Nee hoor, ik ga nu geen pics sturen, ik ben veel te moe en dus niet knap, bovendien wil ik eerst wat afvallenquote:
Vleesmarkten zijn inderdaad echt waardeloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mensen moeten is uiteindelijk wel tof, op een veilige omgeving als FOK! bijvoorbeeld, niet op een soort vleesmarkt, waar zo'n datingsite vaak op neerkomt.
Roken, koffie en wodka drinken, grote dosis stress en je bent die kilo's zo kwijt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nu geen pics sturen, ik ben veel te moe en dus niet knap, bovendien wil ik eerst wat afvallen
Je kan wel ieder moment je browser sluiten, ik begrijp wel wat 'ie bedoeld denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
watfok is juist een en al gebash
En daarom juist veilig.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
watfok is juist een en al gebash
Je spreekt uit ervaring zeker?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken, koffie en wodka drinken, grote dosis stress en je bent die kilo's zo kwijt.
ja, maar dat doe je niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan wel ieder moment je browser sluiten
Ja, op den duur woog ik krap 60 kg met bijna 1.90, ben blij dat ik inmiddels weer wat meer om het lijf heb. Hoewel ik toen niet dronk.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring zeker?
Dan zet mijn moeder mij het huis uitquote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken, koffie en wodka drinken, grote dosis stress en je bent die kilo's zo kwijt.
Ik ben 1,85 en weeg +-88quote:Op zondag 1 juni 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, op den duur woog ik krap 60 kg met bijna 1.90, ben blij dat ik inmiddels weer wat meer om het lijf heb.
Dat is best weinig, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, op den duur woog ik krap 60 kg met bijna 1.90, ben blij dat ik inmiddels weer wat meer om het lijf heb.
Ik ben sowieso niet zo breed gebouwd en zo, dus dat kan bij jou weer heel anders ogen.quote:
Ik vroeger ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 01:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo breed gebouwd en zo, dus dat kan bij jou weer heel anders ogen.
Haha ja, was niet zo heel best, maar wat ik zei, inmiddels weeg ik al weer een whopping 63 kg, dus het gaat de goede kant op.quote:
Roken en koffie en wodka drinken kun je prima binnenshuis doen, zelfs in je joggingbroek als het moet.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sporten is eng, ik zal mezelf eens publiek tentoon gaan stellen in zo'n strak hardloopbroekje
Nog steeds teringweinig, maar goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja, was niet zo heel best, maar wat ik zei, inmiddels weeg ik al weer een whopping 63 kg, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Roken en koffie en wodka drinken kun je prima binnenshuis doen, zelfs in je joggingbroek als het moet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |