SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
#Dienstmededeling?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]Vanaf nu gaat het hier ontopic verder. Dat geslowchat ben ik zat.[/warning]
Ikke. Alleen nog niet waar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Wie gaat nu de reservestok neerleggen?
Ik wil het wel doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Wie gaat nu de reservestok neerleggen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen.
doe ik gelijk slot dit dat
Als Tjacka toch het slot wil regelen kan ie gelijk een stok eraan hangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ikke. Alleen nog niet waar.
En ik moet nog een slot kopen. Wie doneert slotgeld?
Mwa, morgen haal ik er een. Eerst examenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als Tjacka toch het slot wil regelen kan ie gelijk een stok eraan hangen.
dan doe jij het ook goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mwa, morgen haal ik er een. Eerst examen
Ging cookieslikker 'm niet plaatsen? Zometeen hebben we twee stokken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Fok stok geplaatst, foto's volgen zo
Je bent mijn held van de dag!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Fok stok geplaatst, foto's volgen zo
Te laat denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we eerst Cookie een kans geven voor iedereen maar stokken gaat neerleggen?
Cookie heeft haar kans gehad, de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we eerst Cookie een kans geven voor iedereen maar stokken gaat neerleggen?
In een relletje ga je niet vrolijk verder voor je weet wat er speeltquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Cookie heeft haar kans gehad, de afgelopen dagen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Tekst wat op de stok staat: [ afbeelding ]
De nieuwe stok: [ afbeelding ]
Slot is niet helemaal super maar een slot is een slot. Eventueel kan iemand anders wel een ander slot erom heen doen, dit was het enige wat in de schuur lag.
Plaatsnaambord waar de stok nu aan ligt. [ afbeelding ]
En ten slot het sleutelbord: [ afbeelding ]
Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al dagen duidelijk wat er speelt: onbekende flauwerik(en) hebben de stok gejat. Ergo: nieuwe stok nodig. En: doorgaan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een relletje ga je niet vrolijk verder voor je weet wat er speelt
Heb je net een slot gekocht van je zakgeldquote:
Hij is weken lang in de buurt geweestquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je net een slot gekocht van je zakgeld?
Leuk topic trouwens, even volgen mocht hij richting Noord-Holland komen
Nou ja, dan hebben we in ieder geval alweer een complete reservestok mocht ie weer eens meegenomen worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja slot heb ik. Sterker nog, de stok ligt ook.
Een mooie rode
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Een mooie rode
Ik dacht dat cookieslikker eerst nog geld moest ontvangen voor een slot, nou dan waren we weer een paar dagen verder, dus zo raar is het niet dat een ander maar een stok gaan neerleggen is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Nattekat het volgende:
2 stokken
Waarom in godsnaam die lelijke in het spel brengen als je wist dat er al één onderweg was?
Als je een stok in handen hebt, welke door heel het land is gereist en door vele FOK!ers is aangeraakt wil je niet zo'n ding tegenkomen lijkt mequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik dacht dat cookieslikker eerst nog geld moest ontvangen voor een slot, nou dan waren we weer een paar dagen verder, dus zo raar is het niet dat een ander maar een stok gaan neerleggen is.
En wat maakt het uit of ie lelijk is of niet? Een stok is een stok
Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wat ik tegenkom, al is het een kunstgebit aan een plaatsnaambordquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een stok in handen hebt, welke door heel het land is gereist en door vele FOK!ers is aangeraakt wil je niet zo'n ding tegenkomen lijkt me:
[ afbeelding ]
waarzo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Een mooie rode
Toch niet omdat ie bij jou in de buurt ligt, he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar ligt de jouwe dan CookieSlikker?
Ik denk dat we de jouwe op reserve moeten houden en de andere kant van eht land weer eens een kans moeten geven
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Een mooie rode
Gaan ze dan ook fuseren?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Een leuk nieuw doel: breng de twee stokken samen
West vs Noord. Nu nog de locatie van de Cookiestok...quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:25 schreef Maringo het volgende:
Degene die als eerste verplaatst wordt, is het begin van deze ronde?
Let the games begin!
Ik ben wel benieuwd daar naar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
West vs Noord. Nu nog de locatie van de Cookiestok...
Nee!! Juist leuker dat ze elkaar mislopen, zodat er altijd een fok!stok in de buurt is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Een leuk nieuw doel: breng de twee stokken samen
Dat neemt toch een beetje charme weg...quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee!! Juist leuker dat ze elkaar mislopen, zodat er altijd een fok!stok in de buurt is.Ongeacht waar je woont.
Ik vind het niet zo leuk als ie wekenlang steeds weer heul ver weg neergelegd wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat neemt toch een beetje charme weg...
Het wachten maakt het leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk als ie wekenlang steeds weer heul ver weg neergelegd wordt.Nu heb ik dubbele kans op n verplaatsing in mijn buurt.
Ik kijk sowieso liever niet naar Limburg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wachten maakt het leuk
Kijk maar naar Limburg voordat ik alles verpeste
Hahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik dacht dat cookieslikker eerst nog geld moest ontvangen voor een slot, nou dan waren we weer een paar dagen verder, dus zo raar is het niet dat een ander maar een stok gaan neerleggen is.
En wat maakt het uit of ie lelijk is of niet? Een stok is een stok
Maar waar?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Haha![]()
Slot gekocht en meteen gedumpt.
Volgens mij ligt ie alleen in gedachten al ergens in het gras, want er staat nog steeds geen foto'squote:
Reserve foto'squote:Op woensdag 4 juni 2014 15:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie alleen in gedachten al ergens in het gras, want er staat nog steeds geen foto's
Maar laat je hem dan liggen zonder foto's te geven? Want dan ligt ie dr misschien nog vet langquote:
als de lelijke stok dan verdwijnt kunnen we meteen verder met de rode stokquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Maar laat je hem dan liggen zonder foto's te geven? Want dan ligt ie dr misschien nog vet lang
Maar we gaan er toch niet al van uit dat ie gelijk verdwijntquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als de lelijke stok dan verdwijnt kunnen we meteen verder met de rode stok
Wat een ophef over het uiterlijk van een stok zeg. Ik dacht steeds dat het om het spel ging hier en niet om het uiterlijk van de stok.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als de lelijke stok dan verdwijnt kunnen we meteen verder met de rode stok
Dankjequote:
Die van KolonelBroodje (de 'lelijke' volgens mij dus?) lijkt me de eerste omdat daar wel foto's van staan en de plaatsnaam nu ook in de TT staat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:29 schreef Barreltje het volgende:
mij intressert het geen bal wat voor stok er ligt.. het was alleen even ter verduidelijkingwant wat is nou de eerste en wat is de tweede stok?
Laten we gewoon verder spelen zonder teveel gedoe. Er is een stok, er zijn foto's, nu hopen dat er een FOK!ker in groningen kans ziet om 'm te halen. Wel leuk dat ie weer eens ergens anders ligt ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:30 schreef KolonelBroodje het volgende:
We kunnen natuurlijk ook even een poll maken met welke stok we verder gaan.
Die heeft te lang getreuzeld; Nu was iemand anders hem/haar vóór, dus draait het spel nu om die stok. Zo simpel is hetquote:
Wees gerust, als deze stok gejat wordt (ik hoop het niet, maar ervaring leert dat zoiets vrij vlug kan gaan) dan gaan we verder met de stok van cookie.quote:
Welk disaster?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoei...Erg dichtbij deze..... Tempting, ondanks de disaster van afgelopen weekend....
Doen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik kan m morgen wel uit groningen halenuur en een kwartier fietsen
dat vroeg ik mij dus ook al af.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat een ophef over het uiterlijk van een stok zeg. Ik dacht steeds dat het om het spel ging hier en niet om het uiterlijk van de stok.
Jij altijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij dus ook al af.
Als jullie het oke Vinden wil ik voortaan graag meedoen
Leuk!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij dus ook al af.
Als jullie het oke Vinden wil ik voortaan graag meedoen
Dankquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Leuk!Hoe meer mensen hoe sneller dat ding door heel Nederland kan
verpest? ik zie daar niets van terugquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Cookie heeft het nu echt verpest
Dan maar verder met de lelijke stok
Het niet doorgeven van de foto's, klopt dat je daar niets van terug vindtquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
verpest? ik zie daar niets van terug
Waarom zou ze foto's moeten doorgeven? Er ligt toch al een stok in Groningen. Die gebruiken we en nou klaar met dat gezeik, anders krijg je billenkoek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het niet doorgeven van de foto's, klopt dat je daar niets van terug vindt
De vraag is welke stok het eerste lagquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom zou ze foto's moeten doorgeven? Er ligt toch al een stok in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |