Dat maakt het weer anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooie uitleg, en als diegene nou ziek is?
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf nou lelijk vinden?
Dan zijn ze niet lelijk meer?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat maakt het weer anders natuurlijk.
Dat valt waarschijnlijk wel mee, ik wil je wel een eerlijk oordeel geven hoor?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.
Niks meer dan je eigen perceptie, die kan je naar jezelf toe, in het geval uiterlijk, beter achterwege laten denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.
Veel mensen vinden dat juist aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Nee, heb gewoon een nogal 'vrouwelijk' lichaam ofzo.
Bij vrouwen ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat juist aantrekkelijk.
pics?
Ik vind dat echt gruwelijk goede muziek, super ontspannend en fijn om met iemand anders te luisteren tijdens een goed gesprek.quote:
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken over futiliteiten als uiterlijk en gewoon eens moeten meeten of zo.
Triootje ?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?
Ik bedoelde natuurlijk meaten, stelletje vuige flikkers.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken over futiliteiten als uiterlijk en gewoon eens moeten meeten of zo.
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?
ben geen hommel hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |