quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Tekst wat op de stok staat: [ afbeelding ]
De nieuwe stok: [ afbeelding ]
Slot is niet helemaal super maar een slot is een slot. Eventueel kan iemand anders wel een ander slot erom heen doen, dit was het enige wat in de schuur lag.
Plaatsnaambord waar de stok nu aan ligt. [ afbeelding ]
En ten slot het sleutelbord: [ afbeelding ]
Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al dagen duidelijk wat er speelt: onbekende flauwerik(en) hebben de stok gejat. Ergo: nieuwe stok nodig. En: doorgaan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een relletje ga je niet vrolijk verder voor je weet wat er speelt
Heb je net een slot gekocht van je zakgeldquote:
Hij is weken lang in de buurt geweestquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je net een slot gekocht van je zakgeld?
Leuk topic trouwens, even volgen mocht hij richting Noord-Holland komen
Nou ja, dan hebben we in ieder geval alweer een complete reservestok mocht ie weer eens meegenomen worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja slot heb ik. Sterker nog, de stok ligt ook.
Een mooie rode
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Een mooie rode
Ik dacht dat cookieslikker eerst nog geld moest ontvangen voor een slot, nou dan waren we weer een paar dagen verder, dus zo raar is het niet dat een ander maar een stok gaan neerleggen is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Nattekat het volgende:
2 stokken
Waarom in godsnaam die lelijke in het spel brengen als je wist dat er al één onderweg was?
Als je een stok in handen hebt, welke door heel het land is gereist en door vele FOK!ers is aangeraakt wil je niet zo'n ding tegenkomen lijkt mequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik dacht dat cookieslikker eerst nog geld moest ontvangen voor een slot, nou dan waren we weer een paar dagen verder, dus zo raar is het niet dat een ander maar een stok gaan neerleggen is.
En wat maakt het uit of ie lelijk is of niet? Een stok is een stok
Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wat ik tegenkom, al is het een kunstgebit aan een plaatsnaambordquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een stok in handen hebt, welke door heel het land is gereist en door vele FOK!ers is aangeraakt wil je niet zo'n ding tegenkomen lijkt me:
[ afbeelding ]
waarzo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Een mooie rode
Toch niet omdat ie bij jou in de buurt ligt, he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar ligt de jouwe dan CookieSlikker?
Ik denk dat we de jouwe op reserve moeten houden en de andere kant van eht land weer eens een kans moeten geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |