Het gaat erom of je lawaai maakt bij de meetpalen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Valt best wel mee op Assen.. Bij de landelijke motordagen reed een kameraad op een Streetfighter 848 met akra's eronder, zonder db-killers. Hij is er niet afgehaald. Er reden ook talloze andere motoren die echt veel lawaai maakten, maar niemand moest de baan af vanwege teveel geluid
Ketting is al warm na een kilometer hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef mennes2000 het volgende:
Ik wilde gisteren via een toeristische route van Nijmegen naar Roermond rijden. Had dus een route gemaakt en wat dorpjes opgeschreven. Maar na 15 km was ik de weg al kwijt... Toen maar op gevoel richting het zuiden gereden en weer een aantal leuke weggetjes ontdektKostte alleen wat meer tijd dan ik gepland had.
Vanmiddag maar 's alle insecten van de motor verwijderen. Moet ook m'n ketting smeren. Ik weet dat het verstandig is om dit 'warm' te doen. Hoeveel km moet je hiervoor rijden? Heb namelijk ook nog andere dingen te doen, dus een grote rit zit er vandaag niet meer in.
Ja, schuilen. Been there, done that, didn't get a f*cking T-shirt.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Erasmo het volgende:
Vanmiddag het halve land door op de motor, nog mensen advies voor als het hagelstenen zo groot als pingpongballen regent?
Parapluquote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Erasmo het volgende:
Vanmiddag het halve land door op de motor, nog mensen advies voor als het hagelstenen zo groot als pingpongballen regent?
Of een flinke bij of hommelquote:Op maandag 9 juni 2014 12:26 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd hoe zo'n pak van 3000 euri zou reageren op een hagelstorm.
Mooie omgeving daarquote:Op zondag 8 juni 2014 20:33 schreef picodealion het volgende:
Jazeker. Beetje verdwaald vanuit Arnhem, zaten we opeens bij Duisburg. Lekker via Kleef teruggereden, toch goed 250km afgelegd
Herinneren jullie deze kerel nog?quote:
Hij is het niveau van een hesje al lang en breed ontgroeid.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef mennes2000 het volgende:
edit: overal reflectie, maar hij draagt geen hesje :S
Neuh, die rijdt een andere bmw, zo'n toerhok met kuipen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef mennes2000 het volgende:
Is dat niet ook die kerel die zich voordoet als motoragent? Zag laatst een topic op MF voorbij komen.
edit: overal reflectie, maar hij draagt geen hesje :S
Mooi op tijd lijkt me zo, of niet in Twente? Ging hier even flink los net.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Overigens veelste warm om te rijden. Na 20km ben ik omgekeerd en nu aan t bier op het balkon
Doorwaai jasje en jeans aan en je bent goud.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Overigens veelste warm om te rijden. Na 20km ben ik omgekeerd en nu aan t bier op het balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |