 euro![]()
![]()
Leren pak met airbags......3000 euro
Volgens mij is de d|Air van Dainese niet eens zo duur? Ja goed, alsnog 700 pond voor het pak en dan nog eens 400 voor de installatie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef pindaplukker het volgende:
Nieuwste helm uit de collectie van AGV (pista gp carbon) hangt bij mij op mijn werk, kreng kost gewoon nog net geen 1000 euro![]()
![]()
Leren pak met airbags......3000 euro
Het gaat om de D-air race suti ja, 2899 euro om precies te zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Volgens mij is de d|Air van Dainese niet eens zo duur? Ja goed, alsnog 700 pond voor het pak en dan nog eens 400 voor de installatie.
Het gaat hier trouwens wel om alleen die airbag, zonder pak, want hij gaat over je normale kleding.
Jeuzusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:31 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het gaat om de D-air race suti ja, 2899 euro om precies te zijn
Heb je ook een leuke motor voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:31 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het gaat om de D-air race suti ja, 2899 euro om precies te zijn
Hoho, tis alleen een bodywarmert-achtig iets.. pak komt er natuurlijk nog bijquote:
Ik meen ergens gehoord te hebben dat 'ie alleen afgaat op hogere snelheden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoho, tis alleen een bodywarmert-achtig iets.. pak komt er natuurlijk nog bij![]()
![]()
En als je goed luistert, wordt dat ding getriggerd door sensoren op je motor die dus ws afgaan bij een bepaalde neigingshoek, dus als je bij het inparkeren omflikkert zie je er ineens uit als een zwart Michelin mannetje, en iedereen ligt over de straat te rollen van het lachen, terwijl jij 3k lichter bent binnen 0.025 sec. Ik zeg: doen!
Niet voor jou van toepassing dusquote:Op zondag 8 juni 2014 14:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik meen ergens gehoord te hebben dat 'ie alleen afgaat op hogere snelheden.
Boven de 15 km/u red ik ook nog wel. Maar dat pak is meer waard dan mijn motor.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet voor jou van toepassing dus
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Boven de 15 km/u red ik ook nog wel. Maar dat pak is meer waard dan mijn motor.
Dit is ook een Kawasaki Ninja trouwens:
Uitkijken he
Tja dat krijg je als je ons niet kan bijhouden...quote:Op zondag 8 juni 2014 14:28 schreef Nero22 het volgende:
Dit komt ook uit de Kawasaki stal. Als je dacht dat de Fyra al lelijk was
Afijn, ik dwaal af.
Als je dan ook elke keer ons weer een euro geeft als we zeggen hoe tof je bent, kan je op den duur die groene kawa aan ons verpanden!quote:Op zondag 8 juni 2014 14:34 schreef Nero22 het volgende:
Even voor iedereen hier: als je bij elke opmerking die je maakt over mijn 250 ook meteen een euro inlegt, kan ik na de zomer een ER6F halen.
Weet ik, weet ikquote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je dan ook elke keer ons weer een euro geeft als we zeggen hoe tof je bent, kan je op den duur die groene kawa aan ons verpanden!
Dit staat op een plaatje op je frame (als dat voor dat jaartal al gedaan werd). Ik zou voor een goed antwoord daar even kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik was net even benieuwd naar hoeveel herrie een motor mag maken,
volgens mij kom ik voor de suzuki GS750 uit 1978 hier uit:
[ code verwijderd ]
nu staat er in de kolom dBA niks vermeld.
mag ik dan gewoon van deze tabel uitgaan?
[ code verwijderd ]
oftewel 100 dBA bij 3400 rpm?
Ja dus, voor 200 euro heb je al een pak hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoho, tis alleen een bodywarmert-achtig iets.. pak komt er natuurlijk nog bij![]()
![]()
jij zal het wetenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Ja dus, voor 200 euro heb je al een pak hoor
Whehehequote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoho, tis alleen een bodywarmert-achtig iets.. pak komt er natuurlijk nog bij![]()
![]()
En als je goed luistert, wordt dat ding getriggerd door sensoren op je motor die dus ws afgaan bij een bepaalde neigingshoek, dus als je bij het inparkeren omflikkert zie je er ineens uit als een zwart Michelin mannetje, en iedereen ligt over de straat te rollen van het lachen, terwijl jij 3k lichter bent binnen 0.025 sec. Ik zeg: doen!
Valt best wel mee op Assen.. Bij de landelijke motordagen reed een kameraad op een Streetfighter 848 met akra's eronder, zonder db-killers. Hij is er niet afgehaald. Er reden ook talloze andere motoren die echt veel lawaai maakten, maar niemand moest de baan af vanwege teveel geluidquote:Op zondag 8 juni 2014 15:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dit staat op een plaatje op je frame (als dat voor dat jaartal al gedaan werd). Ik zou voor een goed antwoord daar even kijken.
Anders, e-keur op uitlaat en db-killer is geen probleem. Tenzij je op Assen wilt rijden, want dat vinden de mensen rond Assen niet leuk... als je met dezelfde uitlaat als door hun wijk 20 km verderop gaat rijden. :/
Korte broek en teenslippers eronder kan ook.. je hebt je plofzakkie toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Ja dus, voor 200 euro heb je al een pak hoor
Jeh, alleen jammer dat je de schade al oploopt tegen die auto, en die skippybal pas later komtquote:Op zondag 8 juni 2014 16:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Beetje dit effect
Ook leuk om mensen met zo'n pak om te douwen bij het stoplicht denk ik
Het gaat erom of je lawaai maakt bij de meetpalen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Valt best wel mee op Assen.. Bij de landelijke motordagen reed een kameraad op een Streetfighter 848 met akra's eronder, zonder db-killers. Hij is er niet afgehaald. Er reden ook talloze andere motoren die echt veel lawaai maakten, maar niemand moest de baan af vanwege teveel geluid
Ketting is al warm na een kilometer hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef mennes2000 het volgende:
Ik wilde gisteren via een toeristische route van Nijmegen naar Roermond rijden. Had dus een route gemaakt en wat dorpjes opgeschreven. Maar na 15 km was ik de weg al kwijt... Toen maar op gevoel richting het zuiden gereden en weer een aantal leuke weggetjes ontdektKostte alleen wat meer tijd dan ik gepland had.
Vanmiddag maar 's alle insecten van de motor verwijderen. Moet ook m'n ketting smeren. Ik weet dat het verstandig is om dit 'warm' te doen. Hoeveel km moet je hiervoor rijden? Heb namelijk ook nog andere dingen te doen, dus een grote rit zit er vandaag niet meer in.
Ja, schuilen. Been there, done that, didn't get a f*cking T-shirt.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Erasmo het volgende:
Vanmiddag het halve land door op de motor, nog mensen advies voor als het hagelstenen zo groot als pingpongballen regent?
Parapluquote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Erasmo het volgende:
Vanmiddag het halve land door op de motor, nog mensen advies voor als het hagelstenen zo groot als pingpongballen regent?
Of een flinke bij of hommelquote:Op maandag 9 juni 2014 12:26 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd hoe zo'n pak van 3000 euri zou reageren op een hagelstorm.
Mooie omgeving daarquote:Op zondag 8 juni 2014 20:33 schreef picodealion het volgende:
Jazeker. Beetje verdwaald vanuit Arnhem, zaten we opeens bij Duisburg. Lekker via Kleef teruggereden, toch goed 250km afgelegd
Herinneren jullie deze kerel nog?quote:
Hij is het niveau van een hesje al lang en breed ontgroeid.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef mennes2000 het volgende:
edit: overal reflectie, maar hij draagt geen hesje :S
Neuh, die rijdt een andere bmw, zo'n toerhok met kuipen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef mennes2000 het volgende:
Is dat niet ook die kerel die zich voordoet als motoragent? Zag laatst een topic op MF voorbij komen.
edit: overal reflectie, maar hij draagt geen hesje :S
Mooi op tijd lijkt me zo, of niet in Twente? Ging hier even flink los net.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Overigens veelste warm om te rijden. Na 20km ben ik omgekeerd en nu aan t bier op het balkon
Doorwaai jasje en jeans aan en je bent goud.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Overigens veelste warm om te rijden. Na 20km ben ik omgekeerd en nu aan t bier op het balkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |