Tegen de keukenmuur, terwijl je van die lekkere aardappelen voor ons kookt, en ze serveert met sperzieboontjes en jus,quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mits ik ergens met m'n reet tegen de muur kan staan.
Nee kende ik niet.quote:
Ja, deze muziek moet je meer beleven dan luisteren als het ware.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef spambot31 het volgende:
Dit is wel van die muziek die op een zacht volume moet staan, mijn koptelefoon stond nog op punkvolume
Mooie muziek.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef voederbietel het volgende:
Net als dit:
Hoewel dat op volume 11 ook aardig kan klinken.
Punk en new wave heb ik leren kennen via de platenkast van m'n vader en daarna heb ik veel platen gekocht bij een platenzaak in de buurt.quote:
Dan ben je dus eigenlijk helemaal niet zo oud?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef voederbietel het volgende:
Punk en new wave heb ik leren kennen via de platenkast van m'n vader
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk helemaal niet zo oud?
Dacht ik altijd![]()
Tenminste 25+
Begin 20?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.
Ik heb me er goed vermaakt, maar echt wonen zou ik er niet kunnen geloof ik, hoewel dat de enige kans voor mij zou zijn om daadwerkelijk een eigen bedrijf te hebben. Maar het is daar 8 maanden van het jaar winter met temperaturen van -35. Ik zat er krap vier maanden, in 13 weken 1000 uur gewerkt en 3 weken vakantie.quote:
Nee, scheelt wel een paar jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even oud als Niet_toegestaan.
Ik heb het geluk gehad dat er altijd veel mogelijk was en ben bovendien redelijk ondernemend.quote:
En nu maak je volle dagen op FOK?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het geluk gehad dat er altijd veel mogelijk was en ben bovendien redelijk ondernemend.
Redelijk turbulent jaar achter de rug ja, maar dat is nu allemaal redelijk voorbij, sinds vorige week ook zo goed als klaar met school dus ik begin weer aardig op de rit te komen. Maar nu dus wel wat tijd overquote:Op zondag 1 juni 2014 02:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En nu maak je volle dagen op FOK?![]()
Is er iets ernstigs gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |