Dat neemt op de (semi) langere termijn ook wel weer af.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, en ik was toen met veel minder gelukkig.
Met die leeftijd zou je je juist jong moeten voelen op FOK! toch. Dat laatste is wel herkenbaar ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, en ik was toen met veel minder gelukkig.
Ik vraag me altijd af, als ik in die tijd jong geweest had, zou ik er dan bij geweest zijn?quote:
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Met die leeftijd zou je je juist jong moeten voelen op FOK! toch. Dat laatste is wel herkenbaar ja.
Dat vraag ik me ook wel af, ik weet het niet, misschien als ik vrienden gehad die me erin mee hadden getrokken.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als ik in die tijd jong geweest had, zou ik er dan bij geweest zijn?
Misschien genoeg nemen met iemand die niet helemaal de ware lijkt? Kan je gelijk oefenen hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb alleen wat liefde nodig maar ik kan de ware niet vinden.
Dames?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?
De definitie van "de ware" is bij mij al afgezwakt tot "iedereen die wil en enigszins leuk is"quote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien genoeg nemen met iemand die niet helemaal de ware lijkt? Kan je gelijk oefenen hoe dat allemaal werkt.
Meisje zoeken die een grote bek heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dames?
En ik ben daar veels te verlegen voor joh.
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?
Moet ik eerst weten of ik wel op dames valquote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meisje zoeken die een grote bek heeft.
Aan jouw vlotte schrijfstijl.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?
Ik dacht dat hij mij gekwoot had omdat ik net mijn leeftijd had verteldquote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?
Ik weet niet man, de ware bestaat denk ik niet, je veranderd als mens door je leven heen, in combinatie met voorvallen in je leven, zo veel dat je ook naar verloop van tijd tot de conclusie kan komen dat hoewel het eens zo mooi was, het nu niet meer werkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
De definitie van "de ware" is bij mij al afgezwakt tot "iedereen die wil en enigszins leuk is"
Hou je van kut?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten of ik wel op dames val
Dan val je soms op dames, lijkt me wel makkelijk, hoef je in wezen ook geen keuze te maken.quote:
Ik heb het er anders niet makkelijk meequote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan val je soms op dames, lijkt me wel makkelijk, hoef je in wezen ook geen keuze te maken.
Oh nee joh?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je op alle vrouwen valt.
Kan het je wat schelen of je meer van mannen of vrouwen houdt?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb het er anders niet makkelijk mee
Mezelf niet echt, maar de maatschappij welquote:Op zondag 1 juni 2014 01:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan het je wat schelen of je meer van mannen of vrouwen houdt?
Ja, kan me voorstellen dat dat lastig is, echter denk ik dat je daar schijt aan moet hebben, de maatschappij ben je immers zelf.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mezelf niet echt, maar de maatschappij wel
Ik verzon ook maar wat.quote:
Slaap lekker kerel.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verzon ook maar wat.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Maakte er maar iets leuks van.
Maar ik houd het zo ook weer eens voor gezien. Fijne avond mensen!.
Trustequote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verzon ook maar wat.
Wat belet je om met andere mensen om te gaan?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Behalve op het moment dat je graag met andere mensen om zou willen gaan ofzo
Het klopt op zich wel hoor, daar niet van. En trusten.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verzon ook maar wat.
Jij bent toch ook ergens begin/midden 20?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het klopt op zich wel hoor, daar niet van. En trusten.
Niks, er zijn wel enkele dingen die mij beletten om eerlijk te zijn over mezelf.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat belet je om met andere mensen om te gaan?
Had niet verwacht dat de titel van dit topic zo diep kon zijn. Wees gewoon eerlijk over en naar jezelf, op de lange termijn wordt je daar het gelukkigste van.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niks, er zijn wel enkele dingen die mij beletten om eerlijk te zijn over mezelf.
Begin ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch ook ergens begin/midden 20?
Misschien, toch zijn er situaties waarin liegen toch makkelijker is, neem bijvoorbeeld dit scenario:quote:Op zondag 1 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de titel van dit topic zo diep kon zijn. Wees gewoon eerlijk over en naar jezelf, op de lange termijn wordt je daar het gelukkigste van.
Ik weet niet man, het is van mijn kant erg gemakkelijk omdat ik in de eerste plaats niet in zo'n dilemma zit, maar eerlijk zijn is voor mij wel prioriteit nummer één in omgang met mensen. Het nadeel daarvan is wel dat je jezelf per definitie erg kwetsbaar opstelt, het voordeel daarvan is wel dat de relaties, al dan niet romantisch, die je hebt, wel puur en zuiver zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Misschien, toch zijn er situaties waarin liegen toch makkelijker is, neem bijvoorbeeld dit scenario:
Je ontmoet een aardige kerel, toch merk je aan hem dat ook hij homo's niks vind, je gaat graag met hem om dus je zegt niks.
Dan denk je toch van ...
Daar ben ik meestal vrij zeker van jaquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Je weet wel zeker dat je op mannen valt of ook niet?
Neem dan een vent en wees gelukkig.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal vrij zeker van ja
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal vrij zeker van ja
Moet ik die eerst vinden, en dat valt nog niet mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neem dan een vent en wees gelukkig.
Homo's zat hier op klb toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Moet ik die eerst vinden, en dat valt nog niet mee.
Heb je wat tegen homo's of zo?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja dat wel, helaas zijn de meesten van die verzuurde nichten.
Hij moet eerst 17 worden, want 20/2 + 7 = 17,quote:Op zondag 1 juni 2014 01:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oja, SadPanda. Beetje jong, maar moet kunnen toch.![]()
Jawel maar dat vind ik ook engquote:Op zondag 1 juni 2014 01:44 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er geen datingsites voor homoseksuelen? Dat maakt het in ieder geval makkelijker omdat je je dan niet hoeft af te vragen of 'ie ook van piemels houdt.
Je registreren op een homosite of mensen ontmoeten in het algemeen?quote:
Mensen ontmoeten in het algemeenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je registreren op een homosite of mensen ontmoeten in het algemeen?
Hehe, open, ben je het vrouwtje of zo?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik sta trouwens ook wel open voor biseksuele ervaringen (no hommo).
ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, open, ben je het vrouwtje of zo?
Ik heb nog wel een vacature voor je opening?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik sta trouwens ook wel open voor biseksuele ervaringen (no hommo).
Ach ja, mensen ontmoeten vind ik in het algemeen erg tof, maar met iemand afspreken in de zin van een date, is inderdaad redelijk nerveuzig.quote:
pics, dan praten we verderquote:Op zondag 1 juni 2014 01:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vacature voor je opening?
Mensen moeten is uiteindelijk wel tof, op een veilige omgeving als FOK! bijvoorbeeld, niet op een soort vleesmarkt, waar zo'n datingsite vaak op neerkomt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, mensen ontmoeten vind ik in het algemeen erg tof, maar met iemand afspreken in de zin van een date, is inderdaad redelijk nerveuzig.
Nee hoor, ik ga nu geen pics sturen, ik ben veel te moe en dus niet knap, bovendien wil ik eerst wat afvallenquote:
Vleesmarkten zijn inderdaad echt waardeloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mensen moeten is uiteindelijk wel tof, op een veilige omgeving als FOK! bijvoorbeeld, niet op een soort vleesmarkt, waar zo'n datingsite vaak op neerkomt.
Roken, koffie en wodka drinken, grote dosis stress en je bent die kilo's zo kwijt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nu geen pics sturen, ik ben veel te moe en dus niet knap, bovendien wil ik eerst wat afvallen
Je kan wel ieder moment je browser sluiten, ik begrijp wel wat 'ie bedoeld denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
watfok is juist een en al gebash
En daarom juist veilig.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
watfok is juist een en al gebash
Je spreekt uit ervaring zeker?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken, koffie en wodka drinken, grote dosis stress en je bent die kilo's zo kwijt.
ja, maar dat doe je niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan wel ieder moment je browser sluiten
Ja, op den duur woog ik krap 60 kg met bijna 1.90, ben blij dat ik inmiddels weer wat meer om het lijf heb. Hoewel ik toen niet dronk.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring zeker?
Dan zet mijn moeder mij het huis uitquote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken, koffie en wodka drinken, grote dosis stress en je bent die kilo's zo kwijt.
Ik ben 1,85 en weeg +-88quote:Op zondag 1 juni 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, op den duur woog ik krap 60 kg met bijna 1.90, ben blij dat ik inmiddels weer wat meer om het lijf heb.
Dat is best weinig, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, op den duur woog ik krap 60 kg met bijna 1.90, ben blij dat ik inmiddels weer wat meer om het lijf heb.
Ik ben sowieso niet zo breed gebouwd en zo, dus dat kan bij jou weer heel anders ogen.quote:
Ik vroeger ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 01:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo breed gebouwd en zo, dus dat kan bij jou weer heel anders ogen.
Haha ja, was niet zo heel best, maar wat ik zei, inmiddels weeg ik al weer een whopping 63 kg, dus het gaat de goede kant op.quote:
Roken en koffie en wodka drinken kun je prima binnenshuis doen, zelfs in je joggingbroek als het moet.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sporten is eng, ik zal mezelf eens publiek tentoon gaan stellen in zo'n strak hardloopbroekje
Nog steeds teringweinig, maar goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja, was niet zo heel best, maar wat ik zei, inmiddels weeg ik al weer een whopping 63 kg, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken en koffie en wodka drinken kun je prima binnenshuis doen, zelfs in je joggingbroek als het moet.
quote:
Stress hebben ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken en koffie en wodka drinken kun je prima binnenshuis doen, zelfs in je joggingbroek als het moet.
Ja dat klopt, maar goed, zo lopen die dingen nou in eenmaal, gaat nu allemaal een stuk beter dus er is nog hoop.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nog steeds teringweinig, maar goed.
Het probleem is dat ik moeilijk te stressen ben, dit levert mij regelmatig problemen op als ik deadlines een beetje aan mijn laars lap, al toch niet helemaal.quote:
Van dat soort "stress" val je ook niet af.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik moeilijk te stressen ben, dit levert mij regelmatig problemen op als ik deadlines een beetje aan mijn laars lap, al toch niet helemaal.
Emotionele stress dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van dat soort "stress" val je ook niet af.
Jongens jongens, waz met jullie, mensen kunnen per facto niet lelijk zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel best een lelijk lichaam.
Ik ook, heb zo'n uitpuilende navelquote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel best een lelijk lichaam.
Hitler? Stalin? Pol Pot?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jongens jongens, waz met jullie, mensen kunnen per facto niet lelijk zijn.
Iedereen reageert er weer anders op ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Merk ik trouwens niks van, maar goed.
Vind jij dat een lichaam niet lelijk kan zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gedrag is iets anders dan een lichaam.
Neem dan Leninquote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien niks mis met Stalin en Pol Pot natuurlijk, helden van de revolutie.
Allemaal afhankelijk van smaak. Bovendien maakt het eigenlijk toch geen sodemieter uit, als je echt gesteld bent op iemand, dan vind je zijn/haar lichaam ook lekker.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vind jij dat een lichaam niet lelijk kan zijn?
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, al zie je soms mensen, die zijn zo dik...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal afhankelijk van smaak. Bovendien maakt het eigenlijk toch geen sodemieter uit, als je echt gesteld bent op iemand, dan vind je zijn/haar lichaam ook lekker.
Ghehequote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ik ben gewoon heteroseksueel hoor.
Daar zit inderdaad de makke in m'n theorie. Ik verklaar dat naar mezelf altijd zo dat echt overgewicht ook een uiting is van iemands karakter/gedrag en derhalve niet aantrekkelijk is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, al zie je soms mensen, die zijn zo dik...
Maar ik kan wel iets lelijk vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jongens jongens, waz met jullie, mensen kunnen per facto niet lelijk zijn.
Mooie uitleg, en als diegene nou ziek is?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad de makke in m'n theorie. Ik verklaar dat naar mezelf altijd zo dat echt overgewicht ook een uiting is van iemands karakter/gedrag en derhalve niet aantrekkelijk is.
Hoe kun je jezelf nou lelijk vinden?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar ik kan wel iets lelijk vinden.
Dat maakt het weer anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooie uitleg, en als diegene nou ziek is?
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf nou lelijk vinden?
Dan zijn ze niet lelijk meer?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat maakt het weer anders natuurlijk.
Dat valt waarschijnlijk wel mee, ik wil je wel een eerlijk oordeel geven hoor?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.
Niks meer dan je eigen perceptie, die kan je naar jezelf toe, in het geval uiterlijk, beter achterwege laten denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.
Veel mensen vinden dat juist aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Nee, heb gewoon een nogal 'vrouwelijk' lichaam ofzo.
Bij vrouwen ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat juist aantrekkelijk.
pics?
Ik vind dat echt gruwelijk goede muziek, super ontspannend en fijn om met iemand anders te luisteren tijdens een goed gesprek.quote:
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken over futiliteiten als uiterlijk en gewoon eens moeten meeten of zo.
Triootje ?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?
Ik bedoelde natuurlijk meaten, stelletje vuige flikkers.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken over futiliteiten als uiterlijk en gewoon eens moeten meeten of zo.
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?
ben geen hommel hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.
Tegen de keukenmuur, terwijl je van die lekkere aardappelen voor ons kookt, en ze serveert met sperzieboontjes en jus,quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.
Nee kende ik niet.quote:
Ja, deze muziek moet je meer beleven dan luisteren als het ware.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef spambot31 het volgende:
Dit is wel van die muziek die op een zacht volume moet staan, mijn koptelefoon stond nog op punkvolume
Mooie muziek.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef voederbietel het volgende:
Net als dit:
Hoewel dat op volume 11 ook aardig kan klinken.
Punk en new wave heb ik leren kennen via de platenkast van m'n vader en daarna heb ik veel platen gekocht bij een platenzaak in de buurt.quote:
Dan ben je dus eigenlijk helemaal niet zo oud?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef voederbietel het volgende:
Punk en new wave heb ik leren kennen via de platenkast van m'n vader
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk helemaal niet zo oud?
Dacht ik altijd![]()
Tenminste 25+
Begin 20?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.
Ik heb me er goed vermaakt, maar echt wonen zou ik er niet kunnen geloof ik, hoewel dat de enige kans voor mij zou zijn om daadwerkelijk een eigen bedrijf te hebben. Maar het is daar 8 maanden van het jaar winter met temperaturen van -35. Ik zat er krap vier maanden, in 13 weken 1000 uur gewerkt en 3 weken vakantie.quote:
Nee, scheelt wel een paar jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.
Ik heb het geluk gehad dat er altijd veel mogelijk was en ben bovendien redelijk ondernemend.quote:
En nu maak je volle dagen op FOK?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het geluk gehad dat er altijd veel mogelijk was en ben bovendien redelijk ondernemend.
Redelijk turbulent jaar achter de rug ja, maar dat is nu allemaal redelijk voorbij, sinds vorige week ook zo goed als klaar met school dus ik begin weer aardig op de rit te komen. Maar nu dus wel wat tijd overquote:Op zondag 1 juni 2014 02:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En nu maak je volle dagen op FOK?![]()
Is er iets ernstigs gebeurt?
Was je eigenlijk voor school ofzo naar Canada, of uit persoonlijke redenen, dat je dacht het wel wat zou zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Redelijk turbulent jaar achter de rug ja, maar dat is nu allemaal redelijk voorbij, sinds vorige week ook zo goed als klaar met school dus ik begin weer aardig op de rit te komen. Maar nu dus wel wat tijd over.
Verkapte stage/werken.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Was je eigenlijk voor school ofzo naar Canada, of uit persoonlijke redenen, dat je dacht het wel wat zou zijn?
Tot 1:30 kon ik het waarderenquote:
Ik schrok d'r van man, bereid me dan op z'n minst even voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je moet het geschreeuw ook gewoon leren waarderen.
Sorry man.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schrok d'r van man, bereid me dan op z'n minst even voor.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zo'n zure hap
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:42 schreef spambot31 het volgende:
Niets van de context lezen maar wel lopen zien zeiken, echt typisch weer hoor.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf het bewijs aanlevert schat.
quote:
Ik zal mijn twee vuisten eens gelijktijdig bij je inbrengen, zullen we eens zien wie hier niks gewend isquote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik ben in KLB toch, of niet? Stelletje n00bs zijn niks meer gewend gvd.
Geil hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zal mijn twee vuisten eens gelijktijdig bij je inbrengen, zullen we eens zien wie hier niks gewend is
Aankomende 29 februari, op de Krim.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer en waar dienen spreken we af?
Hmm, dp.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb dp al een paar dagen niet gezien trouwens, zou hij dood zijn?
Streepje door de naam.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Al het goede komt langzaam.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Gaat wel een beetje een saaie week worden op FOK! denk ik, zonder dubbele penetratie.
Heeft een banquote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik kan nu even niet verder denken dan koffie.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Goedemorgen, nog wilde plannen vandaag?
Of een rustige dag voor de boeg?
Hmm, dacht dat jij wel een beetje een ochtendmens was?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan nu even niet verder denken dan koffie.
Ik ben niet zo handig en dat is wel handig.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:31 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom zijn er nou twee slowchats, ik begrijp het niet
Mijn vriendin had het einde gvd al gespoilerd, maar als dat bij jou niet het geval is zal dit wel een heel spannende aflevering voor je zijnquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:33 schreef Yiha het volgende:
[..]
God is overal meid.![]()
tevens eindigt het met een d
Had je haar wel even goed geklapt daarna?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn vriendin had het einde gvd al gespoilerd,
Of geschaard?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Had je haar wel even goed geklapt daarna?
quote:
Nee, heel hard aan haar tepel gedraaidquote:Op maandag 2 juni 2014 10:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Had je haar wel even goed geklapt daarna?
Met een tang toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Nee, heel hard aan haar tepel gedraaid
Kinky as fuck.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Nee, heel hard aan haar tepel gedraaid
Ja, dat pornomodellen ook gewoon goede punkmuziek kunnen maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Probeer je hier iets mee te zeggen?
gek, kom jij maar naar hierquote:Op maandag 2 juni 2014 10:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom rotterdam zuid je gaat eraan
Hoeveel dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb die single zelf ook, meer dan 65p betaald, fml.
Denk wel een euro of 12, hetgeen ook weer niet heel veel is voor een single waarvan er slechts een duizend geperst zijn. Maar het blijft wat de gek er voor geeft.quote:
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:55 schreef voederbietel het volgende:
daarmee totaal niet ingaat tegen de eerst twee albums van Crass.
Crass predikte non-conformisme, de verpakking was niet wat telde maar de boodschap etc. etc. Wat ze bijvoorbeeld deden was optreden in volledig zwarte kleding om zo het eigen identiteit uit de boodschap te halen. Muzikaal is de muziek ook haast willekeur, ze maken geen gebruik van bestaande (blues)schema's, ritmisch is het net wat uitkomt, de instrumenten gebruiken ze niet daar waar ze voor bedoeld zijn en bla bla bla. Leuk allemaal, maar vervolgens hebben ze onder hun label enkel bandjes uitgegeven die bijna krampachtig dezelfde muziek maakte.quote:
Oh op die manierquote:Op maandag 2 juni 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Crass predikte non-conformisme, de verpakking was niet wat telde maar de boodschap etc. etc. Wat ze bijvoorbeeld deden was optreden in volledig zwarte kleding om zo het eigen identiteit uit de boodschap te halen. Muzikaal is de muziek ook haast willekeur, ze maken geen gebruik van bestaande (blues)schema's, ritmisch is het net wat uitkomt, de instrumenten gebruiken ze niet daar waar ze voor bedoeld zijn en bla bla bla. Leuk allemaal, maar vervolgens hebben ze onder hun label enkel bandjes uitgegeven die bijna krampachtig dezelfde muziek maakte.
Dikke prima verder hoor, maar grappig is het wel.
Dat is waar, maar daar heb je niet altijd de tijd voor.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook hoe je muziek moet luisteren vind ik.
de muziekboerquote:Op maandag 2 juni 2014 11:40 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb op Spotify een afspeellijst waarin ik alle muziek zet die ik hoor en goed genoeg vind om meer van te luisteren, zet ik meestal één nummer in van een band als ik 'm wil onthouden.
Deze lijst groeit tegenwoordig exponentiëel dankzij voederbietel's bijdrages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |