Ze zijn er inmiddels ook met volledige deurenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dit.
En rijd best leuk, een keer een dag als vervangend vervoer meegenomen. Max 80kmh en actiaradius van ongeveer 200 km.
Waait alleen gruwelijk door en geen ramen, dus als het regent heb je pech
Da's maar goed ook, want regen vind ik maar niets. #bikelifequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn er inmiddels ook met volledige deuren.
[ afbeelding ]
En als het regent heb je alleen pech als het horizontaal regent. Als het 'normaal' regent, regent het niet naar binnen.
Yo yo yo, de FOK! MC isquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef picodealion het volgende:
"Zonder stalen ros ben je mooi de klos" wat is dat voor kneuterige slogan?
Where is the love?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
Ik vond en vind hem wel grappigquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef picodealion het volgende:
"Zonder stalen ros ben je mooi de klos" wat is dat voor kneuterige slogan?
fixedquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik vind slide een vies woord
De laatste is wel leuk
mooie groene motorbrommer erachteraan :p
Ik zeg: Doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Tijd voor een eigen blokhut met prospects en een hennepkwekerij.
1 2 3 | merk rdw-type fabr.c. cc-s cil SUZM- jaar dBA bij N Model SUZUKI GS 750 GS750 748 4 1025 1976 - 3400 1976 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Cilinderinhoud t/m ... cc. Maximaal toegestane waarde in dB (A). 80 91 125 92 350 95 500 97 750 100 1000 103 >1000 106 |
Jezusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Met grote dank aan Tunafish:
en de Nero versie:
[ afbeelding ]
Als je vooraan rijdt zie je de laatste vaak niet, zeker met 13 andere rijders. Ik stel voor dat minimaal 1 ervaren rijder achteraan rijdt die ook de route kent / navigatie heeft. Dat en allicht het tempo een klein beetje lager zetten, dan wordt het ook gemakkelijker om het bij te houden of om gaten dicht te rijden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Erasmo het volgende:
Nog even terugkomend op dat kwijtraken van de laatste rijder op de A7, ik reed zelf als derde aan de achterkant en zag al dat de laatste twee rijders vaak wat verder achterop zaten. Daarom reed ik op de A7 het laatste stuk voor de afslag wat rustiger zodat zo mij konden zien afslaan.
Zo zag ik ook twee motors achter mij afslaan, echter hoorde er maar eentje bij de groep
De volgende rit lijkt het me iig verstandiger als de lui met comms linken en er signalen worden afgesproken.
De horizon staat scheefquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff mooi plaatje geschoten gister
Er zitten deuken in je uitlatenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff mooi plaatje geschoten gister
quote:
Hatersquote:
Ik dacht meer aan een beschuitbusquote:
Heb je die hoge toeren al opgelost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een beschuitbus
Ik heb mijn DB killer maar weer passend gemaakt op de ingekorte pijp. Werd me toch iets te gortig zo compleet open
Sowieso contactjes maar even checken - kan wat mis zitten in de kabelboom.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Piles het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor wat technisch advies?
Elektronica probleempje met de TDM vrees ik... Paar weken geleden wilde ik m uitzetten, en op dat moment draaide de startmotor dus. Met contact uit, ook dodemansknop werkte niet om m stil te krijgen. Na een paar lange seconden viel ie toch uit. Half uurtje later stond ik toch met een kapotte accu langs de snelweg. Garage kon geen oorzaak vinden, maar heb het nu dus weer
Ik heb ook echt het idee dat tijdens het rijden de startmotor blijft draaien, als ik naar het blok luister.
Waar ik echt bang voor ben is dat er iets met het blok is... Tijdje met te weinig olie gereden (vraag me niet hoe, het is gebeurd)![]()
Morgen garage maar weer bellen, maar ben benieuwd of jullie een idee hebben...
Neuh, want dan moet ik mijn carbs synchroniseren, en dat is nou eenmaal een kutklus waar ik bar weinig zin in hebquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je die hoge toeren al opgelost?
Startrelais overleden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Piles het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor wat technisch advies?
Elektronica probleempje met de TDM vrees ik... Paar weken geleden wilde ik m uitzetten, en op dat moment draaide de startmotor dus. Met contact uit, ook dodemansknop werkte niet om m stil te krijgen. Na een paar lange seconden viel ie toch uit. Half uurtje later stond ik toch met een kapotte accu langs de snelweg. Garage kon geen oorzaak vinden, maar heb het nu dus weer
Ik heb ook echt het idee dat tijdens het rijden de startmotor blijft draaien, als ik naar het blok luister.
Waar ik echt bang voor ben is dat er iets met het blok is... Tijdje met te weinig olie gereden (vraag me niet hoe, het is gebeurd)![]()
Morgen garage maar weer bellen, maar ben benieuwd of jullie een idee hebben...
Klinkt aannemelijk... En goeie tip. Eens kijken of mij dat lukt, met mijn technisch talentquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Startrelais overleden.
Dan zit die schakelaar die normaal gecontroleerd wordt door zaken als killswitch, jiffysensor, neutraalsensor en startknop vast en blijft het relais dicht zitten. Dat zit direct op de accu, dus dan blijft de startmotor draaien. Voor de zekerheid zou ik even de pluspool van de accu losschroeven voor die vannacht ineens weer tot leven komt
http://www.japparts.nl/in(...)ex&cPath=849_856_978quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk... En goeie tip. Eens kijken of mij dat lukt, met mijn technisch talent
Dure grap, zo'n startrelais?
En nog eens bedenken hoe ik mn motor bij de garage krijg, erheen rijden lijkt me geen goed idee.
Moet het toch bij de garage laten doen, dus arbeid zal wel de grootste kostenpost wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.japparts.nl/in(...)ex&cPath=849_856_978
Heb je daar iets aan?
volgens mij is iedereen zich doodgeschrokken...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef pindaplukker het volgende:
Nieuwste helm uit de collectie van AGV (pista gp carbon) hangt bij mij op mijn werk, kreng kost gewoon nog net geen 1000 euro![]()
![]()
Leren pak met airbags......3000 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |