Stress hebben ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken en koffie en wodka drinken kun je prima binnenshuis doen, zelfs in je joggingbroek als het moet.
Ja dat klopt, maar goed, zo lopen die dingen nou in eenmaal, gaat nu allemaal een stuk beter dus er is nog hoop.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nog steeds teringweinig, maar goed.
Het probleem is dat ik moeilijk te stressen ben, dit levert mij regelmatig problemen op als ik deadlines een beetje aan mijn laars lap, al toch niet helemaal.quote:
Van dat soort "stress" val je ook niet af.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik moeilijk te stressen ben, dit levert mij regelmatig problemen op als ik deadlines een beetje aan mijn laars lap, al toch niet helemaal.
Emotionele stress dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van dat soort "stress" val je ook niet af.
Jongens jongens, waz met jullie, mensen kunnen per facto niet lelijk zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel best een lelijk lichaam.
Ik ook, heb zo'n uitpuilende navelquote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel best een lelijk lichaam.
Hitler? Stalin? Pol Pot?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jongens jongens, waz met jullie, mensen kunnen per facto niet lelijk zijn.
Iedereen reageert er weer anders op ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Merk ik trouwens niks van, maar goed.
Vind jij dat een lichaam niet lelijk kan zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gedrag is iets anders dan een lichaam.
Neem dan Leninquote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien niks mis met Stalin en Pol Pot natuurlijk, helden van de revolutie.
Allemaal afhankelijk van smaak. Bovendien maakt het eigenlijk toch geen sodemieter uit, als je echt gesteld bent op iemand, dan vind je zijn/haar lichaam ook lekker.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vind jij dat een lichaam niet lelijk kan zijn?
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, al zie je soms mensen, die zijn zo dik...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal afhankelijk van smaak. Bovendien maakt het eigenlijk toch geen sodemieter uit, als je echt gesteld bent op iemand, dan vind je zijn/haar lichaam ook lekker.
Ghehequote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ik ben gewoon heteroseksueel hoor.
Daar zit inderdaad de makke in m'n theorie. Ik verklaar dat naar mezelf altijd zo dat echt overgewicht ook een uiting is van iemands karakter/gedrag en derhalve niet aantrekkelijk is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, al zie je soms mensen, die zijn zo dik...
Maar ik kan wel iets lelijk vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jongens jongens, waz met jullie, mensen kunnen per facto niet lelijk zijn.
Mooie uitleg, en als diegene nou ziek is?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad de makke in m'n theorie. Ik verklaar dat naar mezelf altijd zo dat echt overgewicht ook een uiting is van iemands karakter/gedrag en derhalve niet aantrekkelijk is.
Hoe kun je jezelf nou lelijk vinden?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar ik kan wel iets lelijk vinden.
Dat maakt het weer anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooie uitleg, en als diegene nou ziek is?
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf nou lelijk vinden?
Dan zijn ze niet lelijk meer?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat maakt het weer anders natuurlijk.
Dat valt waarschijnlijk wel mee, ik wil je wel een eerlijk oordeel geven hoor?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.
Niks meer dan je eigen perceptie, die kan je naar jezelf toe, in het geval uiterlijk, beter achterwege laten denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zou je ook vinden als je zo'n grafkop had.
Veel mensen vinden dat juist aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Nee, heb gewoon een nogal 'vrouwelijk' lichaam ofzo.
Bij vrouwen ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat juist aantrekkelijk.
pics?
Ik vind dat echt gruwelijk goede muziek, super ontspannend en fijn om met iemand anders te luisteren tijdens een goed gesprek.quote:
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken over futiliteiten als uiterlijk en gewoon eens moeten meeten of zo.
Triootje ?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?
Ik bedoelde natuurlijk meaten, stelletje vuige flikkers.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken over futiliteiten als uiterlijk en gewoon eens moeten meeten of zo.
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten meeten? Kom jij dan ook?
ben geen hommel hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.
Tegen de keukenmuur, terwijl je van die lekkere aardappelen voor ons kookt, en ze serveert met sperzieboontjes en jus,quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.
Nee kende ik niet.quote:
Ja, deze muziek moet je meer beleven dan luisteren als het ware.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef spambot31 het volgende:
Dit is wel van die muziek die op een zacht volume moet staan, mijn koptelefoon stond nog op punkvolume
Mooie muziek.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef voederbietel het volgende:
Net als dit:
Hoewel dat op volume 11 ook aardig kan klinken.
Punk en new wave heb ik leren kennen via de platenkast van m'n vader en daarna heb ik veel platen gekocht bij een platenzaak in de buurt.quote:
Dan ben je dus eigenlijk helemaal niet zo oud?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef voederbietel het volgende:
Punk en new wave heb ik leren kennen via de platenkast van m'n vader
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk helemaal niet zo oud?
Dacht ik altijd![]()
Tenminste 25+
Begin 20?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.
Ik heb me er goed vermaakt, maar echt wonen zou ik er niet kunnen geloof ik, hoewel dat de enige kans voor mij zou zijn om daadwerkelijk een eigen bedrijf te hebben. Maar het is daar 8 maanden van het jaar winter met temperaturen van -35. Ik zat er krap vier maanden, in 13 weken 1000 uur gewerkt en 3 weken vakantie.quote:
Nee, scheelt wel een paar jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.
Ik heb het geluk gehad dat er altijd veel mogelijk was en ben bovendien redelijk ondernemend.quote:
En nu maak je volle dagen op FOK?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het geluk gehad dat er altijd veel mogelijk was en ben bovendien redelijk ondernemend.
Redelijk turbulent jaar achter de rug ja, maar dat is nu allemaal redelijk voorbij, sinds vorige week ook zo goed als klaar met school dus ik begin weer aardig op de rit te komen. Maar nu dus wel wat tijd overquote:Op zondag 1 juni 2014 02:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En nu maak je volle dagen op FOK?![]()
Is er iets ernstigs gebeurt?
Was je eigenlijk voor school ofzo naar Canada, of uit persoonlijke redenen, dat je dacht het wel wat zou zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Redelijk turbulent jaar achter de rug ja, maar dat is nu allemaal redelijk voorbij, sinds vorige week ook zo goed als klaar met school dus ik begin weer aardig op de rit te komen. Maar nu dus wel wat tijd over.
Verkapte stage/werken.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Was je eigenlijk voor school ofzo naar Canada, of uit persoonlijke redenen, dat je dacht het wel wat zou zijn?
Tot 1:30 kon ik het waarderenquote:
Ik schrok d'r van man, bereid me dan op z'n minst even voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je moet het geschreeuw ook gewoon leren waarderen.
Sorry man.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schrok d'r van man, bereid me dan op z'n minst even voor.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zo'n zure hap
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:42 schreef spambot31 het volgende:
Niets van de context lezen maar wel lopen zien zeiken, echt typisch weer hoor.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf het bewijs aanlevert schat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |