quote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal vrij zeker van ja
Moet ik die eerst vinden, en dat valt nog niet mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neem dan een vent en wees gelukkig.
Homo's zat hier op klb toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Moet ik die eerst vinden, en dat valt nog niet mee.
Heb je wat tegen homo's of zo?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja dat wel, helaas zijn de meesten van die verzuurde nichten.
Hij moet eerst 17 worden, want 20/2 + 7 = 17,quote:Op zondag 1 juni 2014 01:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oja, SadPanda. Beetje jong, maar moet kunnen toch.![]()
Jawel maar dat vind ik ook engquote:Op zondag 1 juni 2014 01:44 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er geen datingsites voor homoseksuelen? Dat maakt het in ieder geval makkelijker omdat je je dan niet hoeft af te vragen of 'ie ook van piemels houdt.
Je registreren op een homosite of mensen ontmoeten in het algemeen?quote:
Mensen ontmoeten in het algemeenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je registreren op een homosite of mensen ontmoeten in het algemeen?
Hehe, open, ben je het vrouwtje of zo?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik sta trouwens ook wel open voor biseksuele ervaringen (no hommo).
ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, open, ben je het vrouwtje of zo?
Ik heb nog wel een vacature voor je opening?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik sta trouwens ook wel open voor biseksuele ervaringen (no hommo).
Ach ja, mensen ontmoeten vind ik in het algemeen erg tof, maar met iemand afspreken in de zin van een date, is inderdaad redelijk nerveuzig.quote:
pics, dan praten we verderquote:Op zondag 1 juni 2014 01:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vacature voor je opening?
Mensen moeten is uiteindelijk wel tof, op een veilige omgeving als FOK! bijvoorbeeld, niet op een soort vleesmarkt, waar zo'n datingsite vaak op neerkomt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, mensen ontmoeten vind ik in het algemeen erg tof, maar met iemand afspreken in de zin van een date, is inderdaad redelijk nerveuzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |